Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 The walk of future //Bradley//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 5:11 am

T: 19:33
V: Køligt og blæsende
S: Parken
O: Træer, mørke
P: En sort top og et par shorts, samt sorte gummisko

Aften var kølig og blæsten rev i træerne og des blade, Lynie sad under et træ og kiggede op på himlen selvom den var lidt gemt af træet oven over hende, hun havde et lille smil på læben og lagde armene på hendes mave som med det samme begyndte at rumle svagt, hun sukkede *jeg må se at finde noget mad* men hun kunne ikke tage sig sammen til at rejse sig, og hun havde heller ikke særlig mange penge men mon hun ikke lige kunne stjæle noget brød eller sådan, dagen havde været hektisk selvom man ikke skulle tro det da der ikke var så meget at lave for en hjemløs, men hun havde styrtet rundt hele dagen og var godt udkørt og orkede slet ikke noget.

Hun havde en lille sort top på og derfor var hun ret kold selvom det ikke lige var noget hun lagde mærke til, hun tænkte på noget andet, hendes top blev holdt ned af hendes shorts som holde den fast så den ikke krøb op, hun havde ellers bare ben ned til de sorte slidte gummisko som afslørede et hul i siden på den højre fod, man skulle være godt dum for ikke at kunne se hun var hjemløs, hendes sorte store hår var sat op i hendes sædvanlige scene cut og sad perfekt over skulderne.

Hun lagde sine hænder på vær deres arm og kørte op og ned af hendes arme, hun var begyndt at fryse da hun ikke havde noget at tænke over, hun sukkede endnu engang og rejste sig langsomt op så hun stod op af træet, hun gjorde sig klar til at gå ind mod byen men blev ved træet i stedet for *din dovne pige* hun grinte kort af sig selv og et *uhh* undslap hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 5:28 am

påklædning et par hullede jeans

han lagde sig tilbage og stirrede op i loftet, alt var så underligt...så fremmed for ham, men inderst inde vidste han ikke hvad han skal gøre.
hurtigt rejste hans sig op og kørte en hånd igennem håret, fik et glimt af st spejlbilled, så med et nik begav han sig ud af sit hjem og hen mod parken. vinden blæste dejligt mod hans bare hud og for første gang i lang tid prøvede at slappe af og denne gang var det ikke så svært som det plejede.
en svag løkker lugt fik ham til at stoppe op og følge den med en nysgerrighed, en kvinde, en ung smuk kvinde dukkede op for hans syn og han stivnede...hvad lavede hun dog her i mørket, han lagde armene over kors, hoved på skrå og betragtede hende stille fra mørket, et sted hvor kun hans krop var fremme, men hans ansigt gemt væk i mørket.
hans smil skindede på grund af de hvide tænder "hej med dig" hviskede han hæst og næsten sexet, smukt og blidt.

//sorry det korte stykke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 6:08 am

Lynie gispede forstækket da hun hørte en stemme, hun kiggede sig omkring og fik øje på en mandelig krop, hun kunne ikke se hans ansigt, hun gik lidt væk fra træet og gik lidt tættere på manden, men stoppede op da hun så det skindende smil, hun smilede svagt "hej" sagde hun lavt og lidt tøvende, hvem var denne mand, "hvem er du" hendes stemme var undrende og hun kørte en hånd gennem hendes hår og det fladt fint ned igen og lagde sig på hendes skuldre.

//det gør ikke noget mit er heller ikke så langt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 6:12 am

han trådte frem og smilede bredt til hende "jamen hej med dig" sagde han og vidste godt selv at det måtte lyde dumt eftersom det ikke var lang tid siden han sidst havde sagt det. han bøjede sig ned og kyssede hendes hånd "jeg hedder Bradley, hvad med dig selv smukke" spurte han og lagde hoved på skrå. han lagde armene over kors og hans smil var næsten fornøjet og en smule drillende, men der var også noget blidt over den, den smule varme der efterhånden var i ham...den var ved at forsvinde og ville være væk for evigt

//super tak//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 6:30 am

Da han trådte frem og sagde 'hej med dig' igen, smilede hun til ham, hun rødmede da han kyssede hendes kolde hånd og sagde hvad han hed, og hans søde kompliment fik hende til at smile *Bradley hm..* hun smilede sødt af hans drillende smil men også lidt blide smil, "jeg heder Carolyn" hun lagde hovedet på skrå ligesom ham og smilede drillende tilbage til ham, hun studerede ham eller hun studerede nu det hun kunne se for mørket men det hjalp dog lidt at måneskinnet skinnede ned på dem.

//Smile//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 6:37 am

han klukkede og smilede næsten blændende til hende "jamen en fornøjelse at møde dig Carolyn" hans smil blev langsomt større og endda kønnere. han kørte en hånd igennem håret og så rundt "har du lyst til at sidde" spurte han og gik langsomt mod en bænk, denne bænk som han havde siddet i så mange gange, siddet og betragtet livet som den nu engang gik. yndefuldt og elegant satte han sig og sukkede afslappet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 6:49 am

Hun smilede "også en fornøjelse at møde dig" hun kiggede på hans kønne smil og nikkede "ja hvorfor ikke" lød det fra hende, hun gik hen sammen med ham hen til en bænk, hun satte sig ned ved siden af ham og kiggede lidt rundt og kørte den ene hånd på hendes bare hus på hendes arm så den blev lidt varmere, hun kiggede så på ham og smilede venligt og lagde sine hænder på hendes bare ben, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, hun havde ikke lige noget i tankerne, hun plejede ikke lige at komme med de bedste sætninger som lige kunne blive smidt af på en dreng, hun kiggede så bare rundt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 7:19 am

hans øjne landede på hende og synet af hendes hud, hun måtte fryse. uden nogen videre lagde han armen om hende og lod sin hånd køre hurtigt op og ned af hendes arm "fryser du" hviskede han og så ned på hende med blide øjne. dette var næsten fremmed for ham, at tage sig af en fremmed, være sød...hvis bare hans søster kunne se dette, det ville virkelig være komisk, især fordi hun troede han ikke kunne drage omsorg til andre levende væsner
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 7:24 am

Hun smilede til ham da han lagde armen om hende og lod sin hånd køre op og ned af hendes arm, hun nikkede "ja" hendes kiggede direkte ind i hans blide øjne og smilede kært til ham, uden lige rykkede hun tættere på ham ind til ham og lænede sig op af ham, hun havde ikke tænkt over hvad hun lige havde gang i, hun havde lige mødt denne fyr og lænede sig allerede ind til ham, *dum, dum, dum* men hun blev hvor hun var da det nu var ret rart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 7:29 am

han smilede og lod hende læne sig op af ham "jamen det lyder ikke for godt, lad mig se om jeg kan gøre noget ved det, vi skal jo ikke have at du går hen og bliver syg vel" spurte han og smilede bredt og fornøjet til hende, dette var nu hyggeligt og en smule underligt "så fortæl mig om dig selv miss Carolyn" hans smil blev hængene og på grund af de perfekte tænder, kunne det godt minde om et perfekt reklame smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 7:41 am

Hun kiggedde op på ham og smilede, nej hun ville helst ikke blive syg i hvert fald slet ikke nu, hun tænkte lidt over hvad hun skulle fortælle om sig selv, skulle hun sige hun boede på gaden eller ville det lyde underligt, hun tykkede på det og skilte så sine læber ad "jeg bor på gaden, min familie er døde, myrdet og jeg har intet job" hun smilede svagt for sig selv, det var lidt svært for hende at tale om.
Hun kiggede op på Badley "fortæl noget om dig selv" hun smilede over hans smil, det var nu meget sødt efter hendes mening.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:22 am

han rynkede brynet da hun nævnte at hun intet sted havde at bo "nej det er da forfærdeligt, kan jeg gøre noget for at hjælpe" spurte han og så bekymret på hende, ganske blidt strøg han hende ned langs kinden og sukkede "jo hvad kan jeg sige, jeg bor i en stor penthouse legelighed, har dog intet arbejde, men min familie har været rige for århundrede" han trak på skulderne og smilede svagt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:27 am

Hun smilede da han spurgte om der var noget han kunne gøre, det var der ikke rigtigt, medmindre han ville tilbyde hende at bo hos ham, meen... nok ikke , hun rystede på hovedet og lukkede øjne kort da han strøg hende blidt ned langs kinden, hun smilede til ham "nej ikke rigtigt" hun kiggede på ham med et venligt blik da han fortalte om sig selv, det lød hyggeligt, dejligt... eller det ville hun mene, det ville hun nok give alt for, "lyder hyggeligt" sagde hun blidt og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:30 am

han trak på skulderne og så ud over søen "måske, men alle ting har deres hager, og min historie har skam også sin mørke side, en meget mørk en endda" han sukkede og kørte hånden igennem håret, hvad lavede han sad her og snakkede med et menneske, når han normalt plejede at tømme dem for blød, så alt dette..ja det var fremmed for ham, uvant og underligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:32 am

Hun kiggede undrende på ham og rettede sig op, mørk side, meget mørk side hvad skulle det sige, "hvad mener du med meget mørk side" hun rykkede sig ikke væk fra ham hun var bare ikke lænet op af ham som før, hun satte sig i stedet op så hun kunne få ordentligt overblik over ham og bedre se hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:55 am

han så på hende og smilede stille "åhh det skal du ikke bryde dit kønne hoved med, det er bare nogle små ting jeg mp kæmpe med, ting som ikke altid er gode" han trak på skulderne og så på sine hænder før han igen vendte sig blik mod hendes "men hvad har du lyst til at snakke om" spurte han og hævede øjenbrynet spørgende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:05 am

Hun kiggede stadig undrende på ham, det kunne han lige tro hun skulle, hun var stædig og hold sig til det hun ville og gab ikke op med det samme, men da han spurgte hvad de skulle snakke om var hun hurtig og sagde "din mørke side" hun smilede drillende til ham og kiggede spørgende tilbage på ham, hun ville vide hvad det var hun ville..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:26 am

han vendte sig mod hende og smilede drillende, hurtigt og dog ikke overmenneskeligt hurtigt...men bare hurtigt var han helt henne med sit ansigt ved hendes "okay, men jeg vil have noget for hvert spørgsmål, informationen er ikke helt gratis, kæreste" hans smil blev bredere og han hævede drillende øjenbrynet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:30 am

Hun blev helt forvirret af hans hurtige bevægelse og fik et chok da hans hoved var helt henne ved hendes *hurtig* hun smilede til ham, "hvad vil du ha'" hendes blik var drillende og hendes smil skævt, hendes stemme var lav og hun kiggede ham dirkete ind i hans øjne, hvad ville han ha hun kunne ikke rigtig tilbyde ham noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:33 am

han lagde en hånd på hendes kind, strøg blidt op og ned "jeg vil have et kys for hvert spørgsmål du evt stiller" han blinkede og bøjede sig ned mod hende "acceptere du" spurte han og strøg hende ned langs skulderne, ganske blidt og som en kærlig berøring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:38 am

Hun kiggede på ham og smilede som han lagde sin hånd på hendes kind og strøg op og ned, hun kiggede ned i jorden da han sagde hvad han ville have *et kys fra hvert spørgsmål?* hun kiggede op på ham og nikkede "ja jeg gør" hendes svar var ikke hånligt eller noget det var ganske blidt, hans berøringer på hendes kolde skulder, hans kærlige berøringer fik hende til at rødme, hun valgte at stille det første spørgsmål allerede nu "hvad er du"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:41 am

han hævede øjenbrynet, måske en smule overrasket, men dog var han i et drillende humør, så han tog det som det kom. han lagde armene om hende og trak hende op så hun sad på hans skød, blidtstrøg han hende ned af kinden og trykkede sine læber mod hendes "jeg er uddød, hvis det er det du mener" han tog hendes hånd og lagde det mod sit hjerte der engang slog
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:48 am

Hun smilede til ham da han lagde armene om hende og satte hende på hans skød, hun nød hans strøg mod hendes kind og da deres læner mødtes lukkede hun øjne i, men slog dem hurtigt op igen da han sagde hvad han var, *uddød, vampyr* nej nej nej, hun havde lige kysset med den race som slog hendes familie ihjel, da han lagde hendes hånd på hans bryst kunne hun ikke mærke noget ikke engang hjerte banken, hun rejste sig hurtigt og gik langsomt bagud væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 9:59 am

han rynkede brynet og rejste sig hurtigt op, gik stille hen mod hende "hej jeg gør dig ikke noget, havde du ikke tænkt på at hvis jeg havde i tankerne at skade dig havde jeg nok allerede gjort det, plus jeg har ikke ligefrem lyst til at drikke fra dig, du er..sjov" han trak på skulderne og virkede forlegen, næsten menneskelig, som var han teenager igen og skulle invitere den smukkeste pige ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 10:04 am

Hun rystede på hovedet hun kunne ikke, selvom han ikke ville gøre hende noget og selvom han bare var den sødeste fyr ville hun stadig ikke kunne da han var det samme væsen som slog hendes mor og far og søskende ihjel, "det har ikke noget med dig at gøre, eller jo det har det det er svært at sige" hun gik stadig bagud og var ved at falde over en træstub
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The walk of future //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The walk of future //Bradley//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» A walk in the forest ~
» Just a walk in the park
» A walk - Anna Rose
» Do you dare to walk in? /Willow/
» Just ón a walk in the night /Niko/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: