Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Mobil retur - hadrian

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:25 am

Niko overvejede spørgsmålet lidt, "jeg forsker i øjet og forskellige måder at snyde det på" sagde han og smilede svagt, "hvad med dig?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:30 am

"forsker? hmm det havde jeg ikke gættet, jeg er selv samler og antikforhandler vil man nok kalde det og har nogle mindre forretninger her og der" Sagde Hadrian smilende "jeg driver også en hjælpeorganisation der handler med konfliktplagede lande i den 3. verden"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:32 am

"spænende" sagde han, og valgte ikke at kommentere mere på sit eget job, han skulle nødig ende med at afsløre sig selv. "hvilke typer forretninger?" spurgte han interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:41 am

"små opkøbte virksomheder som ejere sælger videre og som jeg opkøber og gør profitable, så ansætter man en til at styre det og tjener ikke så forfærdeligt meget selv sammenlignet med udgifterne, det er blandt andet en boghandler, et værksted og ja lidt forskelligt butikker og så styrer jeg ikke så meget selv medmindre det giver underskud"
Sagde Hadrian en anelse blærende men mest af alt bare glad for at der var nogle der gad lytte og så afvendende på Nikodemus for at se om han ville blive afbrudt eller om han bare skulle tale videre.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:43 am

"lyder spænende" sagde Niko og smilede opmuntrende, "kan du så altid få dem op at høre igen, hvis de giver underskud?". Han var glad for, at det var lykkedes ham at spore samtalen ind på et nyt emne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:47 am

"nej ikke altid men jeg satser også på aktier og obligationer så man tjener også lidt der hvis man satser på de rigtige virksomheder men det hele er gået ned af bakke efter finanskrisen men det kunne havde været værre" Sagde Hadrian mens han talte lidt mindre engageret da han nævnte finanskrisen
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:50 am

"det er også besværgeligt med kriser ..." sagde han og forsøgte at lyde som, han vidste hvad han snakkede om. han havde ikke de store erfaringer med menneskelige kriser, men han havde dog hørt om dem en gang imellem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:54 am

"Ja jeg var nød til at sælge huset da det stod skidt til men båden beholdt jeg for jeg var mere glad for den end for huset" sagde Hadrian " Jeg ejer selvfølgelig et andet sted.. en stor lejlighed men det er mere for at havde en fast adresse"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 6:02 pm

Niko nikkede forstående, "det må også være fantastisk at kunne sejle rundt på havet" sagde han og så ud over vandet. Måske han også vlle skaffe sig en båd en eller anden dag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 11:14 pm

"Ja det er godt at komme omkring på den måde" Sagde Hadrian mens han så ned på hans ur mens han tænkte at mande ikke så ud til at havde travlt med at komme videre selvom han havde fået mobilen.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 11:33 pm

"har du planer?" spurgte Niko, da han så, hvordan manden kiggede på sit ur. Måske han var til besvær ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 11:36 pm

"Nej ikke rigtigt men jeg er bare ikke vant til at falde i snak med folk jeg slet ikke kender, det er måske meget normalt her?" Sagde Hadrian spørgende
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 2:17 am

Han overvejede det lidt, "det sker i hvert fald tit for mig ... men jeg er nu ikke sikker på, at det er normalt" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 5:59 am

Hadrian smilte tilbage lidt i tvivl om hvad han skulle sige mens trak tiden ud ved at tage en tår af hans glas.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 6:01 am

"nå ... jeg skal også til og videre ..." sagde han, da han fornemmede den lidt akavet stemning, der var ingen grund til at trække det længere, nu da han havde fået sin mobil igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 6:07 am

"Jamen så må du havde en god dag og endnu engang tak for jeg kunne låne din mobil" Sagde Hadrian
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 6:10 am

"tak i lige måde" sagde han og rejste sig med et smil, "det har været hyggeligt at sludre med dig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 6:17 am

"Ja i lige måde" sagde Hadrian som også rejste sig op som smilte lidt lettet over at den akavede stemning var brudt.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 6:23 am

Nikodemus forlod båden og gik ned på havnen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 6:25 am

Hadrian fulgte Nikodemus med øjnene indtil han var langt nede af molen og derefter åbnede han døren og gik ind i båden ude af syne.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 6:26 am

//out^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mobil retur - hadrian - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mobil retur - hadrian
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» going for a hunt //Hadrian//
» is i solskin - Hadrian
» Infomation //Hadrian//
» Et overraskende visit - Hadrian
» Forretninger //Hadrian//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: