Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 en vidio aften//terry//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:47 am

Terry smilede muntert og fægtede med armene for at stoppe ham i at rode i hendes hår. "Rør aldrig en piges hår!"hylede hun og fuckede hans hår op ved at rode i det med vilde bevægelser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:51 am

"hey det var bare hævn" svarde han i det han prøvede at beskytte hans hår mod hendes hænder men det hjælp ikke "nej nu kan jeg ikke gå i byen" svarde han med et drillende smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:52 am

"Det burde du heller ikke gøre alligevel" sagde hun drillende og lagde sig til rette igen. Hun rettede på kjolen da den var krøbet op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:57 am

"næ hvorfor skulle jeg ikke gøre det" svarde han med et drilende smil i det han lagde sig ned igen "og nu kan jeg jo heller ikke gå i byen" svarde han med et lidt ked af det smil i det han kiget op på hennde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:59 am

Terry puffede til ham "Nok snak. Se film"sagde hun med et charmerende smil og lod hendes opmærksomhed halvt gå til filmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 9:09 am

"ja ja" svarde han lidt næsevis for sjov til hende i det han vendt ´blikket mod filmen i det han prøvede at rette på sit hår imens han smilte drilende til hende imens han lå og slappet af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 10:20 am

Terry lagde hovedet mod armlænet og brugte sine hænder som pude, mens hendes blik var rettet mod tv'et. Hun smilede muntert af hvad der skete.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 10:23 am

han rejste sig op og sætte sig ordliget op imens han redet hans hår han tog og åbnet nogen popcorn og kaste en over til terry "grib" sagde han til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 10:25 am

Terry vendte ansigtet mod ham, men reagerede ikke på det han sagde og smilede muntert da hun samlede popcornen op fra en fold på kjolen. "Du grisser"sagde hun og spiste den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 10:28 am

"nej du kan bare ikke gribe" gav han igen med et smil og kiget drilende på hende og kaste en til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 10:35 am

Terry klukkede muntert og daskede bare til den så den fløj væk fra dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 10:39 am

"så du skal bare gribe dem" smilte han og tog en cider imens han kiget over mod hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 10:46 am

Terry rakte tunge af ham "Jeg vil ikke gribe" sagde hun muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 10:49 am

"når hvordan ville du så ha ma lille pige" sagde han drillende til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:00 am

"Serveret på et sølvfad"sagde hun snobbet med et muntert glimt i øjet og strittede med lillefingeren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:03 am

"nej jeg er alle så ikke konglige så jeg kan ikke gi dig det på et sølv fad hva med et normalete fad lille pige" sagde han drilende til hende i det han smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:05 am

Terry fnøs snobbet og lavede et snobbet ryg med hovedet. "Pøblen!" fnøs hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:08 am

"nej jeg er bare ikke konglige lille pige" sagde han til hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:09 am

"Jeg er ikke lille"beklagede hun sig surmulende og sparkede svagt til ham med foden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:12 am

" nå skal jeg så kalde dig smukke pige" svarde han med et drilende smiil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:13 am

"Ja det gør alle andre drenge"drillede hun flirtende og skubbede til ham med foden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:16 am

"jamen så kan jeg ikke kalde dig det" svarde han med et drillende og da hun skubte til ham med foden faldet han på armlænet i den anden side
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:22 am

Terry klukkede muntert og satte sig mere op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:23 am

"måske sulle jeg kalde dig fræke pige så" sagde han drillende i det han rejste sig op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 11:25 am

"Ja behøver jeg at sige jeg er blevet kaldt det før"sagde hun drillende frækt og blinkede til ham. Hun tog hendes armbånd af armene, solbrillerne og lagde det ned i hatten som lå på gulvet ved siden af sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en vidio aften//terry// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en vidio aften//terry//   en vidio aften//terry// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en vidio aften//terry//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Black Bird en aften eftter en kontrakte Terry plus åben
» Terry ~ FRAVÆR!! ^^
» mit ny hjem/terry/private emne
» en dag i skoven/terry/
» Arason træner//terry//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: