Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 9:32 am

Tid: 14:30
Sted: En lille hyggelig café
Vejr: køligt, med lidt solskind
Omgivelser: mennesker der sidder og små snakker og spiser lidt mad.

Angela sad ved et bord, hun vent på sin date, det var ikke noget hun selv havde fundet på, men derimod hendes kollegaer. Hun vender på en der hedder Alexander, et pænt nave hvis hun selv skulle sige det, nu håber hun bare også at personen også ser okay ud, så kan overleve de få timer hun er tunget til at være der.
Hun sad og så ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 9:38 am

Alexander kom ind på den lille café og så sig omkring. En af hans få venner, havde synes at det var på tide han fik set hvilket søde piger Aterswell havde at tilbyde. Så han havde fået ham smidt på en blind date. Alexander var ikke sikker på hvordan han havde det med at skulle på date med en pige, han ikke vidste hvordan så ud.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 9:45 am

Angela sad og vetpet på stolen. En tjender kom hen til hende, "hvad skulle det være?" spurte hun. Angela svaret "jeg skal ikke bestille i nu, jeg venter på min date" bare ordet fik hende sig til at følge sig utilpas, hun havde aldrig prøvet at være på en date før, så hun var meget nevøs . " når," sagde Tjendene "så kommer jeg ned når ham kommer, held og lykke" hun smilte da hun gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 9:49 am

Alexander overhørte samtalen og så hende lidt an "Angela?" spurgte han og sendte hende et prøvende smil.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 9:50 am

Angela så op på ham "Alexander?" sagde hun og rejste sig op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 9:51 am

"Yup, det er mig" sagde Alexander og hans smil voksede "uhm, rart at møde dig"
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 9:55 am

" i lige måde" sagde Angela og rakte hånden frem til et håndtryk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 9:56 am

Alexander tog imod hendes hånd og gav den et tryk.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 9:57 am

Angela tog hånden til sig, "tage endlig plas" sagde hun og satte sig ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 10:04 am

Alexander satte sig overfor hende "så.. går du tit på blind dates?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 10:07 am

"for at være ærlig, så er det her min første, og det er også min første date" sagde Angela og så lidt væk, hun var enlig lidt flog over at hun ikke har været på en før. "hvad med dig? gør du sådanher noget tit?" hun så tilbage på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 10:10 am

"Ikke så tit blind dates" sagde Alexander "men jeg har været på et par dates før.. så første date huh? Så må jeg hellere sørge for at det bliver en god en" han sendte hende et smil
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 10:12 am

"det sætter jeg pris på" sagde Angela "så du er her fra byen? hvor landtid har du borde her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 10:18 am

"Jeg har kun boet her et halvt års tid.. hvad med dig?" spurgte Alexander
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 10:20 am

Angela grinde lidt " jeg har borde her i 2 uger" hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 10:54 am

"2 uger? Hvor boede du før?" spurgte Alexander nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 10:57 am

"i new york" sagde Angela "jeg havde løst til at komme lidt væk fra alt ting" hun smilte "hvor borde du henne før?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 10:58 am

"L.A" svarede Alexander "New York, lyder hyggeligt.. så hvad ville du gerne væk fra?"
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 11:00 am

"man begynde bare at strase over ting" sagde hun "hvorfor flytte du fra L.A, jeg har hørt at det skulle være fedt at bor der"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 11:01 am

"Det var det også, men jeg havde problemer med at finde et arbejde" Alexander trak på skuldrene "så kendte en af mine venner en fyr her, og så flyttede jer her til"
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 11:03 am

"smart, det er godt at havde forbinleser" sagde Angela "hvad for et job har du så?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 11:04 am

"Uhm.. Jeg er hjælper hos en mekaniker" sagde Alexander og trak på skuldrene "du?"
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 11:06 am

"Pædagog i en børnehave" sagde hun og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 9:05 pm

"Hyggeligt, småbørn er også søde" sagde Alexander med et smil "hvor længe har du gjort det?"
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 11:32 pm

"Det er okay sjovt" Sagde Angela "det har jeg gjort i.." hun tænkte lidt "i 2 år" hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Empty
IndlægEmne: Sv: Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//   Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blind date.. Det er ikke lige mig. //Alexander//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Blind date - Ashley Victoria
» New blind girl in the town!
» en date - Charles
» Date #2 - Zach
» Hey :D Skriv da lige hvis i er interesserede :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: