Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 en vidio aften//terry//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:28 am

"hva mener du med det det skal jeg se beviser for ellers bliver det et andet som jeg ikke har fundet på i nu" svarde han og smilte drilende til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:29 am

"Du må da gerne ringe til mine eks'er"sagde hun med et muntert drillende smil og kvalte et gab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:31 am

"ja og bruge en hel aften på det jeg har andet at giv mig til" svarde han og smilte drilende til hende imens han gabte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:34 am

"tænkte jeg nok"sagde hun med et muntert smil og lagde sig til rette med en hånd under hovedet, som hvilede mod armlænet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:36 am

" du er stadig en lille pige i forhold til mig" svarde han med et drilende glimt i øjet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:37 am

"I det mindste er jeg ikke en abekat"sagde hun med et smil og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:41 am

han kiget på hende og skulle til at sigde noget hvilket han nåede inde han faldt i søv "jeg er ikke en abekat" svarde han med et lille smi i det han lukket øjne
//ses imorgen ligger mig til at sove godnat og sove godt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:42 am

"Min abekat"mumlede hun med et lille skævt smil og faldt i søvn


//Samme her. Go'nat og sov godt Wink //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:23 pm

han faldt i søvne og sov tungt //om natten//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 11:15 pm

Terry vågnede langsomt og glippede lidt med øjnene. Hun satte sig op i sofaen og kløede sig i håret selvom det ikke engang kløede. Hun kvalte et gab, da hun rejste sig op og strakte sin krop. Hun lod blikket falde på Arason og gik ud på badeværelset for at se om håret var en katastrofe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 12:09 am

han lagde sig bare om på den
anden side mens han smilte for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 3:22 am

Terry ordnede kjolen så den sad ordentlig og redte håret med sine fingre. Hendes armbånd sad også helt forkert, så hun var nød til et rette på dem. Men hun trak dem dog ned til håndledet, så de ikke sad op ad armen som dagen før. Hun gik tilbage til stuen for at se om Arason var vågnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 3:25 am

han straket sig og vågnet i
det han kiget sig omkring han
tog han sig til hoved fordi han havde ondt i hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 3:29 am

Terry stillede sig lige inden for døren til stuen og betragtede ham. "Godmorgen"sagde hun charmerende og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 3:32 am

"er det morgen" svarde han og tog
sig til hans hoved i det den stadig gjorde
ondt han smilte til hende og kiget op mod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 3:34 am

"Ja, det er da lyst udenfor"svarede hun og gik hen til sofaen og fandt hatten. Hun stod med den i hænderen. "Jeg skal nu nok snart videre"sagde hun med et smil og gav ham hatten på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 3:47 am

"jeg er alleså ikke en pige"
sagde han med et irtrende udtryk
i det han tog den af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 3:49 am

"Okay sure"sagde hun med et lille smil og tog den på selv. Hun fandt sine sko og resten af sine ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 4:01 am

han smilte til hende
og kastede en pude over mod hende
som ramt hende i hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 4:03 am

"Hey" sagde hun med et smil og samlede puden op og kastede den tilbage mod ham. Hun rettede på håret, da puden rodede det lidt. Hun tog solbrillerne på. "Vi ses smukke"sagde hun med et drillende charmerende smil, mens hun gik mod hoveddøren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 4:04 am

"ja vi ses" sagde han med et drilende
smil i det han gik hen og åbnet døren for hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 4:06 am

Hun fik skuldertasken op på skulderen og klappede ham på kinden da hun gik forbi ham, mens hun sendte ham et muntert charmerende smil. Hun gik ud af bygningen.


//Out
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en vidio aften//terry// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en vidio aften//terry//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Black Bird en aften eftter en kontrakte Terry plus åben
» Terry ~ FRAVÆR!! ^^
» mit ny hjem/terry/private emne
» en dag i skoven/terry/
» Arason træner//terry//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: