Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 en ny ulv i flokken //rach//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 12:59 pm

Det var en stille tidlig morgen efter fuld morgen og langt de fleste vareulve var på vej hjem ud dog ikke jack han sad ved sin normale plads ude i skoven ved søen og samlede tankerne og fisofere lidt i sin egen verden mens fuglene begyndte at synge...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 9:37 am

hun så på ham emd et smil på sine læber og slaoede af og smilede stille og så på ham og slappede af... hun satte sig ude i skoven og så ned i jordern og så på sit armbånd...
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 9:43 am

Jack hørte nogen lyde af en anden person og kiggede mod lyden og fik øje på Rach og antog hende ikke som en trussel "Hey" sagde han og smillede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 9:45 am

hun smilede og så på ham med et smil på sine læber ''hey'' sagde hun blidt og roligt og så på hende...
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 9:58 am

"det var så endnu en fuldmåne" sukkede Jack og tog sin grønne og hvide stribet hat af så hans pusket hatte hår kom til syne "er du ny her om kring mindes ikke at ha ses dig før ?" spurte han og kiggede lidt mere studerne på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 11:09 am

hun smilede ''nej jeg er næsten lige kommet til byen'' sagde hun trist og så ned i ordern og slappede af....
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 11:15 am

"hmm noget galt?" spurte han og lød mærke til den pluslige ændring i tonelejet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 12:36 pm

hun så på ham med et smil.. ''det bare min far og mor og baby bror.... jeg dræbte dem'' sagde hun med et trist ansigt...
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 9:37 pm

jack nikkede svagt..."en trist historie som getager sig igemmen stort set alle med vores forbandelse" sagde han og gik hen til Rach og og satte sig ved siden af hende og gav hende et kram..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 7:53 am

rach så på ham og krammede ien, ''tak'' sagde hun vlidt og så åp ham og ser ned i jordern...
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 1:29 pm

"vil har...næsten alle haft den slags uheld du har intet at skamme dig over" sagde han og smillede svagt "selv om det betyder du nok ikke får mange gave på jule og din følselsdag" sagde han med et svagt smill
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 11:30 pm

hun så i jordern, ''jeg fortjæner ikke noget som helst, jeg..... dræbte min lillebror og forældre, jeg vil bare ha dem alle tilbage'' sagd hun trist og så ned i jordrn..
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 11:41 pm

"de ville ikke ha ønsket du sad her og tænkte på noget som du ikke kan lave om på nu sket er sket du må få det bedste ud af det og komme videre det er hvad de ville ha ønsket" sagde Jack med et svagt smill og nussede hende svagt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 1:27 am

hun rødmede ''tak'' sagde hun med et smil på sine læber og krammede igen og slappede af...
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 3:36 am

" hvor lang tid har du så været Varulv?" spurte Jack og kiggede på Rach medlidenhed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 3:39 am

rach så på hende, ''siden jeg var lille'' sagde hun stille.. hun havde det dårligt da hun fra hun var født havde hun været varulv...
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 3:41 am

"jeg er født varulv og mine forældre forlod mig efter 6 måndere og har klaret mig selv der fra" sagde jack med et svagt smill og kiggede op på de smukke stjere det blikkede hen over dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 3:53 am

hun så på ham og rødmer og kom til at lagde sin hånd på hans men trak den hurtigt til sig. ''undskyld'' sagde hun blidt og så ned og så op på tjerne...
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:21 am

"du har ik noget af at være ked af over" sagde jack og gav hende et et blidt smil og et svagt klem på armen " vi må bare prøve at få det bedste ud af livet ik?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:30 am

hun smilede sødt til ham, ''ja det har du ret i, tak for at du prøver at opmundre mig'' sagde hun med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:37 am

"hey vi varulve må holde sammen ik?" spurte han og gav hende et svagt puf på skulderen og kom med et smill " du kan altid snakke med mig hvis du får problemer okay?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:48 am

Rach smilede sødt og så på ham og puffede igen, ''tak det jeg glad for'' sagde hun sødt med et smil på sine læber, hun så op i himlen og slapper af og ser på ham...
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:53 am

jack løftede hatten og der undre var et nuttet kort ulet hatte hår han kløede svagt hovede bunden før han satte hatten på plads igen "himmelen er smuk var"
spurte. han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:57 am

hun smilede.. ''meget men det er den hver nat syns jeg'' sagde hun glad med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:07 am

"hehe ja" sagde jack og smillede stort til hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en ny ulv i flokken //rach// Empty
IndlægEmne: Sv: en ny ulv i flokken //rach//   en ny ulv i flokken //rach// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en ny ulv i flokken //rach//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Er du okay? //Rach//
» en nye dag//Rach//
» the sea //Rach//
» en ny bekendt/RAch/
» gåtur i parken (Rach)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Søen-
Gå til: