Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 en nye dag//Rach//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:34 am

hun smilede ''meget gerne'' sahde hun med et smil på sine læber og så ham i øjnene men stoppede hurtigt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:47 am

"ok hvor ville du gerne ha mad henne" spurgte han om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 6:51 am

hun så på ham, ''du vælger hvor jeg spiser det nok bare så længe der er kød'' sagde hun med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:01 am

"ok hva med et sted med burger" spurgte han hende om og smilte imens han gik der hen af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:26 am

hun nikkede ''det helt okay med mig'' sagde hun med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:53 am

"nå så er vi her hvad ville du ha at spise" spurgte han hende om eftter de var kommet hen og han havde sate sig ved et bord
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:56 am

hun smilede stillle og så på ham med et smil... ''en kæmpe burge og en sodavand'' sagde hun med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:06 am

"ok jeg går lige op og bestiller" svarde han og eftter 10 minutere kom han ned til hende med maden han havde slev bede om en hameburge og noget vand
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:13 am

hun smielde for sig selv og tog imod det ''tak''s agde hun blidt og begyndte at spise sin mad og så åp dem og smilede bare...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:15 am

han begyndt at spise sin"nå men hvad arbejde du med" spurgte han hende om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:29 am

hun smilede stillle og så på ham, ''jeg er en model'' sagde han med et smil på sine læber og rødmer...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:35 am

"nå okay" svarde han og kiget på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 8:49 am

hun smilede stille og så på ham. ''hvad med dig?'' spurte hun med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:30 am

"er dusørjæger og noget andet" svarde han og kiget på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:32 am

hun så på ham med et smil på sine læber. ''okay så'' sagde hun med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:36 am

"og du må være en varulv" hvisket han til hende og kiget sig omkring inde han lænte sig tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:39 am

hun så på ham og gispede, ''hvordan vidste du det'' spurte hun stillle...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:41 am

"mere den måde du spiser på og så også på grunde af du lugtere af hund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:43 am

rach lagde maden og så væk, ''irr tak for lort'' sagde hun og holdte om sig selv og så væk og sukkede...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:47 am

"jeg mener det ikke som en fornærmlese bare så du ved det" svarde han lidt flov over hvad han havde sagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:52 am

hun så på ham og sukkede, ''ja det siger du jo'' sagde hun stille og sukked ehun var trist over det....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 9:56 am

"ja og jeg mener det jeg sagde" svarde Arason "hvad skal jeg gøre for at gøre dig glad igen" spurgte han om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:04 am

hun så på ham, ''det lige meget jeg hørte det i skolen hele tiden så'' sagde hun med et smil mod ham. ''jeg er van til det'' sagde hun...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:12 am

"nå okay" han smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:20 am

hun smilede stille og så på ham...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en nye dag//Rach// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en nye dag//Rach//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» the sea //Rach//
» Er du okay? //Rach//
» Den forladte legeplads -Rach
» en ny ulv i flokken //rach//
» To piger og et skateboard ->Rach<-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: