Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 aftenarbejde - Shikamaru

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 8:01 pm

"min brors alder" sagde hun og så undersøgende på ham, "... det kan ikke være dig ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 8:01 pm

Shikamaru stivnede og så om på hende "Gabriella?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 8:02 pm

Gabriella så chokeret på ham, "... er det dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 8:03 pm

Shikamaru så bare på Gabriella et øjeblik og gik så tøvende imod hende "selvfølgelig er det ikke det.. du har godt nok ændret dig" mumlede han stille og rørte hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 8:04 pm

"Shikamaru?" spurgte hun, "jamen ... hvordan?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 8:05 pm

"Oh gud.." mumlede Shikamaru stille og trak Gabriella ind til sig i et tæt kram "jeg troede ikke jeg skulle se dig igen"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 8:06 pm

Gabriella krammede tilbage, "jeg troede du var død" mumlede hun, og kunne mærke tårene presse sig på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 8:07 pm

"undskyld" mumlede han og strøg hende på ryggen "det er jeg på en måde også.. eller.. jeg kan ikke rigtigt forklare.. eller.. jeg må ikke rigtigt forklare.."
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 8:07 pm

"hvad mener du?" spurgte hun, "og ... hvorfor er du stadig så ung?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 8:08 pm

Shikamaru rystede på hovedet "jeg må ikke forklare dig det.. nu mindre du ved om alt dette her nu bedre.."
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 8:09 pm

"Må ikke? for hvem?" spurgte hun forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 8:10 pm

".. det kan jeg heller ikke fortælle" svarede Shikamaru tøvende
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 8:11 pm

Hun så forvirret på ham, "hvorfor ikke? og ... har du været sådan her i alle de år?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 8:12 pm

Shikamaru så væk og nikkede tøvende "ja.."
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 11:49 pm

"men ... hvorfor har du ikke sagt noget?" spurgte hun, og følte sig både svigtet og utrolig glad på samme tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 11:51 pm

"..." Shikamaru så væk "der gik 5 år før jeg følte mig sikker på at være i nærheden af jer, uden at risiskerer at skade jer.." begyndte han tøvende "jeg fik afvide at du havde været i terapi og først på det tidspunkt var ved at komme dig nogenlunde...... jeg havde ikke ændret mig en dag og kunne ikke snakke om hvorfor til nogen.."
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 11:52 pm

"du fik at vide..? af hvem? .." hun kneb øjne sammen, da det gik op for hende, "af mor? ved mor det?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 11:52 pm

Shikamaru så tøvende til siden "... måske....." sagde han i et tonelagde som et lille barn der var bange for at få skælud
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 11:54 pm

Hun skulede til ham og sukkede så, "du har ikke ændret dig ..." sagde hun opgivende, "... men du kunne nu godt have fortalt mig at du ikke var død" fortsatte hun bebrejdende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 11:54 pm

"Nu længere tid der gik nu mere og mere kompliceret blev det at skulle forklare det, mor og far mente det var bedst hvis vi ikke nævnte det og at din psyke ikke ville kunne klare det" forsøgte Shikamaru at forklare
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 11:55 pm

Gabriella så utilfreds på ham, "aha, mor og far mente ... jeg tror jeg skal have mig en alvorlig snak med mor og far ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 11:56 pm

"Ah, Gabriella du behøver ikke sladre og sige jeg har sagt det!" udbrød han
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 11:57 pm

Hun skulede til ham, "Jo jeg gør så!" sagde hun bestemt, "hvad er der gået, fyrre år? jeg har tænkt mig at tage en alvorlig snak med dem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 04, 2014 11:58 pm

"Please, mor og far bliver bare sure" mumlede Shikamaru "det er da heller ikke så mange år siden hva?" han smilede tøvende
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 05, 2014 12:00 am

"lige nu er det ikke dem du skal bekymre dig om" sagdehun og skulede til ham, "jeg har 19 års erfaring med at være en streng forældre, jeg kan også godt blive sur"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: aftenarbejde - Shikamaru   aftenarbejde - Shikamaru - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
aftenarbejde - Shikamaru
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Yes... I know what you are... // Shikamaru
» This is my place // Shikamaru
» Not all bloodtypes tastes sweet //Shikamaru

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: