Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 der er sket et mord! - Dean

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 8:57 am

Sted: et forhørslokale på politigården
Tid: 12:00

Simone satte sig på på den anden side af bordet, overfor den mistænkte. Der var blevet fundet et lig i forlystelsesparken tidligere samme morgen, og der var fundet en taske med Deans navn på gerningsstedet.
Den myrdede var blevet dræbt med et stump objekt om natten, men mordvåbnet var endnu ikke blevet fundet.
Simone så alvorligt på, "Goddag, jeg er Simone Hartvig, og jeg vil gerne vide, hvor du befandt dig i går nat omkring klokken 3?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:03 am

Dean sukkede tungt og sad foran Simone, som så lidt for alvorligt på ham. "Omkring klokken tre?" Spurte Dean og så tænkene ud. "Jeg var på vej til arbejde" svarede han og smillede blidt til Simone i håb og at fjerne den alvorlige skarmasse hun udtrykte sig med.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:05 am

Simone fortsatte med at kigge alvorligt på ham, "hvor arbejder du?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:07 am

Dean sukkede tungt da det ikke hjalp. "Jeg arbejder forskellige steder men den aften, arbejde jeg på The Bloody Moon" sagde Dean og så afslappet på Simone.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:10 am

The bloody Moon, Simone havde hørt en del om stedet, det var et af de steder der åbenlyst blev solgt stoffer, men som politiet alligevel ikke kunne gøre noget ved. "Hvornår ankom du til baren, og er der nogen der kan bekræfte at du var der?" spurgte hun, og lavede et notat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:15 am

Dean så tænkende ud. "øhm ja jeg tror ca jeg kom ved en 20 min over 3?" Sagde Dean og så på Simone "ja snakkede med cheffen lidt efter jeg var ankommet" sagde Dean.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:16 am

Simone nikkede, og skrev noget mere ned. "og hvornår i løbet af natten var du så i forlystelsesparken?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:21 am

Dean så op i loftet." øhm, jo ved en 5-10 minutter over 3." Sagde Dean og så ned på Simone og tjekkede hende kort ud og smillede kækt. "så hvorfor er det lige jeg er her igen?" Spurte Dean og så spørgerne på Simone.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:23 am

"Hvad lavede du i forlystelsesparken klokken 3 om natten?" spurgte hun, i stedet for at svare på hans spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:28 am

Dean sukkede tungt og kunne fornemme at han ikke ville komme langt med hende her, rent svar næssigt. "Jooooooo" sagde Dean og smillede lidt akavet "Min mor forsvandt for 5 år siden, og forlystelsesparken var hendes favorit sted at være, så jeg tager altid der hen på årsdagen." Svarede Dean, og smillede lidt akavet til hende da han vidste det var ulovligt at bryde ind.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:30 am

Hun nikkede lidt, "har i indberettede hendes forsvinden til politiet?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:33 am

Dean nikkede "ja men I var på barbund, og droppede sagen" Sagde Dean, og så på Simone med et små trist udtrykt i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:35 am

Hun nikkede, og lavede endnu et notat, "kendte du ejeren af forlystelsesparken?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:38 am

Dean rystede på hovedet. "Niks har aldrig mødt ejeren" Svarede Dean og så på Simone.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:39 am

Hun nikkede, "er du bekendt med hvem han er?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:44 am

Dean så spørgerne på Simone "Ejeren?" Spurte Dean og så tænkende ud "nej det ville jeg ikke sige ved faktisk ikke hvem der ejer er hverken af navn eller ansigt" sagde Dean og så hen på Simone.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:46 am

Hun nikkede, "lagde du mærke til noget særligt i går, da du befandt dig i parken?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:49 am

Dean så overvejerende ud "niks intet." Svarede Dean og så på Simone "skulle jeg have haft det?" Spurte Dean.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:51 am

Hun nikkede, "hvor længe var du der?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:53 am

Dean så tænkende ud, "øhm jeg ville sige en 10-15 minutter?" Svarede Dean og så ud som om han overvejede sit svar.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:54 am

Hun nikkede, "så, fra 5-10 minutter over, til 15.20 minutter over, er det korrekt?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:58 am

Dean nikkede stille "ja det lyder meget rigtigt" svarede Dean og nikkede stille.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 9:58 am

hun nikkede og noterede sig tidspunkterne, "og du hverken så eller hørte noget?" spurgte hun igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 10:01 am

Dean tænkte grundigt " ikke hvad jeg kan huskeløb ret hurtigt ud af Parken da jeg så hvad tiden var blevet" sagde Dean og så på Simone.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitimeFre Okt 10, 2014 10:02 am

hun nikkede, "befandt du dig i nærheden af pariserhjulet?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





der er sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: der er sket et mord! - Dean   der er sket et mord! - Dean Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
der er sket et mord! - Dean
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Der er stadig sket et mord! - Dean
» Der er sket et mord! - Kristine
» Der er stadig sket et mord! - Kristine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: