Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Bænken, du er velkommen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Bænken, du er velkommen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bænken, du er velkommen   Bænken, du er velkommen - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 7:42 am

"Fedt, det bliver kanon," sagde hun affekteret, da han gav lov. "Altså, man kan vel godt kalde mig journalist," hun hev et spejlreflekskamera op af sin taske. Huset var tydeligt slidt, men objektivet var nyt og rimeligt stort, det så helt forkert ud i hendes hænder, der ganske vist var almindeligt proportionerede, men som alligevel mærkeligt nok virkede små og svage.

"jeg skriver faglitteratur. Jeg har udgivet et par bøger i løbet af de sidste år, og lige nu er jeg ved at lave denne her samling af billeder med Aterswells beboere." Hun havde holdt øjnene på kameraet, mens hun indstillede en række funktioner og til sidst pillede dækslet af. "Jeg forestillede mig, at jeg ligesom bare gør lidt forarbejde, tager et par gode billeder, som kan komme i en eller anden lille bog om Aterswells historie," ævlede hun og skød meget pludseligt et billede af ham.

Et billede af den slags, folk altid selv hader, men som fotografen elsker, fordi det er æstetisk og har alle de der særlige gode detaljer. En Sebastian i fuld figur, der slet ikke lignede sig selv, kuplerne og et ur i baggrunden - og så menneskemængden, der hastede forbi. Der skød et smil op på hendes ansigt.

"Og altså, så kunne det være, de resterende kunne komme ind på en hjemmeside," fortsatte hun med at tale, "og at folk så selv kunne sende gode billeder ind. Det kunne være sådan lidt googleagtigt måske, hvor man kunne sætte en destination på hvert billede, men ej, det kan godt være, det bliver lidt stalkeragtigt, jeg ved det ikke, må jeg ikke tage et mere, hvor du kigger ind i linsen, måske," Et øjeblik virkede det, som om hun mest talte til sig selv, "I don't know, nej, det skal jo heller ikke være for opstillet." Hun holdt op med at tale et øjeblik, før hun spurgte:

"Hvad laver du så?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bænken, du er velkommen   Bænken, du er velkommen - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 1:20 am

"tjoo." mumlede Seb lidt mens han lyttede lidt til Aenor, hans hænder ned langs siden og hans blik fokuseret mod Aenors underlige kamera der ikke så ud til at kunne blive brugt i hindes hænder. Han smilte stille og nikkede mens han fortsatte med at se på mens han baksede med sit kamera.

"javel ja, det må jeg sige, det lyder da intrasant" sagde han og nikkede mens han kiggede lidt rundt igen, han fattede ikke hvorfor hun var så ops på at tage billeder af alle men han gættede på at han ville få det forklaret lige om lidt. Han kiggede tilbage i det samme billede blev taget, han så direkte ind i linsen, med hans Lilla øjne, der glitrede lidt før det dulmede væk, han grinte lidt, han viste det var et ikke så godt men dog et billede.

"en google agtig ting der ville finde mennesker? det tror jeg aldrig sker, heh.. men jeg ved politiet har noget der er tilsvarende med alle dæres fanger og tidligere kriminælle." han nikkede og grinte lidt mens han trak på skuldrene, og igen så lidt rundt dog tilbage til Aenor for at inspisere hinde igen.

"Hvad jeg laver? ohh ikke det store er på kontant hjælp og sådan noget, arbejder med noget computer værk der hjemme, og sådan," han nikkede stille og smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bænken, du er velkommen   Bænken, du er velkommen - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 10:13 am

Med deres tidligere fanger. På en eller anden måde var der noget over Sebastians grin, der fangede Aenors opmærksom. Som om han havde noget specifikt i tankerne, men - Det var nok bare en mærkelig intuition, der gik godt i spænd med Sebastians rødviolette øjne og sorte hår, frakke og nitter. Hun smilede skævt og puttede kameraet tilbage i tasken.

Og dog. Han måtte vide det et sted fra, og han lignede næppe en betjent. I civil? Nej, aldrig i livet. Han var også vampyr. Det var ikke, fordi Aenor var ekstremt fordomsfuld, men hun havde en fornemmelse af, at de fleste vampyrer gik balancegang med loven.. Eller måske med loven som måbende tilskuer, der holdt vejret og lukkede øjnene, mens cirkusartisten gjorde et voldsomt krumspring på linen og rev hovedet af en tilfældig stakkel.

"På computer? Lidt ligesom Thomas?" Hendes øjne mødte hans som skarpe lamper, der prøvede at pille enhver information ud af ham, nu hvor hun i øvrigt havde fået det udmærkede billed. Det lille, skæve smil spillede om hendes mund. "Er du så lige så stilfærdig med din business som han er?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Bænken, du er velkommen   Bænken, du er velkommen - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 11:53 pm

Han smilte stille mens han så på Aenor med hans stille smil, mens han stille trak på skuldrene, og så lidt rundt igen før han så tilbage til Aenor, mens han stille puttede sine hænder ned i sin lange frakke mens han gabte lidt og så op og ned at aenor igen mens han tænkte på hvad hun mon tænkte på?

Sebastian nikkede stille mens han stirrede durk tilbage ind i Aenors øjne, han trak på skuldrene mens han sukkede, "det ved jeg ikke arbejder han også med det?" han så undrene på hinde mens han rystede på hoved, "nej jeg laver bare computere, som en computer tækniker." han nikkede stille og smilte.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Bænken, du er velkommen   Bænken, du er velkommen - Page 2 Icon_minitime

Bænken, du er velkommen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Velkommen til Nephilim!
» Velkommen i butiken /Jayden/
» Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-
» En blodige kontraket/alle er velkommen
» Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum