| en dag hvor der er sker noget nyt//maria | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 7:24 am | |
| Maria svingede med bene og smilte stort og glad "Weeee" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 7:31 am | |
| han holde det tempoet imens han vente på om hun ville ha det hurtiger |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 7:33 am | |
| "Højer" grinte hun og smilte glad, så virkelig ud til at more sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 7:37 am | |
| han skubet hurtiger og højre i det hun sagde det imens han smilte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 7:41 am | |
| Hun grinte, men pluselig da hun var højt oppe gav gyngen et klik og gyngen stoppede et sekund men de var længe nok for Maria at falde af gyngen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 7:53 am | |
| han hoppet hen og greb hende så han tog faldt i det han kiget på hende "komme du noget til" spurgte Arason om |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 7:55 am | |
| Maria rystede bange men rystede på hoved og så på ham "tak fordi du grab mig" sagde hun og sørget for gyngen ikke ville ramme dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 8:05 am | |
| han smilte til hende "det var da godt" sagde han i det han løftede hende op og stå igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 8:11 am | |
| Maria nikkede og hendes mave rumlede og hun rødmede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 8:18 am | |
| "er du sulten" spurgte arason hende om |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 8:19 am | |
| Hun nikkede stille og så ned. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 8:25 am | |
| "her det er bare noget rugebrød og der er hambureryg og spegpølse" sagde han i det han rejste sig op og fandt maden frem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 8:31 am | |
| "Hvorfor er du så venelig" spurgte hun og så stille på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 8:37 am | |
| "fordi jeg ved hvordan det er ikke at have en famile" svarde Arason og gav hende maden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 8:41 am | |
| Maria spiste stille og så nysgarig på den rare mand "Har du ikke en famile sir" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 8:48 am | |
| "nej og jeg er ikke kongelige så lad være med at kalde mig sir" svarde Arason |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 15, 2012 8:55 am | |
| Maria nikkede stille med et smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Tors Aug 16, 2012 4:49 am | |
| han smilte til hende og rejste sig op igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Tors Aug 16, 2012 5:06 am | |
| "Hvor bor du så når du ikke har en familie" sagde hun stille og så på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Lør Aug 18, 2012 3:31 am | |
| "Undskyld hvis jeg snakker for meget" hun så trist ned |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria Ons Aug 22, 2012 3:32 am | |
| |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en dag hvor der er sker noget nyt//maria | |
| |
|
| |
| en dag hvor der er sker noget nyt//maria | |
|