Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 en vidio aften//terry//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 4:47 am

S udenfor Arasons hjem
O Terry og ham selv
Kl 20,00
V regne og torden
Arason komme kørende med terry ned til lejligehed da det lige begyndte at at regne han stoppet ved sin lejligehed og hjælp Terry ned så de kunne nå at komme ind i hans lejligehed da han havde glemet hvordan hans sted så ud han gik ind med hende så hun komme først ind i opgangen i det han lukket døren "skal du ikke i bad nu" spurgte arason en smule usikkert om og så forsætte han" alleså nå det er begyndte at regne" da han nyste i det de forsætte op til hans sted han åbnet døren og gik ind og holdet den op imens han ikke så hvordan hans lejligehed så ud den lignet noget der var løjen der lå planere fra hans kontraketer og en masede papir ellers ved siden af en masede dåse sodavand der var tømet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 4:58 am

Terry tog hatten på da hun kom af hans motorcykel og fulgte med ham ind. Hun rystede på hovedet som svar "Jeg overlever"sagde hun med et venligt smil, mens hun lod blikket glide rundt i hans lejlighed. "Hvordan kan du finde noget her inde?"spurgte hun drillende og lod blikket glide rundt på de tomme dåser. Hun smilede muntert, og var nu glad for at det ikke var rod der gjorde at hun ikke ville have folk hjem, det var lejlighedens...kvalitet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:06 am

"ja det havde jeg glemet at der så sådan ude det enste sted der ikke er rodet er stuen hvor min seng står nu og køkent og bade værlset" svarde han med en sur børne agtige stemme i det han tog sit tøj af han nyste igen han håbet ikke han var blivet forkølet da komme hans hund ind og overfaldet ham det enste han nåde at sigdee var "åh nej" hans hund slikket ham i ansigte hvor den bag eftter satte sig ved terry og kiget med beden øjne om hun ville klappe den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:10 am

"Hvornår har du fået en hund?"spurgte hun med et venligt smil og klappede den på hovedet da den satte sig ved hende. "Hvad hedder den?"spurgte hun og så kort på ham, da hun gik ind i stuen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:20 am

"jeg ved ikke hvad den hedder men da jeg komme hjem i går sad den bare på trappen" svarde han og gik ind i stuen hvor man kunne se at den havde løbet rundt i ring hunden gik over til en masede tæpper og lagde sig der da opnet Arason posernde og fandt de de skulle ha frem bag eftter gik han ud i bad "jeg går i bad" råbet han til terry "du kan bare snakke med hunden hvis du ville den gør dig ikke noget" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:25 am

Terry nikkede og satte sig i sofaen og lod blikket hvile på hunden. Hun regnede med at hun en dag ville anskaffe sig en kat. "Ved du hvilken race det er?!?!"spurgte hun da han var gået i bad. Hun tog elastikken ud af håret og redte det med fingrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:34 am

"ja det er en labredor" svarde han og komme ud eftter der var gået 20 minutere han havde ikke sin trøje på mere fordi den var gemneblødt han gik ind til hende og sætte sig ved siden af hende i det han ventede på at hun ville bestemeen film han smilte til hende i hunden faldt i søvn lidt eftter og lå bare der og så sød ude han smilte for sig selv den var blivet mishandlet lidt men den var stadig væk en hvalp
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:44 am

"Labrador? En familiehund"sagde Terry og vinkede til den. Hun så kort på ham da han kom ind. "Hvilke film var det nu?"spurgte hun med et muntert smil og lagde sig i sofaen og brugte armlænet som ryglæn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:49 am

"det kan jeg ikke huske" svarde han med et lille smil og kiget på hende i det han satte sig op af ryg delene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:51 am

"Skal vi bare se scary movie?"spurgte hun med et smil, da hun kun kunne huske den. Den var da også meget sjov, men hun ville ikke kalde den en gyser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 6:01 am

"det kan vi vel godt" svarde han med et mærkliget udtryk han gik op og sætte filmen i dvd og gik over til hende med fjernbestjening "du tænder bare når det er han sætte sig godt til rette i sofan og fandt nogen cider frem sammen med det andet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 6:04 am

Terry tænde for filmen og lagde fjernbetjeningen fra sig og lagde sig godt til rette.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 6:18 am

han lagde hans hovede å¨hendes mave frodi han var træt i det han smilte til hende "se du kan ikke kalde mig en abekat længere" sagde han drillende til hende og begyndt at se filmen
//kan du huske hvad der sker i filmen det kan jeg nemlige ikke//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 6:39 am

//Her er en trailer; https://www.youtube.com/watch?v=3nFqDlZ_rQw Måske det hjælper Wink //

"Jo, jeg kan altid kalde dig det"svarede hun med et smil og nussede ham i håret da hendes opmærksomhed gik til filmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 7:07 am

//næ det hjælp ikke//
han rejste sig en lille smule op så hun forsæt kunne nusede ham i håret som han godt kunne lide han tog en sommer spyer til sig selv og en til hende hvor han bag eftter lagde sig ned med hovedet igen eftter han havde stillet sin cider i nærheden af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 7:36 am

Terry sad med sin cider i hånden og smilede muntert af filmen. Hun havde set den flere gange med sin lillebror og blev nu aldrig træt af den. Hun måtte dog indrømme at fortsættelserne var hun ikke lige så vild med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 7:48 am

han tog noget af sin cider og så filmen det var ikke lige hans smag men det var da okay bag eftter prøvet han at tag nogen popcorn til dem men han opgav han lå så godt at han ikke ville rejse sig op han syndes det var irterne at han ikke kunne nå det ellers så han smilte bare til hende imens hans hoved lå på hendes mave lidt lige som en hund jo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 7:54 am

Terry drak af sin cider og smilede hele tiden muntert af filme. Hun lagde sig en smule mere ned og klappede ham på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 7:59 am

han drak mere af sin cider i det han prøvede igen at få fat på nogen snacks uden at han skulle rykke hans hoved han smilte af at hun havde det godt med at se filmen da hans mobil ringet men han høret det ikke han smilte for sig selv "hvordan kan jeg være en abekat når jeg ikke klatre i træere nu" spurgte han om med et drilende smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:16 am

"Du ligner en"sagde hun drillende og så i retningen af lyden af en mobil der ringede. "Der er nogen som vil have fat på dig"påpegede hun venligt og pausede filmen, så han kunne svare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:26 am

"er der" svarde han i det han tog den op og besvarde "ja hm okay det er iorden" svarde han og lagde den væk inde han gjorde det slå han lyden fra "så for vi ikke flere forstyrlese og nej jeg lignde ikke en abe" svarde han med et drlende smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:30 am

Terry tænde filmen igen og smilede muntert til ham. "Har du set dig selv i spejlet for nyligt?" spurgte hun drillende og trak han drillende i håret. "Se bare alt det hår. Abekatte har også meget hår"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:34 am

"ja men dde har det over det hele det har jeg ikke" svarde han igen for at prøve at drilede hende "du skulle nødig snakke se alt det hår du har i forhold til mig på hovede" svarde han drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:36 am

"Ja men ser du jeg har kun hår på hovedet og så mine øjenbryn"sagde hun med et muntert drillende smil og smølfesparkede hans næsetip.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:44 am

"ja men stadig væk det er normale for drenge" svarde han og kiget på hende på en drillende måde "hey hva skulle det til for" svarde han med et drillende smil hvor han gende gældte det ved at rodet i hendes hår
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en vidio aften//terry// Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en vidio aften//terry//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Black Bird en aften eftter en kontrakte Terry plus åben
» Terry ~ FRAVÆR!! ^^
» mit ny hjem/terry/private emne
» en dag i skoven/terry/
» Et familie møde - Terry

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: