Jeg tænkte på om man ikke skulle tilføje en high school til byen?
Og det var egentligt bare det jeg ville. Tror ikke jeg behøver at uddybe det, men ellers så bare spørg
-Eleanor
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idé til siden Tors Aug 16, 2012 2:10 am
Jo, en udmærket ide....
Og måske også et plejehjem , så man kunne besøge familie, tidligere offre eller gerningsmænd der- eller måske få et job at supplerer sin indkomst med ?
eller vuggestue ? hvis nogen ( af samme køn) skulle finde på at adopterer * host Alias*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idé til siden Tors Aug 16, 2012 2:17 am
Ja det er nogle rigtig gode foreslag
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idé til siden Tors Aug 16, 2012 4:19 am
Man kunne godt tilføje 'Universitetskvarteret' som værende et hipt, mindre turistet kvarter, hvor der er et frodigt caféliv..
Og jeg savner altså nydelige forstadshaver x-x
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idé til siden Tors Aug 16, 2012 4:22 am
Enig hele vejen rundt !
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idé til siden Tors Aug 16, 2012 4:56 am
Hvad med en kirke? Mener ikke at jeg har set en her
Admin Admin
Tilmeldings dato : 16/03/12 Antal indlæg : 197
Emne: Sv: Idé til siden Tors Aug 16, 2012 7:38 am
Vi har selvfølgelig aldrig noget imod at tilføje nye steder til Aterswell, især hvis vi tror der kan komme noget godt spil. Vi er bare allerede ved at have en hel del steder, og I må huske på man altid er fri til at lave et spil på en skole, plejehjem, vuggestue osv. under centrum, uptown, downtown m.m.
En highschool er ikke en dårlig ide, men på den side jeg spillede før havde de vidst noget lignende og den blev meget sjældent brugt.
Vuggestue og plejehjem vil vi helst ikke lave. Der er endnu ikke nogen på siden der har børn (så vidt vi lige har set) og der er heller ikke ret mange der spiller ældre mennesker. Jeg tvivler på stedet ville blive et populært spillested.
En kirke lyder ikke helt tosset, det tror jeg måske vi tilføjer
- Admin
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idé til siden Tors Aug 16, 2012 7:41 am
Det er helt fint..... Synes bare det kunne være sjovt at have et par steder, andre sider ikke lå inden med. Terro i vuggestuen....ret cool. Blod bad på plejehjemmet XD men jeg er enig, man fifler jo bare stederne selv i sine emner.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idé til siden Tors Aug 16, 2012 7:43 am
Jeg er forældreløs lille pige og jeg siger også bare mit hjem, børnehjemmet, er i centrum
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idé til siden Tors Aug 16, 2012 9:23 am
jeg kunne godt tænke mig nogle gader, skumle gyder, kloak eller losseplads, bar/værtshus.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idé til siden Tors Aug 16, 2012 9:25 am
Det findes, slumkvarteret er fyldt med dem
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idé til siden Tors Aug 16, 2012 9:46 am
Well alle forslagne er gode men vi mangle politistation og fængsel med at det Crap Sebastian har lavet i byen, og hvor politiet nu er i røven af ham xD hehe
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idé til siden Fre Aug 17, 2012 1:47 am
Håber Admin tager nogle af tingene til sig, synes alle idéer er meget gode