Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Freeing the mind //Eric//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 8:34 am

"Ja, på hospitalet i Aterswell men da ikke her." Sagde han "Men det smager altså bedre frisk, så jeg jager altid selv."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 8:40 am

Han nikkede "Frugt smager også best plukket, også mælk, men du ser ikke mig ligge under en kø og suge på den yver.... værtfald ikke før jeg blev smidt ud af bunden" han grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 8:47 am

"Måske skulle du begynde på det. Hvad angår blod er det altså det hver. Nu er du jo heller ikke skabt til at ligge under en ko og sutte direkte på den, jeg har jo ikke fået..." Thomas lod sine hjørnetænde vokse ud i deres fulde længde. "...for at går at sutte i en blod pose som en tam kattekilling."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 8:55 am

Han grinte lidt "Menesket blev ikke skabt til at købe mad i subermarket eller havde mad i skiver, deres tænder og også skabt til at spise kødet fra et dyr dirakte" Han smilte og så på ham "med vores tænder ved jeg ikke" han satte sig og drak et glas vand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 8:59 am

"Jeg ved ikke hvad mennesket er skabt til, jeg har altid bare ment at mennesket var mad, selvom den påstand er begyndt at vakle en smugle."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 9:05 am

Han så på Thomas "Var du ikke selv et menneske en gang?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 9:29 am

"Det er bogstaveligt talt 100 år siden, og jeg var 12. Det er ikke gode odds for at huske noget som helst." Sagde Thomas og satte sig i sofaen, stadig uden en lyd fra hverken gulv eller møbler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 9:31 am

"Det over 200 år siden jeg var 12 og jeg kan huske det meste... tro jeg" han blinkede og så på ham med et smil, gabte så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 9:35 am

"Og du er stadig en fordrukken teenager." Grinede Thomas. "Jeg er fra slutningen af første verdenskrig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 9:36 am

Han gabte "Jeg er ikke en teenager, jeg er en ung voksen, og jeg er ikke fuld" Han grinte "Min gæst ville ikke kunne lig mig fuld, jeg bliver meget... flirterne...." han smilte frækt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 9:45 am

"Det ville se forkert ud." Sagde Thomas, han var vandt til at få døds trusler fra store pumpede vampyrer, men den form for humor var noget lidt andet. "Det ville dog ikke tjene andet formål end at smide brænde på det rygte om at elvere er fimsede, selvom motorcyklen træder lidt i den anden retning."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 9:48 am

Han grinte "Er mest til kvinder, men hey hvem ved, jeg kunne godt svinge den anden vej" han smilte og så på ham. "Nogen drenge er... søde" han smilte og så kort op og ned af ham og fniste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 9:51 am

Thomas rynkede panden. "Som sagt har jeg en krop som en 12årig, og har aldrig nået pubperteten, men det er også en fordel ikke at ha den slags hormoner til at dreje hovedet om på en."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 10:03 am

Han nikkede og gabte "Nåh, men tro ikke du vil være her når jeg falder i søvn, så det måske best du går hjem af nu? eller ud for at finde mad" han smilte og gabte.

//Jeg går selv i seng nu :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 9:36 am

"Udmærket, jeg kigger mig om i byen først, der er ikke så mange på gaden lige nu." Han smilte og bevægede sig imod døren "Ses en anden gang, og sov godt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 07, 2012 9:32 pm

"I lige måde, husk jeg lukkede dig ikke ind" han gabte og gik ind på sit værelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 07, 2012 9:43 pm

Thomas forlod huset og lukkede døren efter sig.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 07, 2012 10:00 pm

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Freeing the mind //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Freeing the mind //Eric//   Freeing the mind //Eric// - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Freeing the mind //Eric//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Fik dig. //Eric//
» Is, is og mere is! //Eric//
» Café tid //Eric//
» What have you in your mind? ~Violet~
» Darling won't you ease my worried mind... -Shadow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: