Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 en nye dag//Rach//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 10:54 am

S lige midt i centrum
V solene skiner
Kl 12
O masere mensker

Arason stig ud af Busen han var lige Ankommet til Aterswell eftter en rejse til london hvor han havde ordenet noget personligete der han kyset hans kors og gik henne af gaden imens han kiget sig omkringe ds husket han på hvad han havde fået vide af templeridderne Dragons og illuminati ville snarte blive sendt ud for at dræbe dem en af gangen han havde fået besked på at samle aliarede til templeridderne han kiget sig omkring der var mange folk i dag han havde sine solbriller på og en jack af læderder går ned over hans knæ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 1:35 am

en pige gik stille og rolig gennem gaderne, hun smilede for sig selv med et smil på sine læber og så ud i luften og slappede af og vidste ikke hvad hun skulle lave, hun kedet sg en smule...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 1:41 am

i det han stødte inde i en pige i det han mumlete "det må du undskylde" og gik viddere og vente sig om for at hjælpe hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 1:59 am

hun tog hans hånd og kom op og stå ''det er okay, og tak fordi du hjælper mig op'' sagde hun med et smil på sine læber og smiler stillle..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 2:10 am

"så lidt" svarde han "er du nye her i byen" spurgte han om og kiget på hende og så sig omkring der løbe to børn forbi dem i mens de stod og snakket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 2:38 am

hun smilede, og så på ham, ''ja jeg er ny'' sagde hun med et smil på sine læber og kysser hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 2:43 am

//øm mener du ikke ham//
han kiget overrasket på hende og kiget på børne der var løbete forbi dem de legde vis fangelege så vidt han kunne se
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 3:17 am

//sorry det skulle ik stå der det sidste jeg skrev med en anden og det skulle stå hos hende//

Hun så på ham, ''undskyld det var ik med vilje'' sagde hun og så ned i jordern
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 3:22 am

"det gør ikke noget" mumlte han og kiget på hende igen "jeg er lige vendt hjem fra London " sagde han og kiget på hende "mit naven er Arason" sagde Arason og kiget på hende "dit naven" spurgte han om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 3:38 am

hun så ned i jordern og holdte for sig selv. ''jeg hedder rach'' sagde hun med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 3:45 am

"mig en fornøjlese at møde dig skal vi tage en tur i byene så jeg kan gi dig en ting som undskyldninge for at støde inde i dig" han kiget på hende og fandt sit kors frem og tog den og kiget på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 4:15 am

hun så på ham og rødmede, ''jov det kan vi godt'' sagde hun med et smil på sine læber og slapede af og så på ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 4:21 am

"du må godt få det her kors første hvis du ville" han gav hende det kors han havde omkring hans hals og kiget på hende og begyndte at gå "komme du med" sagde han og kiget sig over skulden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 4:45 am

hun så på ham og tog det omkring halsen, ''tak, hvor har du det fra?'' spurte hun med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 4:51 am

"af en gammel ven der var med i templeriddernes orden" svarde han og smilte til hende imens han gik vidder "er der noget du gerne vil ha som undskylding jeg har et famile arvet kors som der komme til at gå til mit livs kærligehed så det kan du ikke få men behold det der kors " sagde han til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 4:55 am

hun smilede stillle og så på ham med et smil på sine læber... ''hvor sødt, har du mødt pigen endnu?'' spurte hun sødt og så på ham....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 4:58 am

"det troer jeg nok svarde han med et smile og kiget frem "nå hvad vil du så ha som undskyldning" sagde han og vente sig om til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:01 am

hun så på ham med et smil på sine læber, ''det ved jeg ik rigtig'' sagde hun med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:17 am

"ok det kan du jo bare finde ud af" svarde han "jeg har hele dagen" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:36 am

hun smielde og fandt en smuk halskæde ''må jeg få den?'' spurte hun...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:43 am

"ja det troer jeg nok hvor meget koster den" svarde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:50 am

hun så på ham med et smil. ''150'' sagde hun stillle og så på hende med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:52 am

han nikket "okay her er de 150" svarde han og gav hende pengen og smilte "kan du godt selv gå inde og hente den" spurgte han hende om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:54 am

hun nikkede og tog imod pengene og løb ind og hentede dem og smilede ''ak'' sagde hun da hun kom ud...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:28 am

"så lidt jeg er sulten ville du også ha noget at spise" svarde han og smilte "jeg har nemlige ikke fået noget ordenligenmad da jeg var i london" sagde han og smilte
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en nye dag//Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en nye dag//Rach//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Er du okay? //Rach//
» the sea //Rach//
» en ny ulv i flokken //rach//
» en ny bekendt/RAch/
» Den forladte legeplads -Rach

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: