Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Freeing the mind //Eric//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 5:42 am

Eric blinkede og så på ham og smilte "Tak, der var jeg vist lidt klodset" Han satte sig op og smilte venligt "Hvad var det du hed" han stilte sig tøvene op og tog sig til hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 5:47 am

"Thomas." Sagde han smilene og slap ham så han kunne rejse sig op. "Hvad hedder du, og er du ok?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 5:53 am

Han smilte "Eric, og ja, er bare lidt svimmel og mit blik er ikke så godt, men det kan også være øllene" han gned sin pande og begynte at gå videre og støttede sig til træerne "Jeg skal nok bare hjem og i seng"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 5:59 am

"Pas på lavt hængende grene, de farligste væsner i skover, næst efter elvere, varulve og flyvende hajer." Han lo kort og så efter øllerne som Eric sikkert havde tabt i faldet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 6:04 am

Eric havde øllene i hånden og han grinte "Ja skal jeg nok, men de aller faligste er de flyvene grise" han rystede "Der er en grund til folk siger de aldrig har set en flyvene gris, ingen overlevede"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 6:20 am

Thomas fnisede "Ja, vi må ikke håbe vi møder en, det går bare galt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 6:27 am

Han nikkede og gik videre "Men hvis vi gør så husk, lad dem ikke sætte sig på gik og sig som en kat"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 6:35 am

"Hvem ved, måske kan alle grise flyve, måske gider de bare ikke?" Sagde Thomas med spøgeful stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 6:38 am

"GUD JA" han slog sig selv på panden "Hvorfor havde jeg ikke tænkt på det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 6:54 am

"Det kunne vel ikke være fordi det er langt ude?" Sagde Thomas med rynket pande. "Men hvis du kan finde en grisefarm i nærheden, så er jeg da sikker på at jeg kan finde en magisk genstand der kan få dem til at flyve."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 7:00 am

Han grinte "Ej jeg tjekker bare om de kan i forvejen, han drak en øl til og hikkede og grinte" nåh jeg er nok snart hjemme." hun kiggede rundt og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 7:03 am

Thomas sukkede. "Vil du ha' jeg går. Hvis ikke du har snydt mig, så ved jeg hvor jeg skal lede hvis jeg vil finde jeres by, så det gør nok ikke nogle forskæld."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 7:05 am

Eric gik hen til et træ "du kan da komme med" han begynde at kravle op af træet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 7:10 am

"Tror du ikke vagterne smider mig ud? Ikke at det gør nogen forskæld, jeg kan sagtens snige mig forbi vagter, men alligevel."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 7:14 am

"kom nu bare med" han grinte lidt "du er kommet forbi vagterne"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 7:24 am

"Virkelig, jeg har da ikke set nogle, har de gemt sig i skoven?" Thomas begyndte behændigt at klatre op af træet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 7:30 am

Eric kom til højt op af trærene og grene sad så tæt det lignede man ikke kunne komme længere. Det lignede han åbnede en dør midt i grene og pluselig var der et firkanted hul. "Thomas, velkomen til elvernes by" han kravlede gennem hullet og tog hånden ned for at hjælpe Thomas op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 7:33 am

Thomas klatrede hen til hullet og tog Erics hånd så han kunne hjælpe ham ind. Han kiggede sig omkring for at se hvor han var havnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 7:36 am

Eric stod ude for sit eget hus, han boet i udkanten af byen så fra hvor de stod kunne Thomas se det meste af byen oppe i trærene, gaderne der var lavet af sammen flættede grene eller brore, det store træ loft der var over det meste af byen på grund af de magiske trære. eric smilte stolt og gik hen til sin dør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 7:40 am

Thomas stod lidt og kiggede, han var mod sin vilje blevet imponeret. "Så vi kunne være gået under hele byen uden at opdage det?" Han gik hen mod døren mens han stadig så ud over byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 7:44 am

Han nikkede og åbnede døren til ham "Hvis nogen spørg, lukkede jeg dig ikke ind" han grinte "Det rart ireterene jeg ikke må invetere vennerne med hjem, selvom jeg allerade har brydt reglen, sy min ven sover" han gik ind og lukkede døren efter Thomas og satte øllene på et bord, der var et sofa da vente mod en stamme der gik igennem huset som så helt normalt ud, der var hylder på væggene med nips ting og billder af biler på vægene og nogen sære blomster der voksede på vægene der ikke var reoler på, da de kom ind åbnede de sig og lyste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 7:49 am

Thomas nikkede bare, hans fødder lavede mindre støj end en kat hvis fødder var blevet tapet ind i bomuld. "Hvem er din ven og hvorfor vil han ikke ha gæster?" hviskede han. Han betragtede de magiske blomster, sådan nogle havde han set før, men han havde ikke et eksemplar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 7:51 am

Han smilte "Ved ikke om han vil havde det, men byen vil ikke havde jeg lukker venner ind" han hviskede og gik ud i køknet "Jeg tro ikke jeg har meneske blod, men kan købe noget hvis du komme senere"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 8:21 am

"Du kan købe menneskeblod?" Sagde Thomas skeptisk "Det er helt fint, jeg spidser senere. Men hvis byen ikke vil have at du tage venner med hjem, hvorfor lod vagterne mig så komme forbi?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 8:29 am

Han grinte "Mange menesker går igennem skoven, de tjekker kun byens indgange her oppe, men det her er mit eget lille private hul" han smilte glad "Og ja, du kan købe blod på hospitalet, vidste du ikke det" Eric kunne ikke selv huske hvordan han fandt ud af det, han var vist fuld da han fik det afvide.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Freeing the mind //Eric// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Freeing the mind //Eric//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Fik dig. //Eric//
» Is, is og mere is! //Eric//
» Café tid //Eric//
» What have you in your mind? ~Violet~
» Darling won't you ease my worried mind... -Shadow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: