Emne: Et lille forslag til siden?? Tors Aug 23, 2012 7:05 am
Et lille forslag..
jeg tænkte på om der ikke kunne blive lavet en strand i Aterswell??? med dyre strandhuse,. isbutikker, og hvad der ellers kan findes på en strand ^^
Anna Rose
Race : Meneske Bosted : På stranden i et hus. Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/05/12 Antal indlæg : 8880
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Fre Aug 24, 2012 7:14 pm
Jeg har taget det som om stranden høre under havet
Gæst Gæst
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 12:15 am
tja, men det er jo ikke det samme (; jeg synes det ville være fedt med en strand, med dyre strandhuse.. ligesom hvis man samler Hollywood på en gade d:
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 8:21 am
Jeg synes det lyder som en meget fornuftig ide (: !
Gæst Gæst
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 8:26 am
ja ikke?? der mangler jo ligefrem en strand på siden, og den strand med dyre huse.. så kan det ikke blive bedre ^^
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 8:33 am
Jov, du burde fremlægge ideen for Admin (: Kunne være fint med en sandstrand, og måske nogen klitter, huler mm. Og nogen finde strand villaer.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 8:36 am
Well....nu er alt jo en smagssag.....men ' hollywood'. Formodes at ligge i uptown, ifølge beskrivelsen er det netop der alle de store huse ligger og de rige hænger ud?
Personligt synes jeg at det ville det være en synd og skam at ødelægge en charmerende strand, med et mondænt kvarter ....det ligger jo allerede et andet sted, men vi har kun een strand,den ved havet ( er med Anna Rose på den )
Så...jeg min stemme går til stranden bevares som et naturområde, romantisk og elskelig.
Så kan byggemastodonterne lave huse andre steder XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 8:43 am
tja... det kunne jo også være en strand, hvor halvdelen lå der strandhuse.. og den anden halvdel var et naturområde. ^^
Alias
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 8:44 am
Hmm jeg er bare enig med Junior, men du kan jo forslå det til Admin, så kan han/hun lave en afstemning eller noget x3 Så kan folket selv vælge hvad de bedst kan lide
Gæst Gæst
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 8:45 am
Ja, det kunne også være en mulighed.....udmærket tænkt...( at dele stranden op)
Og forresten.... Velkommen til siden.... Du skal nok få det sjovt her ; )
Gæst Gæst
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 8:47 am
Tak William, håber at admin'en ser dette ^^ og holder med min idé d: hehe
Ja ikke? ,, kunne bare godt tænke mig en strand og nogle strandhuse d: og for at gøre alle glade, kunne man dele stranden op ^^ tak tak, det håber jeg skam
Alias
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 8:50 am
Hahaha det var da så lidt, Han/hun plejer at kigge forbi og se ideer en gang imellem, så det er jeg da sikker på (:
Og ja, Velkommen til Junior, jeg er sikker på du nok skal få det sjovt og hyggeligt herinde (;
Gæst Gæst
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 8:55 am
ja må vi håbe ^^ og håbe at hun/han kan lide idéen
okay, nu begynder jeg at blive en lille smugle bange :O
Gæst Gæst
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 8:55 am
For hvad dog? Om folk kan lide dit forslag?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 8:57 am
nej, for jeres skumle velkomst hilsner :O
Gæst Gæst
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 8:58 am
Skumle ?? Min var da pænt ment.... Jeg skriver altid velkommen til nye
Alias
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 8:58 am
Hahah, det må du heller vende dig til Junior (; Folk er sådan lidt retarderet herinde xD!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 8:59 am
jeg stoler ikke på rumvæsner (; muhaha
Alias
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 9:06 am
Rumvæsner? Dem har vi sgu ingen af herinde xD Men der er masser af vampyere, og dem skal du i hver flad ikke stole på.. ! ;b
Gæst Gæst
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 9:07 am
rumvæsner og vampyr er det samme, farlige og sige en masse underlige ting x'D haha
Alias
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 9:14 am
Lolz.. xD
Naaah.. de fleste vampyere er nu meget nutted xD De er slet ikke så hardcore som de tror xD!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 9:17 am
det samme som rumvæsner.. ^^
Alias
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 9:19 am
Wtf?xD Du kan selv være et rumvæsen kan du.. Lolz xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 9:30 am
taaaaak
Alias
Emne: Sv: Et lille forslag til siden?? Lør Aug 25, 2012 9:34 am
Haha, ja okay, du passer nok meget godt ind her Anyways, of to bed! Night and sweet dreams (;