| Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:03 pm | |
| "..." Caitlyn så op på VI "hvis vi ikke taler mere om det, er risikoen for at de gør noget igen meget mindre.." |
|
| |
Viktoria
Race : Menneske Bosted : ingen Tilmeldings dato : 04/06/14 Antal indlæg : 1575
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:05 pm | |
| "skal vi så bare ligge det bag os? hvem ved hvad der er i den tatto?" hviskede hun og bekymreing var malet i hendes ansigt | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:06 pm | |
| "Ikke jeg.. men jeg får den ikke væk og den eneste grund til hun ikke slog mig ihjel var fordi hun kunne give mig den.." mumlede Caitlyn |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:07 pm | |
| "hvilket kun er mere bekymrene.." hviskede hun men lændede sig ned og kyssede hende blidt på munden | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:07 pm | |
| Caitlyn lukkede øjnene og kyssede med. Hun brød det og så på VI "hør.. vi kan alligevel ikke gøre noget ved det nu" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:09 pm | |
| "der er bare sket så meget på kort tid..." hviskede hun "det føles som år siden du jagtede mig igennem staterene | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:10 pm | |
| Caitlyn grinede svagt "undskyld.." hun så op på VI "du går ikke bare og planlægger en hævn over mig i stilhed vel?" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:11 pm | |
| "jo" hviskede hun mest drillende og gav hendes bryst et klem | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:11 pm | |
| Caitlyn stønnede svagt "hvad går din plan ud på?" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:12 pm | |
| "det er kun dummer skurke der afsløre sine planer" hviskede hun og massagede langsomt hendes bryst | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:13 pm | |
| Caitlyn stønnede lavt og nød det "mmh, please?" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:17 pm | |
| "niksen" hviskede hun drillerene og lod munden komme ned til det andet bryst og nappede hendes bryst | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:20 pm | |
| "Sig det" mumlede Caitlyn og kørte fingrene igennem VIs hår "ellers vil jeg jo tro alt muligt" |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:34 pm | |
| "måske er det en del af planen?" hviskede hun drillene og nappede hendes nipple | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:34 pm | |
| "Mhm.." Caitlyn nød følelsen af VIs læber mod sin hud |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:35 pm | |
| vi kyssede ned af hendes mave og nappede lidt i mens | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:37 pm | |
| "Så du er kommet i den tatto shop en del?" stønnede hun |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:39 pm | |
| "jeg har jo min del tattos" sagde hun og nappede hende på indrelåret | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:40 pm | |
| "ja..." Caitlyn stønnede tændt og spredte benene |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:45 pm | |
| "hmm you dirty girl" hviskede hun og slikkede hende "nu gjorder de vel ikke noget seksutelt ved dig?" hviskede hun | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:45 pm | |
| Caitlyn rystede på hovedet "nej" stønnede hun |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:48 pm | |
| "godt" sagde vi og nappede hende på hendes køb blidt | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:48 pm | |
| |
|
| |
Viktoria
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 9:51 pm | |
| | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria Ons Sep 24, 2014 10:23 pm | |
| Caitlyn stønnede overrasket og vred sig |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria | |
| |
|
| |
| Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria | |
|