Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Freeing the mind //Eric//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 10:31 am

"Eller en ulv" han smilte glad og så på knægten, han havde det virkelig sjovt men vidste det snart måtte stoppe, han var snart hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 10:37 am

"Ulve? Ja der kan da godt være ulve det kan du ha ret i, men de er ikke så stor en trussel." Thomas talte henkastet, han havde glemt at han ikke talte med en fortrolig. "Hvad mon man ellersk kan støde på, Vildsvin?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 10:39 am

"Vildsvine, ej det tro jeg ikke løverne har nok ædt dem" han grinte lidt og vidste godt der ikke var løver der, men det var sjovt at forstille sig farligere og farliger dyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 10:43 am

"Så vil du vel også bilde mig ind at der er hajer?" Sagde Thomas, med et smil. De gik stadig på stien, og Thomas var begyndt at spekulere på hvor lagt de var gået.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 10:44 am

"JA FLYVENE HAJER" han grinte glad ved tanken "Og de spiser kun aber med vinger, lyder det ikke sjovt" han grinte stille og glad og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 10:50 am

Thomas viste ikke hvorfor det var sjovt, men han lo højt. Han greb fat i en lavt hængende gren og svang sig op på den, hvorfra han hoppede videre, han så ud som om det var det letteste i verden. "Hvis man nu sagde som en luftbåren banan, kan det være der dukker et par stykker op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 10:53 am

Eric smilte og sprang fra træ stamme til træ stamme indtil han var på samme gren level som ham "måske"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 10:56 am

Thomas satte sig ned på grenen og sagde. "Pas på du ikke slår dine drikkevare is stykker når du klatre, på den måde." Han havde ikke forventet af et menneske at kunne klatre sådan men man kunne jo aldrig vide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 10:58 am

Han grinte og holde dem op "Slap af, jeg kravler altid i træer.... vent hvordan kom du her op"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 11:03 am

"Jeg svang mig, i den gren der hænger tæt ved jorden derover." Sagde Thomas. Han pegede på en gren der alligevel hang højere oppe end man skulle forvente at Thomas kunne hoppe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 11:06 am

"Cool" han gik fra green til green afsted og fløjtede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 11:08 am

Thomas fulgte efter, og hoppede fra gren til gren, siden han ikke havde så lange ben.

//Går i seng nu, skiver videre i morgen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 11:12 am

Eric fløjtede og smilte glad.

//k//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 7:22 am

Thomas hoppede efter teenageren, uden at sige noget. Sidst han havde hoppet fra træ til træ på denne måde, havde han jaget en kvinde, der viste sig at være magiker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 7:32 am

Eric gik og fløjtede, han havde gjordt dette tit, det var den bedste måde at komme rundt i skoven syndes han "Så går du i skoven tit" han smilte glad og så på knægten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 7:55 am

"Ikke på det sidste, har haft meget at lave og meget at tænke over." Thomas svang sig under en gren og landede på den næste. "Men så besluttede jeg at det var nemmere at tænke over det her ude, her er meget fredeligt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 8:02 am

Han nikede "Har du nogen sinde været her når det regner" han smilte glad og hoppede lidt fra gren til gren nu og tog en øl ud og åbnede, han trængte til at drikke bare en smulge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 8:17 am

"Nej det har jeg ikke, det har ikke regnet de gange jeg har været her." Thomas så på ham. "Er det da noget specielt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 8:20 am

Han smilte glad og stoppede op, kastede armene ud "Lyden... lyden af regnen der går gennem skoven er... fantastisk" han lukkede øjne og smilede "lyden af regnen der rammer sten, rammer blade, rammer trære.... det bare så smukt, og hvis man har tid så at se solen stråle i vandet efter regnen" han smilte lykkeligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 8:39 am

Thomas satte sig på den tykke gren han stod på, han var en underlig en. "Er det så smukt?" Spurte Thomas og fjernede et blad fra dit hår. "Hvad er det du mener helt nøjagtigt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 8:44 am

"Ja det smukt" han smilte til ham "Som om skoven smiler tussen smil til en, som en moder favn og vugge vise, som en kvindes omfarvning og en hvisken om alt bliver okay, som en store brors ryg man kan holde sig til når man er svag, og en store søsteres hånd man kan holde når man er trist, man føler alt det dårlige og onde bliver skyllet væk og man kan bare smile" han smilte "Og solen behøver ikke oplyse dråberne... man skal bare hvide hvor man skal stå for at sige det" han drak af øllen og smilte til ham "Det er helt fantastisk, som at være omgivet af tussen venner som er ligeglad med hvem eller hvad du af, eller hvad du har gjordt, de vil stadigvæk holde af dig, uden set hvad"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 8:55 am

Thomas på på ham, fuldstendig lamslået. "Hvad i alverden, er du poet?" Sagde Thomas. "Man skulle næsten tro det faktisk ville begynde at regne, efter det der." Fortsatte han og smilede. "Er det noget du selv har skrevet eller er det en anden?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 9:02 am

Han blinkede "Jeg snakker bare fra hjertet... poet... skal det så ikke rime" han stod og så helt forvirret og så tænkende ud i luften og grinte så "Næ, jeg snakker bare sand og ser verden med et barns øjne, så er alt så meget pænere" han gik videre med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 9:35 am

"Ha... Jeg har set verden gennem et barns øjne hele mit liv, jeg håber ikke den bliver værre bare fordi man bliver voksen, så er der jo nærmest ikke mere at komme efter." Thomas pustede ud. "Hvad angår rim og remser så kommer det nok an på hvilken tidsalder man er fra, nu om dage, kan man jo kalde alting for et digt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 10:50 pm

Han smilte og nikkede "Mange siger ,'krative voksne er barnet der overlevede'" han smilte til ham "Hvis du gerne vil se verden med et barns øjne hele dit liv skal du bare gøre det" han hoppede satte sig på en gren og smilte "Det gjorder jeg, hvor gammel er det nu jeg er" han grinte lidt og tog en tår af sin øl
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Freeing the mind //Eric// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Freeing the mind //Eric//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Fik dig. //Eric//
» Is, is og mere is! //Eric//
» Café tid //Eric//
» What have you in your mind? ~Violet~
» Darling won't you ease my worried mind... -Shadow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: