Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 the night //Anna Rose//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 5:43 am

han smilte lidt til hende "jeg henter nogen hovde pinspiller" sagde han stille og gik ud i køkkenet og tog nogen hovde pinsoiller til hende og vaskede et glas op så det var rent i stedet for beskidt, han begyndte at hælde noget koldt vand ned i glaser fra vandhanen efter som han ikke hadet andet en øl og lidt pizza i hans køleskab. han tog to piller og et glas vand ind til hende "her" sagde han med et smil og ragte hende pillerne og vandet
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 6:22 am

Anna Rose undersøgte pillerne og slugte så og drak vejert "Tak, hvad skete der igår" hun så sig forvirret rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 9:55 am

han så lidt undrende på hende "kan du" sagde han lidt forvirret mens han kigget på hende, 2kan du ikke huske det du drak ellers ikke særlig meget" sagde han stille mens han gik lidt hen til hende og satte sig på senge kanten
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 7:41 pm

Anna Rose tog sig til hoved "Jeg drikker aldrig så meget igen... men jeg kan ikke huske så meget, jeg kan huske jeg sad på en bar og snakkede med dig, og pluselig var jeg udenfor, og pluselig faldt jeg, mere kan jeg ikke huske" hyun gned sine øjne. Katten gik hen til ham og snusede til ham "Miav"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 10:29 pm

han grinte lidt "okay okay jeg skal nok fortælle dig hvad der skete ud over det" sagde han med et smil, mens han bare kigget på katten og kælet den en lille smule "du kravlede op af et træ det derfor du kan huske du faldt, og efter det bar jeg dig hjem til mig eftersom jeg ikke vidste hvor du bode" sagde han stille mens han smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 12:54 am

Katten nussede sig ind til ham og kunne godt lide af blive nusset, den var støre end en normal kat og havde en unaturlig rød farve.

Anna Rose rødmede "Tak fordi du tog dig af mig, men jeg må nok helere se at komme hjem" hun rejste sig men faldt så på sengen igen og tog sig til hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 4:02 am

han smilte lidt "hvis det du ikke kan rejse dig kan jeg godt bære dig hjem" sagde han med en venlig stemme så venlig han kunne lyde mens han smilte lidt til hende
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 4:47 am

Hun rødmede meget "Det tro jeg ikke min kæreste eller bofælle vil bryde sig om" sagde hun nervøst og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 5:50 am

han grinte lidt "der sker jo ikke noget ved det og du kan jo næsten ikke gå" sagde han stille mens han smilte venligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 8:58 am

"Jeg kan gå om lidt, jeg skal bare sidde stille" hun gned sin pande og hendes hånd lyste nærmest et øjeblik og stoppede så og hun slappede af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 5:14 pm

han smilte lidt "det var også bare et forslag" sagde han mens han rejste sig for sengen og gik ud i køkkenet og endnu en øl. ånet den og tog en slurk af den mens han bare slappede helt af
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 10:20 am

Anna Rose nussede sin kat og lagde sig ned, lukkede øjne og sukkede, hvad havde hun nu ryddet sig ud i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 11:15 am

han så lidt ned i den, mens han sukkede måske skulle han havde kaldt en ambulance alligevel
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 11:19 am

Anna Rose brugte magi på sit hoved så det ikke gjorder så ondt og satte sig op.

//Må en af mine venner komme ind i emnet så han kan tag mig med hjem Razz Så behover du ikke slæbe rundt på mig//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 9:55 pm

Mitchel tabte sin øl eftersom han kunne mærke magi i hans lejlighed, han øjne var fastlås ind til værelset. "hun er et menneske hun burde da ikke kunne magi eller er det her bare en illosion nogen laver på mig" sagde han hviskende som om det ikke kunne passe det var hende der lavede det. han rejste sin øl og tørde det op nogen minutter eftersom han tabte den og øllen spildte en smulle. efter han hadet tørt det op gik han stille ind til Anna mens han tod ved dr åbningen "hvordan kan du bruge magi" spurgte han hende om mens han kigget undrende på hende



//for mig gerne det vil da kunne blive sjov//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 12:08 am

Anna Rose så på ham og luftede et øjenbryn "Magi?" hun lagde hoved på skrå og så lidt forvirret ud, katten så irreterret på ham og strækte sig så hårene på ryggen strittede "MIAW!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 1:34 am

han så stadig på hende helt uden frygt for den kat der var der "dit hovde har det bedre ikk" sagde han stille næsten helt koldt det undret ham hvordan hun kunne gøre det
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 2:22 am

Anna Rose nikkede "Jeg blev føldt med evnen til at lave magi" Anna Rose smilte og så på ham og strøg sin kat for at berolige ham "Dine øjne er ikke meneskelige, der noget magiske ved dem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 3:35 am

han smilte lidt "jeg er født med dem" sagde han en smule skuffet eftersom takket være dem blev han mobbet ret så længe "hvor mange ved du kan magi" spurgte han om lidt bagefter hvor han satte sig i senge kanten tæt ved hende
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 4:05 am

Anna Rose smilte "Jeg er lærling i magi og har læst mange børger, jeg kan selv magi og mange af mine nye venner er magiske" hun smilte til ham og nussede sin kat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 5:24 am

han glode lidt som om han ikke kunne forstå det, "wow" sagde han stille mens han grinte nærmest han kendte næsten ikke verden mere han hadet levet så længe og ikke vidst det før nu
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 6:19 am

Hun smilte stolt "Kunne magi da jeg var 2 år gammel, men det var bare små ting jeg lære stadigvæk" hun rattede sig op og tog fodderene på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 9:41 am

han grinte lidt mens han rejste sig op, "men du kan godt gå ikke" sagde han mens han smilte stille og puttede hans hænder ned i hans lommer. mens han så på hende med et bekymret blik i hans øjne
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 1:22 pm

Jayden løb så sig omkring. Der var ingen spor af hende.. men han havde skyndt sig, så hun kunne vel ikke være langt væk? "ANNA!" råbte han igen og så sig omkring "ANNA HVOR ER DU?!"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 6:01 pm

Anna Rose prøvet at rejse sig op igen men tog sig til hoved og faldt påå knæ "Mit hoved føles sært"

Sally dukkede op foran Jayden "Jayden der er du for fanden da, hun er oppe i en eller andens fyr lejlighed"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





the night //Anna Rose// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
the night //Anna Rose//
Tilbage til toppen 
Side 7 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» is - anna rose
» av...//anna rose/7
» Welcome Anna Rose
» Arbejde - Anna Rose
» Kommer du mon? - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: