Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Der er stadig sket et mord! - Dean

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:13 am

Tid: 13:30
Sted: på politigården

Simone så på Dean, der endnu engang sad overfor hende i forhørslokalet. Hun trykkede på wn lille knap på en båndoptager, og indtalte dato og tidspunkt, så så hun igen over på Dean. Uden nogen introduktion hev hun et billede af den myrdede kvinde frem og lagde det på bordet foran ham, "kender du denne kvinde?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:17 am

Dean så overrasket på billede og virkede til at kigge på hendes ansigt "Neeej hendes ansigt siger mig ikke noget men mit arbejde gør jeg møde mange folk så det kan være jeg har mødt hende før?" Svarede Dean og så, så op på Simone.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:21 am

Simone nikkede, og lagde billedet lidt ud til siden. "Du er her, fordi jeg har brug for du lige genopfrisker, hvad du fortalte mig i går" sagde hun, "er det rigtigt husket, at du befandt dig i forlystelsesparken omkring klokken tre om natten, og at du befandt dig under pariserhjulet i en periode, hvorefter du tog på arbejde?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:24 am

Dean nikkede og så spørgerne på Simone "joe jeg løb i hver faldt forbi pariserhjulet på vej ud?" Svarede Dean.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:26 am

Hun nikkede, "og så glemte du din taske i parken?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:28 am

"tabte den" rettede Dean og så på Simone
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:28 am

Hun nikkede lidt, "og hvor i parken vil du mene det er sket?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:31 am

Dean så tænkende ud "øhm jeg har ikke rigtigt et gæt på hvor det skulle være opdagede trods alt først den var væk da jeg kom til The Bloody Moon" sagde Dean
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:32 am

Hun nikkede, "ok, hvor lang tid siger du, at du befandt dig ved pariserhjullet? og hvad med ved vandrutsjebanen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:36 am

Dean så overrakset ud da hun nævnte vandrushbanen "ikke mere end et par sekunder? Og jeg kan ikke huske at have været forbi vandrutsjebanen?" Svarede Dean
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:38 am

Hun nikkede, "hvad med klatretårnet?" spurgte hun og lavede et kort notat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:41 am

Dean så tænkende ud " har måske været forbi der?" spurte Dean og så spørgerne på Simone
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:42 am

Hun nikkede, "Kan du give mig et overblik over, hvor du befandt dig i parken, og hvornår?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:48 am

Dean nikkede og så tænkende ud "har ikke præsige tidspunkter men kom nok ind der ved fem min over tre og går nok rundt i parken tid jeg ankommer til den gamle træ ruchebane som ligger ved siden af pariserhjulet ser hvad klokken er og løber forbi" sagde Dean og så hen på Simone.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:50 am

hun nikkede og noterede sig et par ting, "løber du forbi eller under pariserhjullet?" spørger hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:52 am

"slår genvej under pariserhjulet" sagde Dean og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:53 am

"Det har du ikke nævnt tidligere" konstaterede hun, "du sagde du løb forbi?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:55 am

Dean så på Simone sukkede blidt " tænkte ikke det var vigtigt om jeg løb forbi eller under" svarede Dean
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:57 am

Simone så koldt på ham, "når jeg stiller et spørgsmål, er det vigtigt" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 3:59 am

Dean smillede akavet "ja okay undskyld" sagde Dean med et blidt smil
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 4:00 am

Hun så alvorligt på ham, "så, under eller forbi pariserhjullet?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 4:11 am

"under" sagde Dean og smillede undskyldende.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 4:12 am

Hun nikkede kort, "hvad med ved klatretårnet, hvor tæt på det?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 4:14 am

Dean så tænkende ud "et par meter?" spurte Dean
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitimeLør Okt 11, 2014 4:16 am

Hun nikkede, "har du været i forlystelsesparken på andre tidspunkter i løbet af de sidste 48 timer?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Der er stadig sket et mord! - Dean Empty
IndlægEmne: Sv: Der er stadig sket et mord! - Dean   Der er stadig sket et mord! - Dean Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Der er stadig sket et mord! - Dean
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» der er sket et mord! - Dean
» Der er stadig sket et mord! - Kristine
» Der er sket et mord! - Kristine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: