Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Der er sket et mord! - Kristine

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 8:59 am

Sted: et forhørslokale på politigården
Tid: 13:00

Simone satte sig på på den anden side af bordet, overfor den mistænkte. Der var blevet fundet et lig i forlystelsesparken tidligere samme morgen, og der var fundet en butterfly kniv med Kristines navn på gerningsstedet.
Den myrdede var blevet dræbt med et stump objekt om natten, men mordvåbnet var endnu ikke blevet fundet.
Simone så alvorligt på Kristine, "Goddag, jeg er Simone Hartvig, og jeg vil gerne vide, hvor du befandt dig i går nat omkring klokken 3?"
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:03 am

kristine så på simone og krydsede armene. ”jeg lå i min seng og sov kan jeg gå nu?” spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:06 am

"Er der nogen der kan bekræfte det?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:07 am

”sover sgu da alene” snerede hun og så surt på simone
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:13 am

Simone sukkede svagt, "din kniv" sagde hun, og fandt kniven frem, "er blevet fundet i forlystelsesparken her til morgen" fortsatte hun, "og aftenvagten sværger at hun ikke så den før hun forlod parken, altså må den være endt i parken på et tidspunkt mellem klokken 24 og 06, kan du forklare, hvordan det er sket?"
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:15 am

kristine så på kniven "det er min!" sagde hun og rakte ud efter den. "jeg må have tabt den om dagen jeg var der ikke om natten"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:18 am

Simone trak kniven væk fra Kristine, "Du kan få den når du forlader stationen igen" fortalte hun, "og som jeg allerede har sagt, så blev den ikke set da parken blev lukket".
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:21 am

"ikke min skyld folk her er blinde.." mumede kristine og så på kniven. hun så ikke glad ud over ikke at få den
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:23 am

Simone lagde kniven væk, og noterede sig et par ting, "hør, vi er sikker på at kniven ikke var der, da parken lukkede" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:28 am

"jeg siger at den ikke var" sagde kristine og så på hende "hvorfor er jeg her overhoved?"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:31 am

Hun sukkede igen, "du er her fordi din kniv blev fundet på gerningsstedet til et mord, og du lige nu ikke har noget alibi".
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:33 am

"mord?" kristine så nervøs ud "hvem er død? det var ikke mig! du må sgu da ku teste kniven og se der ikke er noget blod på den!"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:37 am

"Hvis du fortæller mig hvordan din kniv havnede i parken efter lukketid, vil du stå i et meget bedre lys" sagde hun alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:38 am

kristine så lidt nervøs rundt og holdt om sig selv "har jo sagt jeg må have tabt den mens jeg var i forlystelsesparken om dagen" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:39 am

"Har du en billet, eller nogen vidner på at du var der i løbet af dagen?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:44 am

"har ikke gemt min billet" sagde hun og så ned "der er sikkert nogen der kan huske mig men det er et stor sted så måske kan de ikke"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:47 am

Hun nikkede, "var du der alene?" spurgte hun, og skrev et notat ned.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:49 am

"ja jeg var" sagde kristine og så på simone "men det beviser ikke noget"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:52 am

"nej, men det er meget belejligt, ingen kan bevidne at du var der, ingen kan bevidne hvor du var i nat, og din kniv er fundet på gerningsstedet" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:53 am

"arg hvad vil du ha?" spurgte hun og så surt på simone "så hvad jeg har tabt kniven og så er den bare ikke blevet fundet"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:56 am

Simone sukkede lidt, "det er ganske rigtigt en mulighed, men kniven lå ikke skjult, og når parken bliver lukket ned, går nattevagten altid en runde for at tjekke efter tabte ting eller folk der ikke har forladt parken, og en kniv midt på vejen er ikke noget der nemt bliver overset".
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:57 am

kristine bandede lavt og så på sine hænder. hun pillede ved sine handsker..
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 10:00 am

"Hør, der er ikke noget galt ved at have været i parken" hun stoppede lidt op, "i hvert fald ikke noget slemt nok til at give dig problemer nu, så hvis du rent faktisk var der efter lukketid, ville det bedste du kunne gøre, være at fortælle mig hvorfor" fortsatte hun, og prøvede at lyde beroligende.
Tilbage til toppen Go down
Kristine

Kristine


Race : Menneske
Bosted : Hjemløs...
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 1095

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 10:01 am

"jeg var inde et lille smut" sagde hun så uden at se op fra sine hænder og pillede stadig ved handsken "der er bare pænt om natten og har ikke råd til at tage der ind ellers"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 10:03 am

Simone nikkede, og sendte Kristine et lille smil, "ok, lagde du mærke til noget underligt, mens du var der, og hvilken tid på natten var det?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Der er sket et mord! - Kristine Empty
IndlægEmne: Sv: Der er sket et mord! - Kristine   Der er sket et mord! - Kristine Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Der er sket et mord! - Kristine
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Der er stadig sket et mord! - Kristine
» der er sket et mord! - Dean
» Der er stadig sket et mord! - Dean
» Well she might as be able to procect herself //kristine//
» Hvad vil du købe? - Kristine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: