Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Skolestykke - Ariel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:37 am

"Nej, det er ikke altid de hyggeligste typer der kommer der.." sagde Ariel og sukkede "men det er virkelig flinke til at lade nye musikere få en chance for at spille deres musik"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:39 am

Simone nikkede, "det kunne være jeg skulle give det en chance" sagde hun, "jeg har aldrig rigtig haft noget at gøre med det, når jeg har været off duty"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:39 am

Ariel smilede svagt "hvis du gør, så sig lige til.. så giver jeg en drink efter vi har spillet"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:40 am

Simone nikkede, "det skal jeg gøre, men så bliver jeg vist nødt til at have dit nummer" sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:41 am

"Ah, ja" Ariel fandt sin telefon frem "jeg kan sende dig en sms hvis det er?"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:42 am

Simone nikkede, "men det kan være jeg lige skulle give dig mit private nummer først" sagde hun, "det du har er til arbejde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:43 am

Ariel nikkede "det er nok en god ide" sagde hun og smilede lidt. Hun var ikke engang sikker på hvor hun havde gjort af det kort hun fik sidst.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:44 am

Simone sagde sit nummer højt, så Ariel kunne skrive det ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:45 am

Ariel skrev det ind i sin telefon og sendte hende så en sms

sms: Hey Wink nu røg alle undskyldninger for ikke at komme og se vores band
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:46 am

Simone grinte lidt, "hvis jeg nu prøver virkelig hårdt, kan det være jeg finder på nogle flere" sagde hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:46 am

Ariel grinede lidt "aw, jeg vil gøre mit bedste for at skyde dem ned" hun smilede lidt
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:47 am

Simone smilede svagt, "så kan det jo være jeg bliver nødt til at komme" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:48 am

"Godt, glæder mig til at se dig" sagde hun tilfreds
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:49 am

Simone smilede svagt tilbage, "jeg glæder mig til at høre dig spille rigtigt" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:49 am

Ariel nikkede "forhåbentlig bliver du ikke skuffet.. ellers må jeg købe dig 2 drinks"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:50 am

Simone nikkede, "det må vi ikke håbe, selvom to gratis drinks ikke lyder helt skidt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:51 am

"Godt" Ariel smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:52 am

Simone besvarede smilet, og så sig lidt rundt i lokalet, der stadig havde en del stole i, "så .. hvem skal sætte de sidste stole på plads?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:53 am

Ariel lavede en grimasse "Ikke mig, jeg tror jeg stikker af.." sagde hun og så sig omkring efter dansklæren
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:53 am

Simone nikkede, "smart" sagde hun, "så tror jeg også, jeg vil forlade stedet" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:54 am

"God ide, du ved aldrig hvem hun kunne finde på at gribe fat i" sagde Ariel og skyndte sig ud
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:55 am

Simone skyndte sig med hende, "vel ikke en af gæsterne?" spurgte hun forfærdet, hun havde troet hun var i sikkerhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:56 am

"Kvinden er ikke til at stole på, ingen er sikre!" hviskede Ariel alvorligt og følte sig ikke sikker før de var udenfor "... ok, jeg tror vi er i sikkerhed her, men for en sikkerheds skyld bør vi nok komme væk fra skolens område.."
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:57 am

Simone nikkede alvorligt, "det lyder klogt" sagde hun, "jeg tror også min familie endelig er taget hjem ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:57 am

"Godt, så kan du jo tage hjem med god samvittighed" sagde Ariel
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skolestykke - Ariel - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skolestykke - Ariel
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Its worth a try //Ariel//
» Afhøring - Ariel
» Music in a dragons heart - Ariel, Aniya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: