Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 A walk in the forest ~

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 6:23 am

Hun løb i lange spring hen over taget, og springer ud over bagsiden af hospitalet, i en forvandling til en grip. Så suser hun op mod skyerne, for at gemme sig lidt. Han skal ikke tage hende tilbage hospitalet. Så ender de bare med at finde hende.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 6:30 am

Jayden fløj efter hende op i skyerne.. men hun var lille, og han mistede hende snart af syne. "Hvor blev hun af.." mumlede han og spejdede rundt efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 7:15 am

Oppe i den tynde luft, sagtnede hun farten. Hendes kræfter synes at ebbe ud. Den tynde luft var åbenbart ikke noget, hendes svækkede krop kunne klare. Hendes forvandling forsvandt, og hun besvimede. Og begyndte at styrte mod jorden. //Sikke uheldig hun er idag x'D//
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 7:26 am

Jayden fik heldigvis øje på hende da hendes form skiftede. Panisk styrtdykkede han efter hende, og nåede lige at få grebet hende og rettet op inden de ramte jorden.. han fortsatte op i luften for ikke at tiltrække sig opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 7:44 am

Hun vågnede med et sæt, da han greb hende. "Hvad skete der?!"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:05 am

"Ud over at du lige har brudt en regel der er dødsstraf for?" vrissede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:11 am

Hun sukkede. "Det har jeg da gjort før..." siger hun så og ser lidt betuttet ud..
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:28 am

"Vil du gerne slås ihjel?" skældte han "for det er hvad der sker med folk der laver magi på den måde!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 9:14 am

Hun ser lidt flovt på ham.. "Jamen der er ikke sket noget... Endnu.." Kigger pludseligt ned på jorden, der er ret langt væk. "Med mindre du har tænkt dig, at smide mig herfra..."
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 9:39 am

"Hvis jeg ville smide dig.. havde jeg ikke gjort mig den ulejlighed at gribe dig" sagde Jayden og så alvorligt på hende "selvom jeg burde, tænk at forvande sig midt på hospitalet.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 9:49 am

Forvandler mig hurtigt til en mus, og kravler opad hans arm, og sætter mig ved hans hals. "Det ville du aldrig gøre!" siger jeg med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 10:03 am

Jayden så på hende.. nussede den lille mus på ryggen "du kan blive til mange dyr?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 10:48 am

"Jeg kan stort set blive alt!" siger jeg med et lille begejstret smil.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:50 pm

"Det er rigtigt.." Jayden huskede tilbage på deres møde i skoven "det er jo.. alligevel, du må ikke forvandle dig foran mennesker.. du ender med at få jeg ved ikke hvor mange efter dig.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 12:59 am

"Jeg har allerede mange efter mig" påpegede hun med en underlig grimasse.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 12:33 am

Jayden sukkede "du burde passe på.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 4:20 am

"Jeg kan sagtens passe på!" protesterer hun med et forurettet ansigtsudtryk.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 11:55 am

Logan hævede et øjenbryn ".. det siger du ikke hm?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:54 pm

Hun skulede til ham. "Dette var et enkeltstående tilfælde."
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 3:53 am

"Ét er mere end rigeligt.." Jayden så irriteret ud. "Du passer ikke på dit liv, at lege med døden er ikke for sjov.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 12:28 pm

Hun sukkede. "Hvad så hvis jeg udfordrer skæbnen? Det er endnu ikke gået galt."
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 1:18 am

"..." Jayden sukkede "elverfolk" mumlede han bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 3:58 am

"Elverfolk?! Der er intet galt med os." Hun så på ham med et skarpt blik.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 3:56 am

Jayden lo "selvfølgelig er der noget galt med elverfolk!" han sendte hende et lille smil "men menneskeracen er også fucked op.. og havfolkene er sikkert heller ikke for gode.. hele verden er ved at blive tosset, prøv ikke at trække jeres egen race ud af det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:53 pm

Hun prikker ham hårdt på skulderen, og smiler så til ham. "Går ud fra at du ikke er nogle af delene så, for dig er der jo intet galt med?" Et triumferende smil lyser i hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A walk in the forest ~ - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest ~   A walk in the forest ~ - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A walk in the forest ~
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» The beautiful forest - Akhom
» Just a walk in the park
» A walk - Anna Rose
» Do you dare to walk in? /Willow/
» Just ón a walk in the night /Niko/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: