Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Er siden ved at dø?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Er siden ved at dø? Empty
IndlægEmne: Er siden ved at dø?   Er siden ved at dø? Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 6:55 am

Jeg ved ikke det bare er mig, men oplever at folk er mindre og mindre online og emner mindre og mindre.

Håber på at det bare er eksamenerne der presser.

Men hvad mener I?
Vil I holde siden i live?

Syntes selv her er nogle dejlige spillere her inde og jeg ville være trist hvis jeg ikke længere kunne spille med jer. :'(
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose

Race : Meneske
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

IndlægEmne: Sv: Er siden ved at dø?   Er siden ved at dø? Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 7:18 am

Jeg ikke engang begynt at spille her inde Sad Men jeg vil prøve at holde siden oppe så godt jeg kan og håber andre gør det samme Twisted Evil (Fighting spirit on max)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er siden ved at dø?   Er siden ved at dø? Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 7:56 am

Ej det er bare vejret og andre ting som gør at man tilbringer mindre tid ved computeren tror jeg. Siden er ikke ved at dø der blev skrevet konstant i starten så jeg tror bare folk er begyndt at skifte gear og skrive lidt mindre når man kan, lave lektier/andre ting og være udenfor i stedet da sommeren nærmer sig.
Jeg har aldrig haft mange emner kørende af gangen så det kan være at folk gør det samme.
De nye der joiner skal da bare invitere dem de kender som er interreserede.
Fredrick

Fredrick

Race : Varulv
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

IndlægEmne: Sv: Er siden ved at dø?   Er siden ved at dø? Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 8:24 am

Jeg spiller her stadig, men skole og andre ting har gjort, at jeg ikke har kunne svare så ofte, men jeg vil prøve at få hentet op på det ^^
Katy

Katy

Race : Vampyr
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

IndlægEmne: Sv: Er siden ved at dø?   Er siden ved at dø? Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 8:25 am

Jeg har haft nogle dage hvor jeg ikke lige havde tid xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er siden ved at dø?   Er siden ved at dø? Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 9:14 pm

Jeg har desværre ikke meget koncentration, når det gælder denne slags hjemmesider, men syntes da jeg kom ind på denne her, at den fungerede, og jeg gerne ville spille med alle dem, der er her. Smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Er siden ved at dø?   Er siden ved at dø? Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 10:21 pm

eksamenerne
så jeg har ikke så meget tid som normalt D:
Jayden

Jayden

Race : Dæmon
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

IndlægEmne: Sv: Er siden ved at dø?   Er siden ved at dø? Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 6:19 am

Jeb jeg forsøger da at være på om aftenen xDD
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Er siden ved at dø?   Er siden ved at dø? Icon_minitime

Er siden ved at dø?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Idé til siden