Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 en nye dag//Rach//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:30 am

"når hvor ville du så hen" smilte han til dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:31 am

hun så på ham, ''du bestemmer'' sagde hun med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:32 am

"når hvor ville du så hen" smilte han til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:34 am

''ved jeg ik hvad vil du?'' spurte hun med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:48 am

"har ikke en ide" svarde han og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:50 am

hun så på ham og smilede stillle og så på ham, ''en gåtur bare'' sade hun med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:53 am

"ok hvis du viser vej" sbarde Arason
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:56 am

hun gik sammen med ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 11:21 am

han fuglte eftter hende mens de gik i gågaden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 11:22 am

de gik sammen o smilede stille og så på ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 11:25 am

han smilte tilbage imens de gik Arason viste ikke hvor hun gik hen af men han fuglte bare eftter hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 11:47 am

hun smilede stillle og så på ham, ''du ved godt vi bare går en tur ik'' sagde hun med et smil op sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 11:50 am

"jo det ved jeg da godt har du så noget famile her" svarde han og kiget på hende og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 11:55 am

hun bed sig o læben, ''kun min kusine'' sagde hun med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 12:00 pm

"nå okay det lyder da herliget" svarde Arason
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 12:02 pm

hun så på ham, ''jeg dræbte mine forældre så det er derfor jeg kun holder af min kusine'' sagde hun...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 7:53 pm

"ja så er det jo forståliget" svarde han kiget mod hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 12:04 am

hun så på ham, ''jeg hader bare at folk kun ser det ydre normalt når de ik kender til det indre'' sagde hun stillle og så på ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 12:44 am

"ja det forstår jeg" svarde han og gik vider sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 7:06 am

hun slappede af o så ud i gaden og slappede af og smilede for sig selv...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 7:09 am

han gik rundt i sine egene tankere og smilte han burde ha forud set at Rach var i famile med Terry han begyndte at tale til hende "rach hva laver du så i din fritid"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 11:28 pm

hun smilede stillle ''jeg er sammen med min kusine terry'' sagde hun med et smil på sine læber og slapper af...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 11:29 pm

"ikke andet" svarde han og undret sig over det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 11:34 pm

hun smilede, ''hmm... går rundt for at møde nye mennesker, og tage nogle flere model billeder'' sagde hun med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 11:43 pm

"okay" svarde han og smilte til hende i det hun svardet møde nye mensker
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en nye dag//Rach// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en nye dag//Rach//   en nye dag//Rach// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en nye dag//Rach//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» the sea //Rach//
» Er du okay? //Rach//
» Den forladte legeplads -Rach
» en ny ulv i flokken //rach//
» To piger og et skateboard ->Rach<-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: