Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 aftenarbejde - Shikamaru

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:27 pm

Shikamaru smilede uskyldigt "det er jeg"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:30 pm

Hun sukkede svagt, "hør, jeg vil lade være med at ringe til politiet" hun tøvede kortvarrigt, "hvis du vil fortælle mig om din familie"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:31 pm

"Hm?" Shikamaru så pludselig mistroisk på hende. "Hvorfor er du interesseret i min familie?" spurgte han og var ikke sikker på at det var en god aftale, på den anden side kunne han jo bare lyve.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:34 pm

Gabriella sukkede tungt og satte sig ned på en stol overfor ham, "måske tager jeg fejl ... du ligner en jeg kendte engang" hun tøvede lidt, hun kom sikkert til at lyde sindsyg, "faktisk ligner du ham godt nok til at være hans søn".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:34 pm

"..." Shikamaru blinkede et par gange med øjnene og mærkede en urolig følelse indeni "jeg må hellere gå.." mumlede han og rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:36 pm

"Nej!" udbrød Gabriella, "hver sød ikke at gå" sagde hun, "jeg ved godt jeg lyder som en skør gammel kone, men jeg tror måske jeg har ledt efter din far, eller bedste far, i mange år"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:37 pm

"Hør, du har fat i den forkerte" sagde Shikamaru og så væk "min far er gammel og syg, og vi ligner ikke hinanden"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:39 pm

døende? ... hun havde ikke råd til at miste ham igen, "hør ..." hun tøvede, "hvis det er din far, er det meget vigtigt at jeg møder ham, og måske ligner i ikke hinanden nu, men dengang han var yngre ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:40 pm

"Vi lignede heller ikke hinanden da han var yngre" sagde Shikamaru frustreret "han er meget gammel, han har ikke brug for jeg kommer randene med fremmede....."


Sidst rettet af Shikamaru Tors Sep 04, 2014 7:43 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:42 pm

"hvor gammel?" spurgte hun, en ung dreng som ham kunne godt opfange 53 år som meget gammel, "og hvis han er den jeg tror han er, er vi ikke fremmede".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:42 pm

"... 74" sagde Shikamaru så med et suk.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:45 pm

"... 74?" spurgte hun og sukkede, det var ikke ham. Hun følte et velkendt stik af skuffelse, "jamen, så er det ikke ham ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:46 pm

"Tak" sagde Shikamaru og sukkede tungt. Dette her var farligt.. han så lidt op og ned af hende, hun måtte være en der havde kendt ham nogle år tilbage som han ikke havde fået slået ihjel.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:47 pm

Hun nikkede trist, "... du ligner ham bare så meget ..." havde hun glemt, hvordan hendes bror så ud?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:47 pm

"Du husker sikkert forkert...." løj Shikamaru
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:49 pm

Hun nikkede, "det må være det ..." sagde hun. "Jeg syntes bare ..." hun begyndte at rode sin pung igennem efter det lille billede af broderen hun stadig bar rundt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:50 pm

Shikamaru så mod døren og overvejede virkelig at smutte ud nu hvor han havde chancen
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:51 pm

Hun fandt billedet frem, "se, er det ikke pudsigt, det ligner dig på en prik" sagde hun og viste ham det lille sort hvid billede. Det var et skolebillede taget da Shikamaru var 14.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:52 pm

Shikamaru tog imod billede og så overrasket på det "du kendte mig som menneske?" mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:53 pm

Hun så forvirret på ham, "hvad mener du?" spurgte hun undrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:53 pm

"Hm? Ikke noget" sagde han hurtigt og gav hende billedet "ja, det ligner godt nok lidt.. nå.. farvel"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:58 pm

"Hey! vent" sagde hun, "hvad mente du med om jeg kendte dig som menneske?" spurgte hun, "det ... det er da ikke dig på billedet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:59 pm

"Selvfølgelig ikke, så ville jeg jo være 53 år, ligner jeg en på 53?" spurgte han og gik mod døren!
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 7:59 pm

hun tøvede lidt "hvorfra kender du hans alder?" spurgte hun og fulgte efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 8:00 pm

"Hvis alder?" spurgte Shikamaru og bandede indvendigt, dette her gik overhovedet ikke godt "jeg ander ikke hvad du taler om, så nu synes jeg måske du er lidt creepy, væk med sig"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
aftenarbejde - Shikamaru
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Yes... I know what you are... // Shikamaru
» This is my place // Shikamaru
» Not all bloodtypes tastes sweet //Shikamaru

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: