Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 the night //Anna Rose//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeMan Aug 06, 2012 10:24 am

Anna Rose havde lukkede øjne og var besvimet ved faldet, ikke fordi hun havde slået hoved så slemt, men det lille slag der kom på vej ned var nok med alkoholden og trætheden til at slå hende ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeMan Aug 06, 2012 9:38 pm

Mitchel mærkede om hun åndede og hade en puls, det føltes sådan. "godt hun er okay" sagde han med et lille smil men smilet forsvandt hurtigt *hun kan ikke bare ligge der og jeg ved heller ikke hvor hun bor* tænkte han lidt for sig selv mens han kigget lidt på hende "så må jeg bare tage dig med hjem til mig" sagde han mens han tog hendes hænder først over hans skuldre og tog fat i hendes ben og byndte at løfte hende det føltes som om hun vejede næsten ingen ting han begyndte at gå mod downtown stile og roligt og hvis nogen spurgte hvad der var galt med hende sagde han bare hun hadet fået for meget at drikke
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 4:55 am

Anna Rose puttede sig ind til ham i søvne og begynde at mumle, det var meget uforståligt, men hvis man hørte godt efter kunne man høre hun mumlede "Min lille dæmon"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:24 am

ham smilte lidt mens han gik "sov godt" sagde han stille, han gik i ca fem minutter inden da han kom til en kæmpe bygning nede i downtown hvor han bode. han tog en nørgle frem for hans venstre lomme og loste op til døren han gik lidt ind i opgangen mens han gik op af nogen trapper smilte han lidt af hende. han kom til en dør hvor der stod hans navn han brugte en anden nøgle til at oppene døren. han gik lidt ind mens han lukkede døren efter sig der var lidt roddet på sofa bordet og sofaen der stod beskidte talerkner i næsten helle køkkenet hans værelse roddet med tøj og pizzaer, han fjernede alt roldet fra hans seng og langde hende der med en pude og han lagde en dyne over hende. mens han begyndte at rode hans værelse op fra tøj da han var færdig gik han ud og låste døren som han plejede at gør. da han hadet låst døren gik han ind og lagde sig på sofaen med opne øjne han ventede lidt på hun vågnet men han faldt lidt mere i søvn til sidst lå han og sov
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:33 am

Anna Rose sov tungt og reageret ikke på at blive lagt ned og sov bare natten igennem.

En kvinde sad på sofa bordet og så på Mitchel sove og lagde hoved på skrå "Tag du altid fremmede piger med hjem" hun havde langt sort hår og man kunne ikke se hendes øjne for pande håret, hun så sær ud, hun lignede et meneske men aligevel ikke, det var som om man kunne se igennem hende men at hun bage skyggede for tingene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 10:41 am

han kigget lidt på den pige der sad på bordet "drømmer jeg stadig" sagde han stille som om han ikke helt vidste hvad der forgik han rejste sig stille op for beder at kunne lytte
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 10:18 pm

"Måske" hun smilte og så på ham "Så, fortæl mig hvorfor du har Anna Rose hjemme hos dig før jeg tilkalder hjælp"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 11:05 pm

han smilte lidt "jeg drømmer ikke om noget der er sket dagen før" sagde han stille til hende der sad foran ham, han grinte lidt "hvem er du enlig... og hvordan er du kommet her ind"sagde han stille mens han gik ud i køkkenet og tog en øl "vil du have en øl" sagde han mens han var ved at tage en øl til
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 11:39 pm

Kvinden stod nu bad køleskaps døren "Nej tak, jeg drikker ikke, og jeg kom her ind sammen med Anna Rose, så hvem er du og hvad laver hun ser"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 1:03 am

han grinte lidt mens han lukket køleskabet, og åbenet sin øl. han kigget lidt på hende mens han tog en slurk af sin øl "altså lige nu sover hun" sagde han stille mens han tænkte sig lidt om "jeg syns ellers jeg ikke så dig gå ind så hvem er du" sagde han stille mens han drak videre med et undrende blik i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 1:53 am

Kvinden luftede et øjenbryn og strøg håret væk fra sine øjne og hun havde glødene røde øjne "Jeg er Sally, og jeg vil gerne høre en god grundt til jeg ikke skal gøre noget ubehaligt ved dig fordi Anna Rose sover i din seng og ikke sin egen" hun havde pluselig en kniv i hånden hun leget med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 4:33 am

han grinte lidt af hende som om det var noget der skette hver dag "hun sover der fordi hun faldt ned fra et træ" sagde han hvor han tog en slurk lige bagefter "hvor jeg så grab hende hun besvimet af faldet hvor så jeg tog hende med hjem til mig og lagde hende i min seng for at hun kunne ligge godt hvor jeg så tog min sofa" sagde han stille mens han stilte sin øl han gik ind i stuen igen og satte sig i sin sofa "hvordan er du enlig kommet her ind" sagde han stille med et undrende blik i ansigtet
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 5:36 am

Hun sad i sofaen igen med krusede ben og hoved på skrå "Jeg har mine måder, men jeg må helere finde hendes kæreste, han er nok bekymret" hun rejste sig og gik mod vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 5:39 am

han kigget undrende på hende og kigget mod vinduet *aha hun gik gennem vinduet* tænkte han lidt for sig selv. "hvis han er bekymret kommer han da bare forbi" sagde han stille mens han rejste sig og bare kigget på hende
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 6:24 am

"Det var det jeg regnede på" sagde hun og hoppede ud af vinduet og forsvandt.

Anna Rose mumlede og gned sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 8:47 am

hans smil forsvandt da hun hoppede ud af vinduet, "lige var jeg hade brug for" sagde han stille mens han gik ind og så til Anna hun så ud til stadig at sove han smilte stille mens han bare stod ved dør åbningen
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 8:53 am

Anna Rose vendte sig om og sov, hun havde et hånd på hoved som om det gjorder ondt men sov ellers stille.

Der lød en banken på døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 9:01 am

han vente hovdet lidt *hvem kunne det ellers være* tænkte han stille men han gik hen og åbnet døren stille "hallo hvem er det" sagde han stille med et undrende blik i ansigtet
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 9:36 am

En Rød kat sad ude foran døren og så op på ham "Miav" sagde den og lagde hoved på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 9:50 am

han kigget undrende på katten "var der ikke nogen der bankede hmm" sagde han stille og begyndte at lukke døre og låse den "det var godt nok underligt
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 10:16 pm

Der blev banket på døren og krasset "MIAV!" sagde katten irreterene og ville ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 10:27 pm

han gik ud og lukkede op igen "så kom ind" sagde han stille og lidt trætende
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 10:30 pm

Katten gik stille ind og gik ind til Anna Rose og hoppede op på hende så hun vågnede.
"Hvad i?!" Anna Rose så sig fovirret rundt og så på sin kat "oh hej, hvad laver du her.... hvor er jeg" hun tog sig til hoved og nussede katten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 3:35 am

han kigget stille på katten mens han lukkede døren, det undret ham lidt at den vil lige ind her ved ham. han låste stille døren mens han gik ind til Anna. "har du sovet godt" sagde han stille mens han stod ved dør åbningen og bare smilte venligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 3:59 am

Anna Rose holde om katten og så lidt bange på ham, men efter et par sekunder slappet hun af og tog sig til hoved, "Jeg har sovet dårligt, jeg har en enorm hovedpine" sagde hun og prøvet at dække sine øjne fra den smugle lys der var.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





the night //Anna Rose// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: the night //Anna Rose//   the night //Anna Rose// - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
the night //Anna Rose//
Tilbage til toppen 
Side 6 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» is - anna rose
» av...//anna rose/7
» Welcome Anna Rose
» Arbejde - Anna Rose
» Kommer du mon? - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: