Heeey der ude Scarlett her og jeg ville bare kom med to ideer som jeg har haft i to tre dage
1: linjetal Jeg har bemærket at der mange som kun skrive en to linjer og på mange af de forum som jeg kommer fra har vi den ragle at man skal skrive minimum fem linjer i hver svar for det er altså lidt træls med et to linjer langet svar når man laver et som er meget langt, men på samme tid er det os for at øve brugers skrive evner for jeg selv gået fra det fem til tyv på under et år..
2: bal Ja alle har vel prøvet det for og tanke var et velkomst bal for alle de bruger som er kommet med ind til nu, men det må gerne være et eller andet som et maskebal eller sådan hvor der en form for dresscode..
Ellers har jeg ikke flere ideer Hilsen scarlett
Admin Admin
Tilmeldings dato : 16/03/12 Antal indlæg : 197
Emne: Sv: To ideer til siden Fre Mar 30, 2012 8:46 am
Hey Scarlett, rart at høre der er ideer til forummet ^^
1: Desværre, der kommer der ikke til at være regler for antal af linjer. Det giver ingen fordele at have skrevet mange indlæg, og vi ved der er meget blandede holdninger om længde af indlæg blandt spillerne. Vi mener det er lige godt at skrive kort, såvel som langt. Hvis du gerne vil have at folk skriver længere foreslår jeg at du aftaler det individuelt med din medspiller. Jeg kan se du allerede har været i gang med den ide
2: Et bal lyder som en fed ide, er det muligt du kunne komme med lidt uddybende tanker omkring det? Et maskebal lyder også som en spændende måde at få en masse plot, og blande folk der normalt ikke ville skrive sammen. Vi snakker lige om det, så bliver der nok stablet noget på benene.
- Admin
Gæst Gæst
Emne: Sv: To ideer til siden Fre Mar 30, 2012 8:49 am
Tjo Scarlett, lad mig argumentere på din første idé. Jeg synes ikke der er brug for en regel om hvor mange linjer man skal skrive eller noget lignende, da det kan være en demotiverende faktor for mange at der er et krav for hvor meget man skal skrive. (Mig for eksempel)
Desuden synes jeg reglen ville være nytteløs alligevel. Nogle spillere er komfortable med en til to linjer pr. indlæg, det kan være ordblinde eller folk der ikke er så selvsikre på deres egne skriveevner, og de skulle nødigt presses ud i den dybe ende hvor de ikke kan bunde, hvis de ikke føler sig klar til det. Hvis du har lyst til at folk skriver indlæg af modereret længde, kan du ligeså godt bare bede folk om de ikke vil gøre en ekstra indsats. Sådan nogle ting kan sagtens være selvregulerende, derfor ser jeg ingen grund til at oprette sådan en regel.
Og til sidst vil jeg pointere at det alså i nogle tilfælde kan være meget underligt at skulle presse sig op på fem linjer, hvis der ikke er brug for mere. I romaner f.eks. er en dialog gerne skrevet med korte sætninger. Og dialoger hører jo også til i rollespil, og det kan være unødigt at fylde sit indlæg op med unødvendigt bøvl, som både kan gøre indlægget langtrukkent og kedsommeligt, men også urealistisk i nogle tilfælde.
Gæst Gæst
Emne: Sv: To ideer til siden Fre Mar 30, 2012 7:03 pm
Hmm så må jeg prøve og lokke nogle af de spiller som jeg kender, for jeg kan altså ikke leve med to linjer det ødelægger der svar jeg selv laver og så har jeg ikke krea til og komme videre med emnet. Det lavst svar jeg kan tag er tre linjer der efter opgiver jeg emnet eller os så skriver jeg out med det samme, det fordi jeg vil være førelse kold over for folk jeg kraver bare en lille smule mere end hvad jeg tit få af folk.
Admin jeg skal nok lave et lille opslag om ballet men lige nu et jeg ved finde ud af om jeg har fået et job på et andet forum og derfor har jeg ikke tid til og lave det..
Admin Admin
Tilmeldings dato : 16/03/12 Antal indlæg : 197
Emne: Sv: To ideer til siden Lør Mar 31, 2012 7:01 am
Rigtigt godt at du kan finde en måde der fungere for os alle sammen
Yes, vi holder øjnene åbne
- Admin
Gæst Gæst
Emne: Sv: To ideer til siden Lør Mar 31, 2012 8:27 am
Scarlett skrev:
Hmm så må jeg prøve og lokke nogle af de spiller som jeg kender, for jeg kan altså ikke leve med to linjer det ødelægger der svar jeg selv laver og så har jeg ikke krea til og komme videre med emnet. Det lavst svar jeg kan tag er tre linjer der efter opgiver jeg emnet eller os så skriver jeg out med det samme, det fordi jeg vil være førelse kold over for folk jeg kraver bare en lille smule mere end hvad jeg tit få af folk.
Admin jeg skal nok lave et lille opslag om ballet men lige nu et jeg ved finde ud af om jeg har fået et job på et andet forum og derfor har jeg ikke tid til og lave det..
Hov, jeg kan se at du kan lide nogle lange detaljerede svar, vil have nogle lange detaljerede svar. Jeg kan se at de svar jeg har givet nok er lidt kortere end du beder om, jeg skal nok huske på at skrive mere detaljeret.
Gæst Gæst
Emne: Sv: To ideer til siden Søn Apr 01, 2012 1:31 am