Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vigtigheder //Jack//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 9:56 am

"Men ligefrem sort." Sagde Thomas og to en ny flaske, denne gang i en krokodille grøn farve. "Det ligner squ da mit elexir lager."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 10:05 am

"det der er tudefjæs det er noget man drikker som shot" sagde jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 10:16 am

"Lyder som den forkerte måde at drikke alkohol på hvis du spøger mig." Sagdte Thomas og stillede flasken på baren. "Jeg har en flaske kraftig vodka ståene derhjemme, men den bliver kun brugt til magiske drikke, der kræver at man putter alkohol i den, der er der temmelig mange af dem der gør."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 2:21 am

"lyder spændene" sagde jack og kiggede bare på thomas mens han tar en tår af sin drink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 8:34 am

Thomas gennemgik nogle flere flasker indtil han nåede en velkendt grøn firkantet flaske, med det kendte hjorte logo på forsiden. "Jägermeister, se det er da noget man kender, det viste jeg ikke at de stadig producerede." Selvom det var en temmelig kendt vare, fulgte Thomas som regel ikke med i udviklingen af alkohol.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 12:39 pm

Jack så på den og gøs "mig og den er IKKE gode venner godt råd hvis du bliver udfordet til at drikke sådan en flaske alene som short glas rent dont do it" sagde han


((taler af ren affejning =_=))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 9:26 pm

"Nej det ved jeg, jeg sagde også bare jeg kendte den. Jeg ved at den blev opfundet i 30'erne De Tyske soldater var hel vilde med den dengang jeg boede der, jeg har deltaget i både 2. Verdens krig og den kolde krig, i Berlin, men på engelsk side, forstår du, så jeg kender den godt." Sagde Thomas med et blik som en der kigger tilbage på en tid med bladnede følelser.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 8:50 am

Jack gav ham et blidt klap på skulderen "var har alle enfortid med mange dårlige mindre"sagde jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 9:56 am

"Dårlige minder?" Sagde Thomas. "Hvad hentyder du til? Der er ikke noget dårligt ved Berlin i 40'erne, untagen bombardementet hvor det var lidt svært at finde shelter for solen" Sagde han sorgløst.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 10:00 am

"det er vil hvordan man ser på det" sagde jack med et træk på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 10:23 am

Thomas nappede et glas fra en hylde, og fyldte en smugle jägermister i. Han tog en lille tår af væsken, hvorefter han skar ansigt. "Jeg havde glemt at det faktisk smager af hjort." Sagde Thomas og hentydede til billedet på flasken. Han valgte at stille flasken og glasset fra sig på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 10:43 am

Jack grinede "ja"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 11:50 pm

Thomas sukkede og sprang op adræt på bardisken, hvor han satte sig med hænderne på hagen. "Nåh, hvad gør i ulve så for ikke at dræbe nogen der ikke skal dræbes, når i farvandler jer."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 28, 2012 11:28 am

"vi mødes ude i skoven lige før fuldmåne" sagde jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jul 29, 2012 9:46 am

"Og så dræber i hinanden eller hvad?" Spurte Thomas med hævet øjenbryn. "Hvordan forhindre i jerselv i at løbe ind til byen, og myrte af hjertets lyst?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 30, 2012 12:14 am

"der dør engang i mellem men for det meste bare vilde slåskampe og vi holder øje med hinannen for at undgå at det sker" sagde jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 1:18 am

"Hvordan holder man øje med hinanden, når alle er midt i en frenzy?" Spurte Thomas.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 2:19 am

"hos nogen er den værere end andre" sagde jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 10:40 pm

"Så i har altså en snært af jerselv tilbage når i er ulveform?" Spurte Thomas. Hvis det var sandt ville det sige at de gange han var blevet andgrebet af en varulv, havde varulven vidst hvad den gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 11:03 pm

"det er meget forskelligt mellem dem som er født som varulv som jeg er end dem som er blevet bidt har meget sværrere ved at styre sig selv i ulve form" sagde jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 11:38 pm

"Så I kan godt tænke jer om mens i er ulve?" Spurte Thomas
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 11:40 pm

"både og nogen kan og andre kan ikke men det kræver meget selvkontrol at tag kontrol under fuldmåne" sagde jack og kiggede på kølernen " giv du mig lige en cola?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 03, 2012 6:06 am

"Sure." Sagde Thomas og svang sig ned over disken, så han hang med hovedet ned af på den anden side hvor han kunne åbne skydelågen på køleskabet. Han tog et par kolde fugtige colaer fra en hylde, lukkede glaslågen og satte sig op igen, inden han stilte den ene på disken og så ingående på den anden, som om den var en tvivlsom eksotosk madret, der var blevet stillet foranham på en resturent i et fremmet land.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 03, 2012 1:37 pm

jack åbnede sin og kiggede spørgerne på ham " aldrig drukket cola før?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 04, 2012 12:25 am

"Nej..." Svarede han. "Det var ikke rigtig på markedet i min barndom." Thomas lod sine tænder vokse ud, og bed så rundt om den. Han viste godt hvordan man åbnede den, men det her var sjovere. Han mærkede den sære fornemmelse af kulsyre mod tungen og trak tænderne ud af dåsen igen, så colaen løb ned på gulvtæppet. "Skal det smage sådan?" Spurte han med væmmelse i blikket.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vigtigheder //Jack// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vigtigheder //Jack//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Jack.. hvad ved du? - Jack
» Why is it so cold (Jack)
» Just one round// jack...
» skovtur - Jack
» You can run, but never far awey //Jack//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: