Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

To piger og et skateboard ->Rach<-

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 9:18 am

hun nikkede ''okay jeg kan prøve'' sagde hun blidt med et smil på sine læber og slappeer af...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 10:22 am

Terry skubbede skateboardet tilbage til Rach med foden og smilede opmuntrende til hende. "Hvis du vil lære tricks må du snakke med Jack, han kan lidt"sagde hun med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 10:18 pm

hun nikkede, ''okay så'' sagde hun med lidt rødmene kinder og gjorder som hendes kusine havvde sagdt og kørte lidt uden at falde...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 3:24 am

"Nåårh men lad mig så hører om du har bestemt dig for en dreng?"spurgte hun med et muntert drillende smil, mens hun fulgte efter hende så de kunne snakke mens hun øvede sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 4:20 am

hun s på hende, ''ingen mn der er en ny. jack fætter jonas'' sagde hun blidt og roligt... og legede nervøst med sin trøje og væltede...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 4:23 am

Terry grinede smilende "Du er da mere omkring end mig"sagde hun drillende og hjalp hende op. "Fortæl om denne Jonas" sagde hun smilende og hentede Skateboardet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 4:26 am

hun så på ham, ''hvad vil du vide?'' spurte hun kræligt...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 4:30 am

"Hvordan er han?"spurgte hun med et muntert smil og lagde skateboardet mellem dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 5:12 am

hun rødmede, ''han er sød og kær og flirtene'' sagd ehun...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 5:15 am

"Han lyder da som mig!"sagde hun med et muntert smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 5:16 am

hun så på hend, ''mmeget sjovt du'' sagd ehun med et smil..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 5:18 am

"Du kan da præsentere mig for ham, så kan jeg se ham an for dig"sagde hun med et muntert smil og puffede til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 5:44 am

hun så på ham, ''jeg vil gerne lige lære ham at kende inden smukke'' sagde hun kærligt...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 5:45 am

"Kom nu, lad mig lege lidt med ham først"sagde hun med et stort muntert drillende smil og sendte hendes et luftkys
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 5:51 am

rach så på hende, ''men jeg vil ikke ha jeg har mindre chancer hvis han møder dig'' hviskde hun og så ned...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 6:02 am

"Argh drenge tager mig for et knald, intet andet. Hos dem udstråler jeg engangknald" sagde hun med skævt smil og et skulder træk. "Jeg er ikke noget de vil fremstille for deres forældre, så bare rolig det bliver dig han tager"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:09 am

hun ryster på hoved e''nej smukke'' sagde hun med t smil...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 10:31 am

"Alle fyre som har sagt at de kunne lide mig, er smuttet med det samme de har opnået hvad de ville"sagde hun med et skævt smil. "Men jeg er van til det, desuden er jeg nu ikke meget bedre"tilføjede hun muntert og skubbede skateboardet tilbage i retning af madkurven,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 10:47 pm

rach smilede og så på hende og krammede hende, ''tak terry men jeg vil gerne selv finde ud af det du kan møde ham hvis vi ender sammen..''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 10:49 pm

"Kom nu! Hvis han er vild med dig, vil han da ikke have mig"sagde hun med et smil og gengældte hendes kram.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 1:19 am

hun så på ham, ''terry jeg er ikke lige så hot som dig, en fyr som ham vil aldrig falde for mig hvis han så dig'' sagde hun stille og så ned i jordern...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 12:29 am

"Kom nu, du er sød og jeg er jo nærmest ond mod drenge. Desuden er det kun når de er fulde og de regner med et engangknald de gider mig"sagde hun med et skævt smil og puffede til hende. "Og er det dig eller mig som er model?"spurgte hun med et muntert smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 1:02 am

hun så på hend, ''mig men stadigvæk, du er meget pæner end jeg er'' sagde hun med et smil...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 1:04 am

"Neg jeg er ikke"sagde hun med et opmuntrende smil. "Vi kan afprøve det, du præsentere ham for mig og vi ser hvordan han reagere på mig"foreslog hun og havde selvfølgelig ingen planer om at stjæle ham fra hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 1:09 am

hun sukkede og så ned, ''okay'' sagde hun blidt...
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- - Page 2 Icon_minitime

To piger og et skateboard ->Rach<-
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» ikke for pæne piger ((Elion))
» gåtur i parken (Rach)
» en nye dag//Rach//
» the sea //Rach//
» en ny ulv i flokken //rach//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum