Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 "Bare det ikke er en morder!" - Niko

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 5:51 am

Nikodemus var ikke vant til at løbe, men han kunne nok godt løbe lidt længere. "stop nu din dumme engel!" råbte han småforpustet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 6:22 am

Gino bremsede. Forpustet bøjede han sig forover og satte sine hænder på sine knæ. Forpustet udtalte han
"Hvorfor skulle jeg stoppe for dig?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 6:24 am

"Fordi du tydeligvis er ved at gå i panik over noget, som du er født til ..." sagde han irriteret, "desuden var jeg ikke færdig med at snakke med dig ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 7:09 am

Gino rejste sig og vendte sig mod Niko.
"Huh?", sagde han med en undrende tone. "Hvad mener du?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 7:10 am

"hvad mener jeg med hvad?" spurgte han, "at du er født til magi eller at vi ikke har snakket færdig?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 7:11 am

"Begge ting."
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 7:16 am

"for det første er du født engel, altså med evnen til lys magi" sagde han forklarende, "og for det andet, har jeg ikke fundet ud af, om jeg kan bruge dig til noget ... men når du ikke engang tror på magi ... "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 7:41 am

"Født med evnen?" spurgte han mistroisk. "Det eneste jeg er født med er de her vinger.", han så sig over skulderen og rakte den sin arm over skulderen og mærkede på de hårde buler på hans skulderplader.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 7:47 am

han rulled med øjnene, "nej ... så vidt jeg ved er alle engle født med evner inden for lys magi ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 7:54 am

"Hvordan?" sprugte han og rynkede på øjenbrynene. "Kan jeg...?", han afsluttede ikke sin sætning, i håb om at Niko ville gøre det for ham.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 7:57 am

"ja ... du burde kunne magi" sagde han og smilede svagt, "du ved tænde lys, helbrede syge og sådan ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 8:04 am

"Bare sådan? Ud af det blå?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 8:07 am

"ja?" det er i hvert fald, hvad jeg har lært" sagde han tankefuldt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 8:30 am

"Hvordan skulle jeg kunne det, når jeg ikke ved hvordan?" sagde Gino. "Skal man ikke have en læremester eller noget?"
Det her var stadig bare en joke ikke? Men nu troede han at jeg også troede.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 6:09 pm

han overvejede det lidt, "Har du aldrig af dig selv gjort ... magiske ting?" spurgte han undrende. Han prøvede at huske, hvad han vidste om engle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 8:21 pm

Gino fniste lidt.
"Nej, det ville være..." han stoppede midt i sætningen. "..ligemeget. Nej det har jeg ikke." gentog han så.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 8:35 pm

han så undersøgende på ham, "er du sikker ... har do ovrehovedet vinger?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 8:48 pm

Gino sukkede. Han ville faktisk gerne overbeviste den her mand. Tanken om magi var så lokkende, han blev nødt til at finde ud noget. Ærlig talt var han i tvivl om hvor vidt manden spøgede eller ej. Hvorfor skulle han være den eneste?

"Selvfølgelig har jeg det." sagde han. Han begyndte at knappe sin frakke op og tog den af. Han trak også sin langærmede blå trøje af, så han til sidst stod med bar overkrop. Det var første gang i lang tid han havde gjort det her. Han tog en dyb indånding og trak op i sine skuldre. Det blødte lidt da hullerne i hans ryg blev udvidet, men efter en smule besvær kom den ene hvide vinge ud, den anden kom også lige derefter. Han foldede dem ud som en fugl og viste de store, lidt blodige vinger. Han åndede tungt ud. "Avvv!" råbte han.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 8:52 pm

Nikodemus betragtede ham fascineret, han havde aldrig før set en engel folde sine vinger ud, "imponerende ..." mumlede han for sig selv. "Hvordan kan du skyde vinger ud af ryggen uden at tro på magi?" spurgte han forundret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 9:00 pm

"Jeg er sendt til jorden af gud til at redde menneskeheden når tid kommer." sagde han som var det en indlært sætning. Han vidste ikke helt om han selv troede på det, men noget skulle han jo sige, mama og papà havde fortalt ham at det var derfor han vår født med vingerne. En ærkeengel på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 9:09 pm

Nikodemus fnøs, "ja ... klart" sagde han og rullede med øjnene, "og alle de andre, er de også sendt af gud?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 9:19 pm

"Hvilke andre?" spurgte han undrende. "Der er kun mig." Han holdt en pause.
"Og dig. Du er jo bare en hedensk kultist.". Nu var det Ginos tur til at rulle med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 9:25 pm

han lo svagt, "ikke andre ... og mig ... der er en hel verden af folk som ... os" sagde han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 10:39 pm

"Dig?" spurgte han. Han kom pludslig i tanke om at han ikke havde set mandens ansigt i al den tid han havde snakket med ham.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 10:49 pm

han smilede skævt, "jeg er heller ikke, hvad man ville kalde et menneske"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Bare det ikke er en morder!" - Niko   "Bare det ikke er en morder!" - Niko - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"Bare det ikke er en morder!" - Niko
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» kunst er ikke bare kunst (Trishia)
» Så er jeg her igen! //Niko//
» Sleepless in Aterswell ~ Niko
» en handle //Niko//
» Nikos lejlighed - Niko

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: