Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 11:15 pm

Caitlyn så på VI.. "du nyder dette her alt for meget" brokkede hun sig "du er heldig hvis jeg lader dig røre mig igen"
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria

Race : Menneske
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 11:19 pm

"du nyder når jeg røre dig for meget til du vil ha jeg stopepr" sagde hun men bandt hende dog op
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeOns Sep 24, 2014 11:21 pm

Caitlyn kyssede hende så snart hun var fri "mhm"
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 9:59 am

Vi smillede og kyssede hende igen "hmm ved du hvad jeg har savnet?" hviskede VI
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:04 am

"Nej, hvad?" spurgte Caitlyn og kyssede hende igen
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:04 am

"cupcakes" hviskede vi og smillede blidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:05 am

"..." Caitlyn så på hende og kneb øjnene sammen "fik du lige rykket vores sexsnak til at du er sulten?"
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:07 am

"yeah~" hviskede hun og smillede stort!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:07 am

"..." Caitlyn sukkede og rejste sig. "Fint, fint" sagde hun opgivende og tog tøj på.. hun forsvandt ud i køkkenet.
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:08 am

vi trak i et sæt frække trusser og en løs nedringet top og smed sig på sofaen og tændte tvet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:09 am

Caitlyn nægtede at bage cupcakes på dette tidspunkt. Hun smurte VI en sandwich. Hun kom tilbage lidt efter og satte tallerkenen på VIs mave "here you go"
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:16 am

vi så på sandwishen "mærkelig cupcake.." sagde hun og tog den op
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:18 am

Caitlyn satte sig ned ved siden af VI og så mod fjernsynet "hmm.. ja, ny opskrift" svarede hun
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:18 am

Vi tog en bid "det er ikke ret sød" sagde hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:19 am

"Nej, det er den ikke" svarede Caitlyn og rejste sig "jeg tror jeg vil gå ind og få sovet.." sagde hun og strakte kroppen
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:22 am

vi slukkede tvet og fik spist sandwishen "jeg går med" sagde vi
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:22 am

"Ind på mit værelse?" spurgte Caitlyn og løftede et øjenbryn
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:23 am

"jeps skal være sikker på du ikke stikker af i nat uden mig" sagde vi og klappede hende blidt på røven og gik ind på caits værelse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:24 am

Caitlyn så lidt efter hende og sukkede svagt.. hun fulgte efter og tog tøjet af.. men trak i en lang natkjole.
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:27 am

vi smed sig i caits seng
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:28 am

Caitlyn sukkede svagt og lagde sin hat pænt på sit lille natbord. Hun sagde sig i den anden side af sengen og trak dynen godt op omkring skuldrene og lukkede øjnene.
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:28 am

Vi lagde sig ind til cait og gabte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:29 am

Caitlyn åbnede øjnene og så på VI..
Viktoria

Viktoria

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:30 am

vi lagde sit hovede mod hendes bryst og nød hendes varme igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitimeFre Sep 26, 2014 10:30 am

Caitlyn fik et blidt udtryk i øjnene og strøg forsigtigt VIs kind.. "sov godt"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria   Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria - Page 13 Icon_minitime

Uhm... VI står for.. Videnskab!!! Jeg sværger! - Viktoria
Tilbage til toppen 
Side 13 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste
 Lignende emner
-
» Så står man her.. - Jack
» Haps! - Viktoria

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: