Race : Menneske Bosted : I Uptown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 18/03/12 Antal indlæg : 4562
Emne: Sv: The Beach ~Nikolas~ Ons Aug 22, 2012 7:28 am
Nikolas fulgte efter ham ind, "jo tak, hvis det er ok ville jeg gerne have en kop" sagde han med et svagt smil.
Gæst Gæst
Emne: Sv: The Beach ~Nikolas~ Man Aug 27, 2012 9:31 pm
azariel lod sig ind i køkkenet og sendte en kærlig tanke til hans elskede om at havde supleret ham med urter fra den gamle skov til at lave bedre te istedet for den industri som mennesket prøver at efterligne, han tog te pose og lagde den ellers så blandet skovbærs urter ned i den og lagde den i blød i det varme vand han havde opvarmet ''har du lyst til noget at spise eller blot te kun?'' sagde han mens han lod blikket rundt i køleskabet efter brødet han havde lagt i morges. . .
Tinsley
Race : Menneske Bosted : I Uptown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 18/03/12 Antal indlæg : 4562
Emne: Sv: The Beach ~Nikolas~ Tirs Aug 28, 2012 6:39 am
Han tænkte lidt over det og sagde så, "noget at spise ville være rart, hvis det altså ikke er for meget besvær?". Han var ikke helt sikker på, hvordan man gjorde ting på land og håbede bare han ikke kom til at virke uhøflig.
Gæst Gæst
Emne: Sv: The Beach ~Nikolas~ Tirs Aug 28, 2012 6:58 pm
han smilede lidt ''sluder det er kun hyggeligt at havde en gæst på besøg, du skal da ikke være så beskeden'' hans holdninger mindet ham meget om gabriel den gang gabriel kun var få år gammel, men så igen, han var jo kun 6 år da han fandt ham efter han sendte ordreren til at fjerne hans familie på hans dronnings befaling. . .
hans blik lod på brød og tog det ud, hvor efter han tog mamelade, ost,smør og makrale ud fra køleskabet og lukket den der efter, hvor han tog brødet og skar et par lette skiver og lagde det på en talerken og kom ind med et træ fad og satte på bordet ''kommer om lidt, skal lige hente teen'' sagde han kort og smilede lidt, hvor efter han gik ud i køkkenet og hentede teen.
Tinsley
Emne: Sv: The Beach ~Nikolas~ Ons Aug 29, 2012 7:36 am
"Mange tak" sagde han og smilte forsigtigt. Nikolas stirrede sultent på maden, men besluttede sig for at han hellere måtte vente med at spise til Azariel kom tilbage, det var vist det høfligste. Det vare alt for længe siden han havde spist rigtig mad, og så endda i selskab med en ven, eller i hvert fald det tætteste han kunne komme på den slags for tiden. Han sad stille og ventede på, at Azariel kom tilbage.
Gæst Gæst
Emne: Sv: The Beach ~Nikolas~ Tors Aug 30, 2012 6:40 am
azariel kom tilbage med et lidt elvisk udsmykket te kande hvor efter han satte den på bordet og kiggede kort på ham og smilede lidt da han kunne se hvor sulten den stakkels fyr havde det, han satte sig kort ned overfor ham og smilede lidt ''bare tag for dig, jeg skal endelig ikke holde dem tilbage'' sagde han kort og løftede urte teen op ''te?'' sagde han kort og kiggede på nikolas mens han havde te kanden halvt over hans krus.
Tinsley
Emne: Sv: The Beach ~Nikolas~ Tors Aug 30, 2012 6:57 am
"mange tak" sagde han taknemmeligt og smilede til ham. Han tog en mad og begyndte at spise. Hans øjne faldt på den udsmykkede tekande, og da han havde fået tygget af munden sagde han, "Det er en pæn kande, jeg har ikke set andre i den stil før?". "jo tak, jeg vil gerne have noget te".
Gæst Gæst
Emne: Sv: The Beach ~Nikolas~ Tors Aug 30, 2012 6:15 pm
han smilede lidt og hældte op ''tak, det har været en gave fra min nuværende elskede'' sagde han kort og kiggede på ham hvor efter han satte kanden efter han havde hældt noget te op til sig selv, og tog en skive brød, og smurte noget marmelade på '' hvad arbejder de så som, hvis jeg må spørge'' sagde han kort og kiggede let på Nikolas.
Tinsley
Emne: Sv: The Beach ~Nikolas~ Tors Aug 30, 2012 8:02 pm
Han nikkede og smilede et lidt trist smil. "Mig? lige nu er jeg arbejdsløs, men tidligere arbejdede jeg i en smykkebutik som assistent" sagde han med endnu et sorgmodigt smil, han savnede den tid. "hvad med dig selv?" spurgte ham, for at dreje samtalen væk fra ham igen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: The Beach ~Nikolas~ Tors Aug 30, 2012 9:27 pm
han kiggede lidt undrende, men måske kunne han hjælpe ham, ''hvis du har lyst kunne du arbejde i mig og min kærestes butik, det er dog en lille urte helse butik hvor at du kunne arbejde som min kæreste's assistent da jeg har lidt travlt med forskellige ting her omkring, hvis du altså har lyst'' sagde han kort og tog en bid af sin marmelade mad.
Tinsley
Han tænkte over det, det ville være rart med muligheden for at tjene lidt penge, "det lyder godt, men jeg ved ikke hvor længe jeg bliver i byen, så i skal nok være forberedt på, at jeg snart rejser videre" sagde han med et undskyldende smil.
Gæst Gæst
Emne: Sv: The Beach ~Nikolas~ Ons Sep 05, 2012 5:41 am
han smilede let ''forstår godt hvis det samme job kan blive kedeligt, men hvis det er fordi at du føler du trænger dig på er dette dog ikke sagen, for i mine øjne ser du ud til at havde været igennem en masse'' sagde han kort og tog endnu et bid af sit brød og lagde et let synk og tog der efter en tår af sin te mens blikket på ham forblev.
Tinsley
Emne: Sv: The Beach ~Nikolas~ Tors Sep 06, 2012 6:51 am
"Det re nu ikke så meget kedsomhed, jeg ... har planer i en anden by, jeg skal bare lige have skrabet penge sammen til rejsen" sagde han med et lille smil, "men jeg ville elske at arbejde i din butik".
han kiggede lidt undrende på ham og kunne ikke forstå hvorfor han ikke ønskede og være her, men måske lå han med mere i rygtasken end han selv havde vist ''lyder godt, måske kan jeg skaffe dig en god kontakt mulighed, men hvor har du da tænkt dig og tag hen?'' der lyd en lidt bekymret tone i stemmen men blikket på ham forblev, hvor efter en bid mere blev taget af maden.
Tinsley
Emne: Sv: The Beach ~Nikolas~ Fre Sep 07, 2012 7:57 am
//sorry, jeg skiftede karakter xD hvis du har lyst kan vi lave et nyt? ^^//