Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Nogen der vil emne?? - åben for alle

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Natsu

Natsu

Race : Menneske
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 2:50 am

”Det ved jeg” sagde hun og drak det sidste af sin te. Hun satte koppen fra sig, og kiggede fraværene ud af vinduet.. ”vi ville nok også dræbe en sortelver, hvis det lykkedes dem at finde byen..” sagde hun tankefuldt.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley

Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 2:52 am

Han nikkede, "Det tænkte jeg nok ...". Han kom pludselig til at tænke på noget, "du kunne vel ikke gøre mig en tjeneste?" spurgte han og sendte hende et smil.
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 2:54 am

”Hm?” Arissa kiggede spørgende på ham. Hun havde ellers fået det indtryk at han syntes hun var ubrugelig.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 2:56 am

"kunne du undersøge, om der overhovedet findes elvere, eller mennesker, med forstand på magi og lys?" spurgte han håbefuldt, "det ville virkelig være ... belastende ... hvis jeg tog fejl, og der ikke var nogen" sagde han med et smil.
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 2:57 am

”Hvilken form for lys?” spurgte Arissa og betragtede ham lidt.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:01 am

"Lysstråler i forskellige farver, illusioner, der er lysbasseret, ikke lys magi som det engle kan" sagde han og smilede svagt.
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:02 am

”Ja det er der” sagde Arissa. Det behøvede hun ikke gå hjem og undersøge, den slags var hun blevet underholdt med i børnehaven..
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:05 am

"du ved vel ikke tilfældigvis, om der er en nem måde, at finde en, som er i stand til. og interesseret i, at lære det fra sig?" spurgte han, dog uden det store håb, pigen virkede ikke som hun vidste meget om magi, eller troldmænd.
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:06 am

Arissa tænkte sig lidt om ”altså min børnehave pædagog var ret god til det.. så igen, det er jo en rimelig harmløs magi.. min mester gider ikke bruge tid på den slags, han siger at hvis en magi ikke er brugbar, skal man ikke lære den..” hun sukkede lidt. ”Det er nok mest underholdere og den slags der kan”
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:09 am

han smilede muntert, "det sagde min mester også om den smule illusionsmagi jeg har lært at beherske ... altså lige indtil den dag han 'fejlbedømte' afstanden til en underjordisk revne og faldt i døden" han trak på skuldrene, "alt slags magi kan være brugbart, især magi der får folk til at se ting, som ikke er der", han tog en tår af sin te.
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:10 am

”Wow.. har du dræbt din mester?” sagde Arissa imponeret og overvejede muligheden. En ildkugle i hovedet mens den gamle tog sig en lur.. hun ville blive afsløret. Hun sukkede tungt, hun måtte nok bare acceptere hendes forfærdelige skæbne og se at blive udlært.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:12 am

han lo, "altså teknisk set var det ikke mig ... han var blevet gammel og desuden har der ingen, som havde set mig i området" han smilede skævt, "men det er ikke noget jeg vil anbafale, før man er færdigudlært".
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:13 am

"Nej, så skal man jo også bare finde en ny.. og hvem siger den næste slavepisker er bedre?" sukkede hun og betragtede Niko lidt.. "jeg ville bare ønske det ville gå lidt hurtigere"
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:15 am

han lo, "du kan ikke lide din mester?" gættede han
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:17 am

"Jo jo jeg elsker ham, fantastisk mand" sagde hun ironisk og smilede lidt.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:18 am

han grinte igen, "så du er i lære hos en mand du ikke kan lide ... hvor meget magi kan du så?" spurgte han nysgerrigt, hun kunne nok ikke så meget endnu, hun virkede ikke moden nok.
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:20 am

”Uhm.. helbrede, lidt ildkugle og så kan jeg slette episoder fra et menneskes hukommelse” sagde hun ærligt. Der var ingen grund til at lyve nu, de havde allerede fortalt hinanden det meste.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:21 am

han nikkede, lidt overrasket, "det lyder meget nyttigt, hvor god er du?"
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:23 am

”Æhm…” Arissa overvejede det lidt selv ”tja.. jeg kan endnu ikke lappe knogler sammen, men de fleste åbne sår.. jeg er ret god med ild, selvom det er gået galt et par gange..” hun smilede forlegent ved tanken om hendes mesters brændte tag ”og jeg kan for det meste fjerne mellem en til to timer af et menneskes minder hvis det er samme aften..”
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:27 am

"imponerende ... hvor længe har du trænet?" spurgte han nysgerrigt. han grinte svagt ved tanken om elver pigen, der satte ild til et eller andet ved et uheld.
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:29 am

”Det meste af mit liv.. mine forældre forventer jeg bliver en stor troldkvinde.. jeg tror faktisk en af dem har fået den ide at jeg skal i troldmandsrådet” hun lavede en grimasse ”selv hvis jeg blev dygtig nok, så skulle jeg aldrig i troldmandsrådet”
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:31 am

han så undrende på hende, "hvorfor ikke?" spurgte han forundret, han kendte ikke en eneste magiudøver, der ikke drømte om den magt og de kræfter der kom f at være en del af troldmandsrådet.
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:32 am

”Jeg kan godt lide magi.. som sådan..” hun lukkede øjnene ”men de fleste troldmænd er.. orh, de går mig på.. bliv stærkere, bliv dygtigere, mere magt, mere magi.. hvem skal vi slå os sammen med.. du ved, magien bliver vigtigere end den person der kan lide det.. det gider jeg ikke”
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:35 am

"Du har en meget særpræget holdning til magi ... hvorfor ikke stræbe efter at blive den bedste?" spurgte han med et smil, mon alle elvere tænkte sådan? i så fald var det et under, at racen ikke var blevet udryddet endnu ..
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:41 am

”Fordi jeg ikke bryder mig om hvad magt gør ved folk” Arrisa kiggede lidt på ham ”jeg kan ikke lide når du opgiver hvem du er for magien.. du skal værre herren over din magi, ikke omvendt”
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Nogen der vil emne?? - åben for alle   Nogen der vil emne?? - åben for alle - Page 6 Icon_minitime

Nogen der vil emne?? - åben for alle
Tilbage til toppen 
Side 6 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» Being new. (Åben for alle.)
» Sne? //Åben for alle//
» Nogen der vil emne?
» nogen der vil emne
» Nogen som har tid til at emne??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum