Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 The walk of future //Bradley//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 10:08 am

han skulle til at hjælpe hende, men stivnede i bevægelsen "åhh så du er en af dem ser jeg, du går ud fra at fordi jeg mod min egen vilje blev forvandlet til dette monster ja så kan du bare komme og sige jeg er som alle andre blodsugere at jeg nyder at skulle jage, tage liv" han kneb øjne sammen og trådte tilbage "men til din info hader jeg det, men jeg kan vel bare gøre alle andres liv bedre og gøre som min søster ønskede, møde solen, så bliver alle glade" han slog hænderne ud og rullede med øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 10:13 am

Hun snublede over træstubben og fladt ned på jorden og slog hold på hovedet da hun landte på en sten, hun kiggede op på ham og tog sig til hovedet mens hun lyttede til hans ord, nej nej nej han havde helt misforstået hun var ikke en som troede at alle vampyrer elskede at jage men det var hendes familie hun kom til at tænke på "du har fuldstændig misforstået det" pev hun lidt og kiggede på hendes hånd som var smurt ind i blod fra hendes hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 10:17 am

han sukkede og gik hen til hende, da hun væltede "okay så, så fortæl mig hvad jeg har misforstået, for du så da ud til at afskye mig da du fandt ud af hvad jeg var, men det er ikke min skyld at mine artsfælder ikke kan opføre sig ordenligt" han sukkede og knælede ned foran hende, men stivnede da han lugtede det, sulten var dog ikke så slem så han greb fat i hendes hånd og rev et stykke af sin jeans af, hvorefter han blidt tørrede hendes hånd og hoved "gør det ondt" spørg han stille og man kan svagt høre han lesper på grund af tænderne, men at han også bekæmpede sulten, var ligeså tydeligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 10:28 am

Hun kiggede på ham da han gik hen mod hende, "jeg ved godt det ikke er din skyld det dine artsfæller gjorde men de dræbte min familie og næsten mig og ja det har jeg det svært ved" hun sukkede og gispede da han knælede foran hende og tørte hendes hoved med noget fra hans buks han rev af, hun nikkede det gjorde pokkers ondt "ja" pev hun, det kunne sagtens ses at han prøvede at holde sig selv tilbage og det imponerede hende


Sidst rettet af Lynie Ons Nov 28, 2012 10:45 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 10:45 am

han sukkede og kyssede hendes hånd blidt "det er komplikationer ved at være vampyr, det er svært og jeg er ked af det med sin familie, men vi er vel lidt i samme båd, bortset fra at min familie døde af sygdomme, men blev let syg i min tid" han sukkede og lagde hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 10:50 am

Hun kiggede på ham med kære øjne rettet mod hans da han kyssede hendes hånd, det med hans familie var ligeså slemt som det med hendes og hun var af det på hans vejne, hun kiggede ned i jorden og vidste ikke helt hvad hun mere skulle sige andet end "undskyld" hendes stemme var undskyldne hun undskyldte... Det var ikke sødt af hende at gå væk fra ham på den måde, hun burde bare havde bid det i sig ikke alle var ens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 10:52 am

han trak på skulderne "jeg har levet længe, så man vænne sig til fordomme, alle har nogle" hviskede han og trak hende med sig op "kom med hen og sætte dig inden du kommer værre til skade end du allerede er" han smilede svagt og førte blidt med hen til bænken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 10:56 am

Men alligevel det var stadig ikke sødt gjort af hende lige meget hvor lang tid han havde levet og hørt på dumme folk tale, hun lod ham trække hende op fra jorden og hun blev straks svimmel og tog sig til hovedet, hun smilede til ham og af hans kommentar, klodsede hende hvorfor skete sådan noget altid for hende hun var så uheldig, hun gik med hen til bænken og satte sig ned ved ham og smilede til ham "hvor mange år har du levet" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 5:36 pm

han lagde armene over kors ob spændte i kæben "omkring 578 år, jeg blev født i 1434" hviskede han og kørte en åd igennem håret,alle vampyrer var for det meste gamle sådan var hele politiken omkring dem, at de så unge ud, men i virkeligheden var meget meget ældre end man lige skulle tro
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 5:42 pm

Hun kiggede op på ham med store øjne da han sagde hvor gammel han var *578 år* det var meget men sådan var det med vampyre hun havde bare ondt af ham alle de år han skulle leve med at jage og tage liv.. Det var nok ikke så sjovt vis alligevel ikke brød sig om det.
Hun nåede lige at få hånden op til munden da hun gabte, hun var blevet træt... Udmattet, hun kiggede op på ham efter gabet og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 6:00 pm

han rejste sig op da han så hende gabe "du er træt" sagde han kort og rakte hende blidt sin hånd "og har brug for et sted at bo, hvis du vil må du meget gerne overnatte hos mig til du finde et andet nærtliggende sted" hans smil var oprigtigt og blidt, næsten varmt hvis det ikke havde været for den smerte han bar inden i sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 6:04 pm

Hun smilede til ham og tog hans hånd, hun var ikke meget træt men hun kunne godt mærke det var ved at blive lidt sent ud på aften og der var nok fyldt i gaderne, "tak, det vil jeg gerne" sagde hun og rejste sig op så de stod ret tæt foran hinanden, hun smilede til ham det var sødt af ham at tilbyde hende at ovarenatte hjemme hos ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 6:08 pm

han nikkede og trak hende op således at han bar hende "hold vejret" hviskede han i hendes øre før han satte af og spurtede mod en høj bygning, han stoppede få sekunder efter og lod hende glide ud af hans arme dog med forbehold af at hun ikke skulle komme til skade. han betragtede hende nøje og med en arm rundt om hende gik han ind i den store bygning og hen til en elevator
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The walk of future //Bradley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 6:15 pm

Hun smilede til ham og lagde armene om hans nakke og hold godt fast, hun hold vejret da han sagde hun skulle men det var lidt svært, hun mærkede vinden blæse i hendes hår da han spurtede, hun gled ud af hans arme da han var stoppet og var en smule svimmel, hun kiggede op på ham med et venligt smil, man kunne godt se hun var lidt svimmel men ikke noget hun sådan bemærkede med at gå skævt og sådan, hun gik med ham ind i lejligheden, og kiggede så på elevatoren de stod foran, hun havde godt hørt om sådan nogle og set dem selvfølgelig men hun havde aldrig prøvet at være inde i en, hun kiggede smilende op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The walk of future //Bradley// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The walk of future //Bradley//   The walk of future //Bradley// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The walk of future //Bradley//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» A walk in the forest ~
» Just a walk in the park
» A walk - Anna Rose
» Do you dare to walk in? /Willow/
» Just ón a walk in the night /Niko/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: