Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Skolestykke - Ariel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:12 am

Hun trak på skuldrene, "det er mere noget med instisnkt, og vide hvordan man får folk til at snakke, det er ikke det samme som at kunne tale til en hel klasse"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:13 am

"Måske ikke" sagde Ariel og så lidt på Simone
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:14 am

Simone smilede svagt, "og i det mindste for jeg lov at lave noget arbejde i felten også, jeg tror jeg ville blive sindsyg, hvis jeg kun skulle lave afhøringer".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:15 am

"Forståeligt, jeg tror ikke jeg ville kunne håndtere det pres" sagde Ariel
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:16 am

Simone nikkede lidt, "så, hvorfor egentligt vælge at undervise i historie?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:17 am

"Jeg har været interesseret i historie siden jeg var en lille pige" svarede Ariel med et smil "kan godt lide at læse om hvordan tingene fungerede i gamle dage, og jeg er en stor believer i at man skal lære af historiens fejl"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:18 am

Simone nikkede lidt, "fair nok" sagde hun, "jeg har personligt altid følt det var et fag der lå lidt for langt tilbage i tiden" sagde hun, "jeg kan bedre lide ting der er mere her og nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:19 am

"Ak ja" sagde Ariel og smilede svagt "I unger og jeres fart, slet ikke tid til at sidde ned med en god bog!"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:20 am

Simone grinte lidt, og så vurderende på hende, "så, hvor gammel er du så, nu du ikke er en af os unge?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:22 am

"...24" svarede Ariel modvilligt og vidste godt det næppe ville hjælpe hendes sag "men min far har altid sagt jeg havde en gammel sjæl så.. i hvert fald... 45" tilføjede hun så bestemt
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:22 am

Simone sukkede tungt, "du får mig jo til at føle mig gammel" sagde hun, "jeg kan bedre lide tanken om at du er 45"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:23 am

"Hvor gammel er du da?" spurgte Ariel og så vurderende på hende
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:24 am

"32" sagde hun med et overdrevent suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:26 am

"Ak ak og her fik du mig til at tro du var nogle og 50" svarede Ariel drillende "du er jo kun et barn"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:27 am

Simone grinte, "og det kommer fra dig?" spurgte hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:27 am

"Nå ja, hvad betyder alder egentlig?" spurgte Ariel og grinede så "alder er kun et tal, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:29 am

Simone nikkede, "helt bestemt" sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:31 am

De fleste var efterhånden ved at være gået. Det var bestemt ikke alle forældrene der havde gidet tage en stol med ud.. Ariel tog en tår af sin cola og så tænksomt frem for sig "så du kunne godt lide musikken, eller var du bare høflig?"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:31 am

"Jeg kunne godt lide den" sagde Simone med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:32 am

"Ja?" Ariel så lidt på hende "fra en skala fra 1 til 10?"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:33 am

Simone overvejede det, "uh ... omkring 8?" sagde hun så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:33 am

"Aha? 8 er jo ret højt.. kender du Bloody Moon?" spurgte hun så
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:34 am

Simone nikkede, "ja, jeg har hørt om stedet ..." sagde hun, ikke helt bifaldende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:35 am

"Du lyder ikke glad" hun grinede svagt "mmh her ville jeg prøve at lokke dig ned og se det band jeg spiller med i en aften, men det kan godt være det ikke er den bedste idag"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:36 am

Simone sukkede svagt, "det kan være jeg kommer forbi, hvis i spiller, men jeg må indrømme, det er ikke de bedste ting jeg har hørt om det sted"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skolestykke - Ariel - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skolestykke - Ariel
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Its worth a try //Ariel//
» Afhøring - Ariel
» Music in a dragons heart - Ariel, Aniya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: