Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 der er sket et mord! - Dean

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 10:05 am

Dean så tænkende på Simone "øhm jooo tror måske jeg løb forbi på vej ud?" Svarede Dean spørgerne
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 10:06 am

Hun nikkede, "efterlod du din taske, da du forlod parken?" spurgte hun så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 10:09 am

Dean så overrasket ud "vidste jeg havde glemt noget! må ha tabt den i farten" sagde Dean "jeg synes heller ikke jeg kunne finde den på den på The Bloody Moon" sagde Dean og smillede akavet.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 10:10 am

Hun nikkede, "du kan få din taske når du forlader stationen" sagde hun og smilte for første gang lidt. "Mødte du nogen andre i parken?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 10:13 am

Dean smillede blidt til Simone "jamen dog, du kan smile?" spurte Dean med en blid drillende toneleje "jamen jeg siger mange tak" sagde Dean og så på Simone "er vi så færdig her?" spurte Dean
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 10:14 am

Simone så alvorligt på ham, "nej, det er vi ikke" sagde hun, "Du har ikke svaret på om du mødte andre i parken"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 10:18 am

"oh? spurte Dean og så på Simone "øhm jeg er ret sikker på jeg ikke så nogen?" spurte Dean.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 2:06 am

Hun nikkede, og lavede et nyt notat, "godt, tak for dine svar, du kan gå nu" sagde hun, så fandt hun et kort frem med nogle kontaktoplysninger frem, "hvis du kommer i tanke om at have set eller hørt noget, så kontakt mig" sagde hun og rakte ham kortet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 2:09 am

Dean rejste sig op og nikkede og tog i mod kortet, "det skal jeg nok" sagde Dean og puttede kortet i sin bukse lomme
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 2:19 am

Hun nikkede, rejste sig og åbnede døren for ham, "hav en fortsat god dag"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 2:22 am

Dean smillede og gik ud af døren "mange tak og held og lykke med efterforskningen" sagde Dean og gik mod Disken for at få sin taske.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 2:23 am

Hun nikkede og kiggede lidt efter ham, så lavede hun et sidste notat, og forberedte sig på sit næste forhør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 2:25 am

Dean underskrev de forskellige papir for at få sin taske og vinkede kort efter Simone før han trådte ud af politi station og tænde en smøg.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 2:26 am

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





der er sket et mord! - Dean - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
der er sket et mord! - Dean
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Der er stadig sket et mord! - Dean
» Der er sket et mord! - Kristine
» Der er stadig sket et mord! - Kristine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: