Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 aftenarbejde - Shikamaru

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:01 am

"Det er rigtigt, du har fået en datter" sagde Shikamaru og smilede svagt "høhø du er blevet herre gammel"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:02 am

Hun grinte svagt, "ja, det er jeg vist" sagde hun, "og du er stadig helt ung ... bliver du ved med at være det?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:02 am

Shikamaru nikkede tøvende "ja, for evigt.." mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:03 am

"wow" sagde hun, ret overvældet, "for evigt for evigt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:03 am

Shikamaru nikkede tøvende "medmindre selvfølgelig noget slår mig ihjel" han trak på skuldrene
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:04 am

Hun nikkede lidt, "så ... du kan stadig dø?" spurgte hun og betragtede ham undersøgende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:05 am

Shikamaru nikkede tøvende "ja.. halshugning foreksempel" sagde han "eller.. sprunget i stykker.... sollys"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:06 am

"uf" sagde hun, da han nævnte halshugning og sprunget i stykker, så kiggede hun lidt forundret på ham, "sollys? så ... det er derfor du var i zoo midt om natten"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:07 am

Shikamaru nikkede lidt og så sig omkring "ja.. jeg kan ikke tåle sol overhovedet.." sukkede han
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:08 am

"det må være besværgeligt" sagde hun, efter at have tænkt lidt over det, "så, du har ikke været ude om dagen i de sidste .. mange år?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:09 am

Shikamaru rystede på hovedet "nej, eller set sollys" sagde han og kløede sig lidt i nakken "det er også lidt kedeligt om dagen"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:10 am

"kedeligt?" spurgte hun, "hvad gør du egentligt når det er lyst?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:10 am

"Sidder i en mørk kælder og stener tv eller læser" sagde Shikamaru med et skuldertræk.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:12 am

Gabriella kunne ikke lade vær med at grine lidt, "ja, det lyder jo ikke videre spænende" sagde hun, "ingen computerspil? de er det helt store blandt de unge i dag" sagde hun med et svagt grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:12 am

"Jeg kan ikke finde ud af de der computere.." mumlede Shikamaru "eller alle deres smartphones.. men i øjeblikket har jeg slet ikke nogen telefon"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:13 am

Hun grinte svagt, "det tager også lidt øvelse, det kunne være du skulle se om computerklasserne for seniors har et nathold?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:14 am

"...." Shikamaru så mistroisk på hende "måske.. jeg har sådanset heller ikke nogen penge" sagde han så
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:15 am

Hun så på ham og sukkede opgivende, "hvad har du lavet i de sidste fyrre år? ingen computer og heller ingen penge" sagde hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:16 am

"..." Shikamaru så på Gabriella med et tomt blik og så derefter til siden "det er nok bedst jeg ikke fortæller om det"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:17 am

Hun så på ham lidt, og nikkede så, "der er mange ting du ikke kan fortælle, hva?" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:17 am

Shikamaru nikkede "ja, det hele er meget kompliceret" sukkede han
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:18 am

hun nikkede, "det lyder i hvert fald sådan" sagde hun og smilede svagt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:21 am

"Ja.." Shikamaru smilede tøvende til hende "du tager dette her bedre end jeg havde forventet"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:22 am

Hun trak lidt på skuldrene, "jeg tror jeg er i chok, når jeg kommer hjem flipper jeg nok helt ud"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:22 am

Shikamaru grinede lidt "det er jeg ked af..." sagde han og så alvorligt på hende "vil du helst have jeg lader dig være efter i aften?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
aftenarbejde - Shikamaru
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Yes... I know what you are... // Shikamaru
» This is my place // Shikamaru
» Not all bloodtypes tastes sweet //Shikamaru

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: