Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vigtigheder //Jack//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 2:15 am

"jeg er lejemorder" sagde jack med et smill "og du får det til at lyde så slemt" sukkede jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:34 am

"Virkelig, det er længe siden jeg har dræbt nogen for penge, og den gang var penge ikke så meget værd." Sagde Thomas, han mente ikke længere at han behøvede at frygte for at tale over sig. "Det lyder dog ikke sundt, jeg drikker ad gode grunde ikke selv alkohol."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:35 am

"og du har måske også lidt svært med det i den krops aldre du har" sagde jack med et svagt grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:39 am

"Det er nu ikke et problem, hvis jeg ville drikke, kunne jeg da godt. Det er mest fordi jeg er kræsen."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:49 am

"du har sikkert hørt den her før men jeg ville forstog at du prøvede en 'bloody' mary" sagde han med et svagt grin og tog en ny slurk af sin drink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:53 am

Thomas forstod godt hentydningen. "Det er hvad man kalder det når man drikker fra en beruset person, du får rusen fra dem." Sagde Thomas "Du har velsagtens gennemskuet mig" Thomas smilede, han var alligevel træt af at være forsigtig.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 4:57 am

"jeg vil nu kalde fattirøvs drink at drille fra en for at dele en russen" sagde jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:02 am

"Ja... men det hedder det altså." Sagde Thomas. "Men hvis man endelig skal ha en rus, så er det den mest effektive mulighed, og den der smager bedst, tør jeg nok sige."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:11 am

"jeg holder mig til rom og cola" sagde han med et svagt smill på læberne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:23 am

"Det ville nok ikke virke på dig alligevel, ikke medmindre personen havde drukket RIGTIG! meget."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:50 am

"plus jeg er ikke så vild med smagen af blod" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:58 am

"Det var ellers ikke mit gæt, sagde Thomas. Hvis man er legemoder må man da kunne lide lugten af sivende blod, og den fantastiske metalliske smag." Sagde Thomas drillende mens han slikkede sig om munden.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 6:04 am

"jeg dræber dem ikke spiser dem de fleste vil gerne han deres ofre i et stykke" sagde jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 6:13 am

"Den gang jeg var på banen, var folk ligeglade. Desuden ved du godt hvad jeg mener, der er et eller andet ved følelsen af en klinge der gennemborde et vitalt organ, og lugen af blodet."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 6:15 am

"det mest forgår nu mere i min anden form i mit tilfælde" sagde jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 6:20 am

Thomas hævede et øjenbryn, han kunne kun gætte sig til hvad det betød, men han ventede på at manden uddybede.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 6:22 am

"som jeg sagde før vores to racer er ikke særlig gode venner jeg er vareulv" sagde jack og drak det sidste rom og cola i sit glas
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 8:35 am

"Arh..." Sagde Thomas, han havde ikke gættet det, men det var på den anden side heller ikke lige til. "Det gør ikke noget, jeg har ikke noget særligt imod varulve, kun hvis de forsøger at sprætte mig op, men det er ikke lykkedes for nogle indtil nu." Han lo kort. "Jeg handler ikke så tit med varulve, eller også fortæller de mig ikke at de er varulve." Sagde han tænksomt, og lod til at sige den sidste sætning mest til sig selv end til manden.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 8:41 am

"hehe ja det er de færreste som vil sige de er varulve da vi er lige som jer har en fortid hvor vi er jaget og det er de færste som der har lige så let ved at dræbe mennekser som i har" sagde jack stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 8:58 am

"Tja man kan jo se menneskenes pointe... i begge tilfælde" Skyndte Thomas sig at tilføje. "Vi drikker deres blod, selvom det ikke er farligt kan det vel godt være lidt skræmmende. I går i blodrus, en gang om måneden, hvorefter i dræber alt i kan komme i nærheden af." Sagde Thomas med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 9:00 am

"jep"sukkede Jack og rystede på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 9:03 am

Thomas sukkede også "Jeg kunne også også godt bruge en drink, hvad har de?" Spurte Thomas. Alkoholen ville kun påvirke ham minimalt, siden hans krop kun var i stand til at optage det gennem blod.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 9:13 am

"stort set alt ud over ting der har blod i" grinede jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 9:19 am

Thomas sprang med forbløffende elegance selv for en vampyr, op på disken og ned på den anden side. Bartenderen var flygtet, og de andre gæster var for fulde til at ligge mærke til noget. Han samlede en flaske med et sort indehold fra den nederste hylde, den eneste hylde han kunne nå. "Hvad er det her, det ser giftigt ud." Sagde han og vente flasken for at se på den.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 9:43 am

"en slags rum" sagde jack og så på flasken
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vigtigheder //Jack// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vigtigheder //Jack//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Jack.. hvad ved du? - Jack
» Så står man her.. - Jack
» Why is it so cold (Jack)
» Just one round// jack...
» skovtur - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: