Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 the sea //Rach//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 1:26 am

omgivelser: masser af mennesker skibene og mågerne
vejre lidt over skyet med masser af vind og lugten af fiskene
sted havnen
tid: ved middags tid
stil: hvid trøje sorte solbriller sorte cowboy bukser og sorte kondisko



han gik en tur med hovdet nede i jordern han var ret trist idag efter som han ikke hadet noget at lave, han kigget rundt på menneskene han overvejde at sejle væk fra alt og alle i denne verden opleve nogen flere ting i stedet for at være fanget af fortidens mørke. han kigget stille mod havet turen fra hans lille lejlighed og her hen hadet føltes så kort men dog aligevel så lang i det, han satte sig på en bænk mens han kigget op mod himlen og bare ønsket at nogen dræbte ham lige nu. man kunne se på ham han hadet at kede sig og han gad ikke drikke det hadet han gjordt natten før som han ikke kunne huske hvad der skete han kan kun huske han kom sent hjem, han begyndte at kigge på pigerne der gik forbi det gjorder han altid når han kedet sig nogen af dem så faktisk godt ud han tog en øl op af lommen som han hadet købt igår men ikke hadet drukket endnu han kom lige i tankte om den, han oppenet den og tog en tår af den mens han stadig kigget på de smukke piger der gik forbi ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 3:16 am

en ung pige kom gående for sig selv, hun gik i sine egne tanker, hun tænkte over det der var sket for hende på de sidste, hun gik og spakkede til en dåse, hun smilede og slappede af og så rundt hun væltede over sine egne ben ind over en fyr der sad på bænken og hun så på ham, ''hun det er jeg ked af, det var ikke med vilje'' sagde hun nervøst og så på fyren og så det blonde hår og smilede, hun tænkte på sin familie da hun gik men efter hun væltede ind over ham, var den tanke væk fra hendes tanker, hun smilede mod ham men flyttede sig hurtigt og så ned i sit skød hun rødmede over det da hun var nervøs...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 6:20 am

han kigget lidt på alle pigerne men det stoppede da en pige væltede over hans ben, "det iorden her lad mig hjælpe dig op" sagde han med et smil mens han rakte hende hånden mens han rejste sig op, han skulle måske også bare have set der var en der kom gående men han hadet fortravlt med at kigge på kønne piger. "er du okay" sagde han stille med et lille smil på læben han håbet næsten hun var kommet til skade efter som han syns hun var en ret smuk pige at kigge på men det kunne man ikke se han syns. han kigget lidt på hendes krop gennem hans solbriller. nogen gange er der oppenbart fordelle ved at have solbriller
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 6:26 am

hun tog hans hånd og kom op og stå og holdte for sit knæ, ''av, jeg har bare slået mit ben ik andet jeg klare den nok, undskyld jeg ik så mig for det jeg alså virkelig ked af'' sagde hun og så på ham, hun kørte noget af sit hår om bag sit øre og smielde mod ham og slappede af og så på ham....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 9:09 am

han smilte lidt til hende mens han rejste hende op "mit navn er Mitchel hvad hedder du" sagde han stille mens han endnu ikke hadet givet slip på hendes hænder han kunne mærke hvor dejlige de var at røre ved, han slappede lidt af for ikke virke som om at det var en fejl hun faldt over hans ben. "bor du her i nærheden enlig" sagde han stille for at spørger hende om noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 10:34 am

Pigen smilede og så på ham og rystede han hånd blidt, ''rart at møde dig Mitchel, mit navn er rach'' sagde hun med et smil på sine læber og så på ham.. ''hvorfor vil du vide om jeg br i nærheden, øm... men ja jeg bor her i nærheden'' sagde hun med et smil og så på ham og slappper af med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 6:53 am

han smilte lidt hvorfor spurgte han enlig det vidste han enlig ikke men han hadet bare lyst til at snakke med en eller anden om alt muligt. det var enlig længe siden han hadet snakket med en. "er bare nysgerrig.. og hyggeligt at møde dig" sagde han med et smil han kigget lidt rundt "hvor du enlig på vej hen" sagde han stille eftersom hun ikke lignte en der kom her ofte mens andre mennesker gjorder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 10:20 pm

hun så op på ham mens hun smilede mod ham og slappede af, ''tja jeg går vel bare rundt jeg vil gerne se mig lidt omkring, er der da noget galt i det'' spurte hun med et smil på sine læber g slappede af og så på ham, ''hvad laver du her?'' spurte hun så ham bag efter og så på ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeMan Aug 06, 2012 8:40 am

han smilte ldt mens han kigget på hende mest hendes krop, hun så vel fin nok ud fin nok til ikke komme her ned. det undret ham stadig hvad hun lavede her. "det vel okay" sagde han stille mens han tog sine hænder ned i lommerne som han altid gjorder når han begyndte at blive nervøs "han slapper lidt af har ikke rigtigt noget at lave fortiden" sagde han stille mens han smilte lidt til hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeMan Aug 06, 2012 9:02 am

hun så på ham og smilede mod ham, ''vil du gå en tur?'' spurte hun blidt med et smil og slappede af og så mod himlen og nød blæsten, hun gik hvor en hun ville hun var ligegla med hvad andre folk tænkte om hende ar eså længe hendes familie elskede hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeMan Aug 06, 2012 9:34 am

han kigget lidt på hende mens han smilte lidt til hende, "selvf" sagde han stille mens han gik lidt tætter på hende hvor efter han tog sine hænder op af lommen han var nok ikke nervøs mere "hvor vil du gå hen" sagde han mens han kigget rundt hvor man kunne gå hen han vidste ikke helv hvorfor han gjorder det det føltes nok bare naturligt at gør det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 7:51 am

hun smilede for sig selv, ''det ved jeg kke hvor vil du gå hen?'' spurte hun med t smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 9:06 am

han smilte stille til hende "tja jeg gad godt ud at byde dig en drink hvis du er intreseret"sagde han stille men han smilte stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 7:51 am

hun smilede blidt, ''gerne'' sagde han med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 5:13 am

han grinte lidt 2hvor vil du gerne gå hen " sagde han mens han smilte lidt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 5:17 am

hun tog hans arm og smilede stille og tager ham med hn til et sted...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 11:18 am

Mitchel hadet det ikke særlig godt med at blive hivet rundt med, men han gik bare med "hvor vi på vej hen" spurgte han lidt om efter han ikke hadet fået at vide hvor de på vej hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 11:04 pm

hun smilede, ''det er et sted en jeg kender har fortalt mig om'' sagd hun og stoppede op og gik stille med ham i stedet for at hive i den stakkels mand...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 11:07 pm

han smilte stille og fuglte stille med mens han kigget på hende mest hendes krop hun var faktisk ret hot syns han selv ihvertfald "så du har aldrig været der før" sagde han stille med en undrend i øjnene men man lod næsten ikke mærke til det for solbrillerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 1:18 am

hun så ned i jordern og holder sig for sig selv, ''nej desværr men hun siger det fdt sted det min kusin'' sagde hun med t smil på sine læber og slappr af...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 1:32 am

han smilte stille "så lad os se hvad det er for et sted" sagde han stille og satte tempoet op mens han smilte lidt han vidste ingen gang hvor det var henne han gik bare "forresten gider du vise vej for jeg ved ikke hvor det henne" sagde han stille mens han smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 1:35 am

hun smilede og tog hans hånd med et smil og fandt et sted ikk langt der fra hvor de kunne sidde og få en drink, ''her inde'' sagde hun med et smil og gik inden for...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 3:38 am

han lod hende bare hold hans hånd mens han smilte stille til hende "hva skal du så have" sagde han og tog sin pung frem mens han så sig omkring han syns ikke han kendte det her sted. han fuglte lidt efter hende mens han kigget rundt omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 4:09 am

hun så på ham med et smil ppå sin læber.. ''øm.. thikila'' sagde hun med et smil på sin læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 5:21 am

han smilte lidt "en thikila og en øl" sagde han stille til bartenderen mens han hev nogen penge frem fra hans pung og betalte det, han tog thikilaen og gav hende den mens han tog sin øl og tog en tår af den
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





the sea //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: the sea //Rach//   the sea //Rach// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
the sea //Rach//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Er du okay? //Rach//
» en nye dag//Rach//
» en ny ulv i flokken //rach//
» en ny bekendt/RAch/
» må jeg få denne dans 'Rach'

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Havnen-
Gå til: