Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 hvorfor lige slips? //will//

Go down 
ForfatterBesked
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

hvorfor lige slips? //will// Empty
IndlægEmne: hvorfor lige slips? //will//   hvorfor lige slips? //will// Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 8:59 pm

vejret var små varmt og solen skinnede. Onixa sad på en bænk med hovedet hvilene på sine knæ og så op på de få skyer der er oppe på himmelen hun havde sin røde bluse på (som på billedet) og hun havde en rød nederdel på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvorfor lige slips? //will// Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor lige slips? //will//   hvorfor lige slips? //will// Icon_minitimeOns Apr 10, 2013 10:37 pm

Will havde ligget i et af parkens træer siden gåraftes. Han havde brugt natten på at kigge på stjerne, og til sidst falde i søvn på en stor gren. Det er nok på grund af hans Elverbaggrund at han tit ville overnatte i et træ end i en seng. han var lige vågnet og havde helt glemt at han ikke var hjemme i sin legelighed, så da han vendte sig som han normalt ville gøre i en seng, faldt han ned fra træet (meget li en tegnefilm eller en gammel sorthvid film). Han landede hårdt på jorden. Da han drejede hoved kiggede han op på en pige i en rød bluse og rød nederdel.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

hvorfor lige slips? //will// Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor lige slips? //will//   hvorfor lige slips? //will// Icon_minitimeTors Apr 11, 2013 7:16 am

Onixa skrig og så ned på ham og hoppede ned på hans bryst kasse "hvor kom du fra!" spurte hun og spørgerne og blidt ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvorfor lige slips? //will// Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor lige slips? //will//   hvorfor lige slips? //will// Icon_minitimeTors Apr 11, 2013 8:05 am

"jeg ville gætte på træet...men hvis du har nogle bedre ideer så sig frem" sagde Will mens han pegede op på grenen. han lod armen falde på jorden med et "bump!"."kender vi hinanden?... jeg har aldrig været god til korttidshukommelse"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

hvorfor lige slips? //will// Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor lige slips? //will//   hvorfor lige slips? //will// Icon_minitimeTors Apr 11, 2013 8:08 am

onixa så ham i øjene "nej det har vi ikke! jeg hedder onixa hvad heeeeder du?!" spurte hun glad over at havde mødt en ny person
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvorfor lige slips? //will// Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor lige slips? //will//   hvorfor lige slips? //will// Icon_minitimeTors Apr 11, 2013 8:26 am

"em...jeg heder Will" glad over at hun ikke var afvisende, og det er de fleste han møder på denne måde (og det sker oftere en man skulde regne med)."Men øhhh..."Will prøver at finde på en måde at bryde isen mellem dem. "Hvor lang tid har du boet i Aterswell?"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

hvorfor lige slips? //will// Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor lige slips? //will//   hvorfor lige slips? //will// Icon_minitimeTors Apr 11, 2013 8:29 am

"lidt under en uge så kender ikke rigtigt nogen her" sagde hun og sad og vippede lidt på hans bryst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvorfor lige slips? //will// Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor lige slips? //will//   hvorfor lige slips? //will// Icon_minitimeTors Apr 11, 2013 9:02 am

"normen...så er jeg den første" Sagde Will "Aterswell er en god by. alle er lidt ligesom mig" sagde Will uden mine til at rejse sig fra jorden. han lage armende under hovedet og krydsede benede"hvorfor er du så kommet til Ateswell?"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

hvorfor lige slips? //will// Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor lige slips? //will//   hvorfor lige slips? //will// Icon_minitimeTors Apr 11, 2013 9:05 am

"well det var random farede vild og så var der to søde mennesker som fandt mig på vejen og kørte mig her til gav mig et job og et stort lejlighed og nu tuller jeg bare rundt når jeg har fri~~" sagde hun lalleglad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvorfor lige slips? //will// Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor lige slips? //will//   hvorfor lige slips? //will// Icon_minitimeTors Maj 23, 2013 5:19 am

"Lyder sjovt" sagde Will. "Jeg kom hertil for syv år siden, så jeg er også forholdsvis ny... Jeg kan vise dig rundt? Eller har du set byen?" Sage han mens han blev smittetvaf hendes optimisme.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

hvorfor lige slips? //will// Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor lige slips? //will//   hvorfor lige slips? //will// Icon_minitimeTors Maj 23, 2013 8:02 pm

"jeg kom her til for en uge siden så kender ikke rigtigt noget her omkring så det må du gerne" sagde Onixa og smillede glad
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvorfor lige slips? //will// Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor lige slips? //will//   hvorfor lige slips? //will// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvorfor lige slips? //will//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» lige flyttet ind - Logan
» Natklub, hvorfor ikke?
» Hey :D Skriv da lige hvis i er interesserede :D
» Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//
» Men...Jeg skal bare lige bruge...Hør nu! (Caitlyn)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: