Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vigtigheder //Jack//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeMan Aug 20, 2012 7:17 am

"Ja og nej... de er ens på forskællige måder. Alle mennesker går efter at ha det sjovt, men de gør det på forskællige måder. På samme måde går alle vampyrer efter at være hemmelighedsfulde, men på forskællige måder."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeMan Aug 20, 2012 7:18 am

"som at være åben?" spurte jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeMan Aug 20, 2012 7:42 am

"Ja... åben i nogle få aspekter for at holde andre skjult." Sagde Thomas.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 12:55 am

"måske" sagde jack og trak på skulderne og kiggede ham i øjene" hvor længe har du så været vampyr?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 4:47 am

"Ikke så længe, jeg var 12 år så det er 102 år siden." Sagde Thomas, og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 7:29 pm

"min vampiro ven er lidt ældre" sagde jack med et svagt smill
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 10:41 pm

"Det ændre ikke på noget." Sagde Thomas. "Vi kan blive ældre end noget som helst andet i verden, og forandre os meget i løbet af den til, men basic nature ændre sig ikke, vi holder jo heller ikke op med at drikke blod vel?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 11:49 pm

"sandt" sagde jack og nikkede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 12:35 am

"Så hun skjuler sine inderste hemmeligheder ved at fortælle dig nogen andre sandheder, hvilket får dig ind i en falsk fornemmelse af at hun stoler på dig, måske er den ikke helt falsk, det kan jeg ikke sige noget om, men en vampyr stoler aldrig 100 % på nogen." Sagde Thomas. han gad nok vide om der var noget i denne bar der smagte bare nogenlunde, istedet for den stikkende cola, og de dårligt smagende alkoholer. Kaffe måske? men det er ikke noget man drikker et sted som her.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 7:29 am

Jack trak på skulderne "tja måske men jeg trivler" sagde han og kiggede på Thomas "hvad tænker du på?" spurte han og så på uret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 8:46 am

"Jeg tænker på om der er noget i denne bar der bare smager noglelunde.... dvs. ud over kunderne." Sagde han med galgenhumor i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 11:05 am

"mig skal du ikke engang tænke på at bide i" mumler Jack og kigger strengt på Thomas
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 11:12 pm

"Og få hår i maden?" Sagde han næsvist med hævede øjenbryn. "Ellers tak du." Han vente sig tilbage mod bardisken. Han var sikker på at det kunne lykkedes for ham, hvis han anrgeb først, hvilket han jo ville hvis han ville suge blod, men det var hverken risikoen eller besværet værd, for ikke at sige at hans blod ville smage af karklud og de mange mennesker i baren der ville se det. "Baren er fuld af mennesker, hvis jeg begynder at suge på nogen her, så er det lidt opsigtsvækkende tror du ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 5:13 am

"folk er fulde og på trinet til at falde i søvn så hvis du gør det hurtigt så opdager ingen det" sukkede jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 9:45 am

"Sikkert ikke men alligevel, der er for mange herinde til at ingen ligger mærke til det." Sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 6:54 am

"havde nu regnet med at i var ret snikky med sådan noget men jeg tog åbenbart fejl" sagde jack drillene og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 10:10 am

"Der er grændser for hvor sneaky det kan forgå... jeg kunne godt drikke fra nogen herinde, men regel nummer 1 i sneaky håndbogen er... Lad være med at gøre noget opsigtsvækkende når folk kan se det. og at bide en eller aneden i halspulsåren i et lokale fuldt af mennesker... er opsigtsvækkende." Sagde han. "Hvis du forvandlede dig til en ulv herinde, så ville folk også ligge mærke til det tror du ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 6:56 am

"jo men nu er der forskel på at liste om bage nogen og tag en natmad og lave sig om til en stor hvid ulv ikke sandt?" spurte jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 9:28 am

"Ikke meget. Sagde Thomas. "Det er ikke ligefrem, en diskret handling når man bider nogen i halsen." Det tager lidt tid og er ikke helt behageligt for offeret."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:06 pm

"skulle ellers ha hørt at de skulle være virkeligbehagelidt" sagde jack og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 10:39 am

Thomas smilede. "Sådan er der nogen der har det. Nu er jeg ikke læge men jeg har alligevel 100 års erfaring. Jeg er temmelig sikker på at det skyldes at mennesket man drikker kommer i en form for bedøvelse, i takt med at de mister blod. Det giver dem en følelse af at være på et eller andet euforiserende, samtidig med at eventuelle små smerter som kan være alt fra tandpine til en hudafskrabning, bliver bedøvet, hvilket giver en følelse af velbehag." Thomas smilede lidt. "Det skader ikke mennesket, medmindre det i forvejen har et svagt hjerte, eller allerede mangler blod, ting som det. Men jeg har aldrig påstået at det var rart for mennesket, men det er også ligegyldigt for mennesket glemmer at de er blevet drukket fra, selv hvis de ser det ske." Sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 8:46 am

jack nikkede svagt " måske jeg har ikke prøvt at blive bidt før så kan ikke sige noget i mod din teorig" sagde jack stille og kiggede stille på thomas "men thomas når du ikke jager vampyr jæger hvad laver du så?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 11:13 am

"Tja jeg sidder lige her, hvis det er en oplevelse du er ude efter, men det tvivler jeg nu på det er." Thomas grinede lidt. "Siden vi udrensede de sidste af Vatikanets vampyrjægere for ca 50 år siden, har Aterswell været et roligt sted at være. De andre fra min klan, der boede i vores hovedkvarter, rejste ligsom videre, men da jeg ikke så nemt kan starte et nyt liv et andet sted som andre kan på grund af min størrelse så blev jeg her. Jeg blev sådan lidt til overs, jeg er trænet i kamp og i spionage, men når der er fredstid, kan man godt gå og blive lidt til overs. Siden Aterswell er så stort et magisk samlingsted begyndte jeg at samle magiske genstande sammen, og sælge dem videre. Desuden var computeren en relativt ny opfindelse der kom til verden, så jeg lærte at bruge den i takt med at den blev videre udviklet, så jeg bruger den til mine forretninger. Jeg har faktsik udviklet en computerkodning der kan arbejde med magi, da jeg ikke selv kan bruge magi, på grund af min status som vampyr, måtte jeg finde en anden drivkraft, men det virker."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 2:58 am

"fedt man er ikke tabt helt bag en vogn var?" spurte jack stille med et svagt grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:12 am

"Nej det er man vel ikke, man behøver ikke at være helt voksen for at kunne klare sig i Amerika, når bare man har et godt hoved." Sagde Thomas. "Hvad laver du selv, når du ikke jager dusøre?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vigtigheder //Jack// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtigheder //Jack//   Vigtigheder //Jack// - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vigtigheder //Jack//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Jack.. hvad ved du? - Jack
» Så står man her.. - Jack
» Why is it so cold (Jack)
» Just one round// jack...
» skovtur - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: