Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Introduktion til siden

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Introduktion til siden Empty
IndlægEmne: Introduktion til siden   Introduktion til siden Icon_minitimeFre Jun 29, 2012 10:15 am

Hey (:

Jeg synes denne side mangler en eller anden form for introduktion til verdnen. Kunne man ikke under Regler eller Guide til et godt spil lave et opslag, der gav et kort overblik?

Jeg havde og har i hvert fald lidt svært ved at finde ud af forholdet mellem mennesker og den magiske verden.. Og jeg tænkte på, om der mon findes der et magisk politi?
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Introduktion til siden Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktion til siden   Introduktion til siden Icon_minitimeFre Jun 29, 2012 4:02 pm

Jeg syndes det er en god ide ^^ Men de ting du leder4 efter stå allerade nogen steder, forholdne mellem elver og menesker står under racer og jeg kan huske at den magiske verden er skjult for menesker uden magi men jeg kan ikke huske hvor så syndes det er en meget god ide ^^ lidt bagrunds historie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Introduktion til siden Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktion til siden   Introduktion til siden Icon_minitimeLør Jun 30, 2012 2:04 am

Nemlig, så man har noget at gå ud fra..
Man kunne også specificere, at Aterswell ligger ud til havet.. Og måske kunne man specifere, hvem der har 'magten' i byen - er det borgmesteren, et bestemt parti eller mafia? Eller er der ingen magtcentre? Selvfølgelig uden at indskrænke folks mulighed for kreativ fritænkning :3
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Introduktion til siden Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktion til siden   Introduktion til siden Icon_minitimeLør Jun 30, 2012 10:33 am

Det er en god ide ^^ vi får den lavet her i weekenden og smidt ind under regler Smile
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Introduktion til siden Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktion til siden   Introduktion til siden Icon_minitimeLør Jun 30, 2012 11:56 pm

Fantastisk, tak! ^^
Jeg glæder mig til at læse det!
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Introduktion til siden Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktion til siden   Introduktion til siden Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 9:02 am

Så er det lavet Smile vi håber det kunne gøre det lidt nemmere at sætte sig ind i alting xD
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Introduktion til siden Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktion til siden   Introduktion til siden Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Introduktion til siden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Idé til siden
» Er siden ved at dø?
» Nyt sted på siden
» To ideer til siden
» Et lille forslag til siden??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: