Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Skolestykke - Ariel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:39 am

"Fair nok" sagde Ariel og smilede lidt, åbnede sin cola og tog en tår "John fortalte mig at i fandt den skyldige?"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:41 am

Simone nikkede og tog også en tår af sin øl, "det gjorde vi, Chris, en af de andre modeller" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:42 am

"Skræmmende" svarede Ariel og lænede sig op af væggen "nok ikke for dig, du må være van til den slags efterhånden.. John er ikke min yndlingsperson i hele verden, men kan ikke lide han har været så tæt på en mand der kunne finde på at slå ihjel"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:44 am

Simone nikkede lidt, "ja ... jeg syntes faktisk ikke det bliver mindre skræmmende af at have set det mere" sagde hun, "næsten tværtimod" hun trak svagt på skuldrene, "det er ret skræmmende hvor mange af os der rent faktisk er i stand til at slå ihjel".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:44 am

Ariel betragtede Simone og nikkede langsomt "det er rart at høre"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:46 am

Hun grinte lidt, "virkelig? det havde ikke været mere betrygende, hvis jeg havde sagt, at intet kunne skræmme mig, og at der næsten ikke er nogen mordere i blandt os?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:47 am

"Nej, ikke hvis du havde sagt der ikke var nogle mordere i blandt os.. det havde været rart" hun tog en tår af sin sodavand "rart at høre du stadig ikke bryder dig om at se det.. der lyder som om din mentalitet stadig er rask"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:48 am

Simone smilede svagt, "godt at høre jeg ikke lyder skør endnu, forhåbentligt holder den til jeg engang har arbejdet længe nok til at gå på pension"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:49 am

Ariel nikkede "skål for det" sagde hun og hævede flasken
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:51 am

Simone hævede sin øl, "skål" sagde hun. "så, du underviser i historie?" spurgte hun, "er det ikke hårdt at skulle tage sig af teenagers hver dag?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:52 am

"Det går op og ned" svarede Ariel ærligt "men jeg kan godt lide faget, og ærlig talt er jeg lidt af den holdning at hvis de vil lærer noget så lytter de efter, og hvis ikke.. så er der ingen grund til at jeg hopper rundt i et gorilla kostume eller skriger mine lunger ud for at få deres opmærksomhed"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:54 am

Simone nikkede og sukkede svagt, "jeg ville ønske min historielærer havde været mere sådan" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:55 am

Ariel grinede lidt "ak ja, nogle ville jo påstå jeg ikke forsøgte nok" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:56 am

Simone grinte svagt, "så er de jo bare urimelige" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:57 am

"Enig!" Ariel grinede "men det er ikke alle der ser det sådan"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:58 am

Simone rystede svagt på hovedet, "folk kan være så skabede" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:58 am

"Sandt, sandt.. og børnene er ikke engang de værste" Ariel grinede
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:59 am

"De er vel glade for, at de selv kan vælge om de vil høre efter?" sagde hun, lidt spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:01 am

"Det er forskelligt. Dem der ikke vil er glade, dem der gerne vil, synes ikke jeg er nok efter dem der ikke gør" sagde Ariel med et suk "og enkelte af dem der ikke vil lytte af sig selv, synes jeg burde være mere efter dem for at motivere"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:01 am

Simone sukkede i medlidenhed, "det lyder besværgeligt" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:03 am

"Det går, jeg er ret besluttet om mit valg" hun sendte Simone et smil "jeg mener, det er en evig kamp, følg medlidenhed med mig"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:05 am

Simone grinte, "det gør jeg så sandelig, jeg er hver dag taknemmelig for at jeg ikke har et job, hvor mennesketække er en af de vigtiggere evner" sagde hun, "bare tanken om at skulle stå foran en hel klasse og tale til dem, hver dag ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:06 am

"Politi kræver ikke menneske tække?" spurgte hun med et grin
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:07 am

"nah" sagde Simone og rystede på hovedet, "ikke rigtig, man skal bare være høflig overfor dem der ikke er kriminelle, og selvom man kommer til at glemme det, går det nok så længe man er god til resten" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:09 am

Ariel grinede "hvad med at afhøre folk?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skolestykke - Ariel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skolestykke - Ariel   Skolestykke - Ariel - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skolestykke - Ariel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Its worth a try //Ariel//
» Afhøring - Ariel
» Music in a dragons heart - Ariel, Aniya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: