Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Is, is og mere is! //Eric//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Natsu

Natsu

Race : Menneske
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:03 am

Caspian begyndte at grine "jeg kaver bare sjov Eric.." sagde han og smilede stort "jeg ved hvad et toilet er, bare rolig.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:05 am

Han grinte og smilte "Jeg kan lig dig" han smilte glad "Den var god, gud jeg var ved at få et panik angreb, har aldrig pottedtrlnet nogen" han grinte nervøst.
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:06 am

"Især denne her alder må være slem" Caspian lod sig dumpe ned og sidde i sengen "så hvordan er det at være elver?" spurgte han og nysgerrigheden lyste ud af ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:11 am

Han øre vrikkede "....normalt? det ligesom at spørger om "Hvordan er det at leve" du kan ikke svare, jeg har altid været elver"
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:14 am

"Men.. er der intet anderledes?" spurgte Caspian?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:16 am

"mine øre vrikker tit det gør meneskers ikke, vi lever vist meget længere end menesker så det også fedt" han nikkede "Ud over jeg har set... nogen af mine venner blive ældre...." han så ned
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:18 am

"Ah ja.. at omgås folk der kun bliver knapt hundrede år.." sagde Caspian og så medfølende på Eric. Det måtte være svært at indlede et godt venskab med et menneske.. endnu værre at forelske sig i et.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:21 am

Han nikkede stille og drak "Det var ikke så slemt, det var hyggeligt at sidde på en tresse og lære at strikke og side ved sengen og snakke" han smilte glad "Jeg fortryder det ikke"
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:24 am

"Nej, men det er altid trist at miste nogen man holder af" sagde Caspian og så lidt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:26 am

Han smilte glad, men han havde en tåre i øjenkrågen og han så væk og tørret det væk "Såh, hvad var det du lavede på landjorden, og hvad sker der hvis du rør vand"
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:29 am

"Rør jeg vand så.. har jeg ingen ben" sagde han med et grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:31 am

"Du får en hale ikke?" han så lidt bekymret ud
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:33 am

Caspian grinede igen "jo, jeg får en hale.. og gælder"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:37 am

Han nikkede og grinte lidt "Så må ma håbe det ikke komme Back splash på toilettet" han grinte og fik lidt ondt i maven ved latter krampe fra tanken om det.
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:40 am

Caspian kom også til at grine "nu gør du mig nervøs!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:42 am

"Bare rolig der er et badekar i gæste toiletet, du kan hoppe i det" han smilte "Men hvordan bader du?"
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:43 am

"Jeg bader som havmand" sagde Caspian med et skuldertræk "når jeg tørre bliver min krop til menneske.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:45 am

Han nikkede og smilte glad "Nå vil du havde en til" han så på øllen.
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:46 am

"Jeg er frisk" sagde Caspian og smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:48 am

Han gav ham en til og drak selv en til og smilte glad. "Såh hvordan syndes du det er her oppe"
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:56 am

"Jeg synes det er underligt at bevæge sig sådan" sagde han og så på sine ben "det er en meget anderledes fornemmelse"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:59 am

Han nikkede "måske skal du havde en træde mølle og øve" han smilte stille og glad.
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 9:01 am

"Haha" Caspian rystede på hovedet "nej tak, jeg tror jeg klare mig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 9:05 am

Han nikkede og drak videre og smilte. "Såh, drømmer havfolk?"
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 9:06 am

"Ja, det gør vi" sagde Caspian "det går jeg så ud fra i også gør?"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Is, is og mere is! //Eric//   Is, is og mere is! //Eric// - Page 5 Icon_minitime

Is, is og mere is! //Eric//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Fik dig. //Eric//
» Café tid //Eric//
» Et spørgsmål mere
» mere fravær fra min side
» ulv søger venner og mere

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum