Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 We all fall down - Ceit

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeMan Jun 16, 2014 9:47 am

We all fall down
- Forbeholdt Ceit


Dato: To måneder efter sidste dato 
Dag: En lørdag aften
Tid: Lige efter solnedgangen (22:24)
Sted: Alias lejlighed
Påklædning: En hvid v-formet t-shirt med et band print på (pink floyd),
 et par sorte jeans, et sort bælte, korshalskæden i en sort snor, et guldur. 
__________________________________________________________________________________________


Alias stillede caffe latten fra sig på køkkenbordet, det hvide take away krus så meget sølle ud på det kliniske køkkenbord, meget ensom. Han skubbede solbrillerne op i panden og så sig om i den forlade lejlighed, aldrig havde det føltes så tomt før. Han var glad nok for at være hjemme igen, det havde været en rejse med op og ned ture. Han stillede sin rejse taske fra sig, en fin Gucci taske der kunne rumme det nødvendige. Han gik en lang tud gennem lejligheden, som man gjorde når man vendte hjem fra en lang ferie, eller rejse. Han skulle bare se om alt var som det plejede.. men ja.. hvorfor skulle det ikke være? Han smilede for sig selv og gik tilbage til køkkenet efter en hurtig tur rundt i lejligheden. Han satte så sin mobil til opladning, han havde ikke haft den tændt i mange dage.. han havde ikke haft den tændt siden den dag den løb tør for strøm. Han sukkede, og ventede på den startede op, imens han skænkede en drink op til sig selv.. det eneste han havde i sit køleskab bar jo alkohol. Han kiggede hen på telefon, og vendte tilbage for at skrive en kode ind. Så begyndte opkald og beskeder at vælte ind. Alias kunne godt se en rød tråd i det.. der stod Ceit ved alt. Han sukkede og kørte en hånd genenm håret og lagde solbrillerne fra sig. Han måtte vidst heller finde en hvis varulv, og finde på en rigtig god undskyldning.. sandheden var lidt for hård. Han forlod lejligheden og satte sig ind i bilen, inden han satte retning mod trailerparken, hvor skulle han ellers finde Ceit? 
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeMan Jun 16, 2014 10:10 am

"Fortæl mig igen hvorfor vi gør det her?" sagde Ceit mens han hev efter vejret, og fik kæmpet sig op fra den brune og grønne skovbund der var dækket af grønt bunddække. Han børstede sine bukser lidt af da Walter pludselig kom farende mod ham igen, og han måtte kaste sig til siden for ikke at få varulv lige i synet, og slog et par kolbøtter i faldet før han landede face down. "Damnit Walter! You're a fucking alpha!" bandede han højlydt, og mærkede hvordan Walter greb fat om hans arm og vred den om på ryggen af ham med et grin. "For sjov.. hvor længe er det siden jeg har givet dig nogen tæv?" drillede han og gned ham hårdhændet i det brune hår, mens han lo lidt af Ceits hysteriske udbrud der fulgte. "Vi har ikke sloges siden du brækkede min arm da jeg var tolv.." fik han ud, og slog lidt halvhjertet ud efter Walter... men endte så op med at grine lidt af situationen.. Walter havde de dummeste metoder til at få ham i godt humør. Men de virkede. Walter slap Ceit og kærtegnede ham kort i håret med så meget broderlig omsorg som han kunne mestre, og skævede tilbage mod trailerparken, og lavede et lille kast med hovedet "Vil du med tilbage?" spurgte han. Ceit svarede ikke i nogen minutter.. lidt optaget af egne tanker.. how long had it been since... Han bed tænderne sammen og nikkede sammenbidt og sendte ham så et smil. "Let's go.." sagde han så "I'll race ya'!" sagde han kækt og satte i spurt tilbage mod trailerparken. Da de nåede hjem lod Ceit Walter vide at han tog et bad, og ville gå i seng bagefter... og Walter forstod han ikke skulle forstyrre og nikkede til ham. "Sleep tight.." sagde han til ham, og så efter ham da han forsvandt ind i en trailer. Han vendte sig og skulle til at gå over bag den bålplads der var lavet lidt væk fra trailerne da han hørte en bil komme kørene... Det undrede ham, Sawyer burde ikke være tilbage før 23? Walter gik mod lyden og fik øje på en bil der bestemt ikke var Sawyers.. hm. Han havde dårlige fornemmelser omkring det her..
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeMan Jun 16, 2014 10:23 am

Alias kørte direkte derud. Han tændte en smøg imens han kørte og rettede lidt på sit tøj, han sendte sig selv et blik i bagspejlet, jov.. det sad nu fint nok. Det gjorde ham dog ikke mindre nervøs, og han havde stadig ikke haft tid til at finde på en undskyldning. Han overvejede bare at ringe til Ceit, eller skrive et brev og sende det.. men det var ligesom bare for usselt.. desuden ville han gerne se ham. Fra Alias side var de jo egentlig stadig sammen, for de havde aldrig slået op, dog havde han ikke læse Ceits beskeder, men måske var det alligevel forbi uden Alias vidste det. Der var gået to måneder.. hvordan skulle han kunne gøre op for det? Han sukkede og kørte ind til siden foran trailerparken.. der hvor han altid holdte. Ud af forruden kunne han se Walter stå og stirre med det der dømmende blik. Han vidste at det her ville blive svært, ikke kun fordi han skulle se Ceit i øjnene, men han skulle se nærmest hele hans familie i øjnene, og de havde aldrig rigtig været så gode venner.. hvis han da bare kunne få Ceit på tomands hånd, det ville gøre det lettere.. meget lettere. Han steg ud af bilen og lukkede døren bag sig og gik roligt hen mod Walter, han sendte ham sit normale selvsikker Alias smil, som fik pigerne til at dåne. "Godaften Walter" hilste han roligt og så sig om efter en mulig Ceit, men kunne ikke for øje på ham. "Længe siden.." sagde han så bare.. small talk var ikke hans stærkeste side. "Kunne du måske fortælle mig hvor Ceit befinder sig? Jeg har lige et par småting jeg skal have afklaret med ham" sagde han så roligt, så roligt sådan nogen nu kunne siges.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeMan Jun 16, 2014 11:02 am

Walter nikkede roligt til Alias.. bare sådan et velafbalanceret mute hejsa. "Det kan man godt sige.." sagde han så. Han rystede på hovedet "Jeg skal tale med dig først.. så kan du tale med Ceit.. hvis han vil tale med dig" det sidste mumlede han lidt henslængt. Han tog en dyb indånding som for at forberede sig på en lang samtale "Du burde vænne om. Du spilder din tid her, Alias. Ceit.. var ikke bestemt til at være sammen med dig overhovedet... ikke at det ikke er okay med nogen sidespring, men du er en vampyr og.. nevermind, det er ikke det der er vigtigt.. det vigtige i denne her sag er, at Ceit bliver nød til at føre slægten videre. Det kan han ikke gøre med dig." forklarede han roligt. "Det er derfor du er nød til at forsvinde ud af hans liv, så han kan nå at sunde sig, og finde en mate.. en kvindelig en af slagsen.. varulv.. foretrækker vi." Walter fangede kort Alias blik før han fortsatte "It's pretty convenient too, du har jo allerede været ude af hans liv i to måneder.. hvorfor ikke bare forblive væk?" sagde han så stille.. "Han passer jo ikke ind i din livsstil, det kan vi begge to se.." sagde Walter og gjorde en håndbevægelse mod Alias bil og tøj og trak let på smilebåndet "I er så forskellige.. hvad er der overhovedet at redde?" mumlede han. "Du er ingen fremtid for ham, og han er ingen fremtid for dig.." sagde han så. Prøvede ligesom at gøre det på en pæn måde, han var ikke interesseret i at banke det ind i bolden på vampyren selvom det var et interessant og tillokkende aspekt af det hele.. hm. Nej. "Gør jer begge en tjeneste og vend om."
Ceit kom ud af badet og trak i et par boksershorts og et par løse afslappede bukser og en t-shirt. Han gik hen og satte sig på sin seng, og skævede kort rundt i traileren, inden han gled ned under dynen og slukkede lyset med foden.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeMan Jun 16, 2014 11:16 am

Alias hævede et øjenbryn da Walter sagde han gerne ville tale med ham, hvad i himlens navn kunne den idiot dog have at sige? Og hvorfor fanden blev han ved med at blande sig, han var så sikker på at både han selv og Ceit havde gjort det klar for ham at det her ikke var noget han skulle blande sig i. Han lyttede dog, og prøvede at bevare fatningen, han blev dog bare mere og mere vred, hvordan kunne han stå der og bestemme hvem Ceit måtte og ikke måtte være sammen med? Hvad fuck var det for en sindsyg tankegang.. "Jeg troede man giftede sig og fik børn af kærlighed, ikke fordi ens bror siger man skal" sagde han bare og himlede med øjnene af Walter, "Vi kan jo skære pikken af ham, op proppe en livmor op i ham, så kan vi se om han kan føde børn til dig" sagde han bare vredt og vendte sit blik væk fra Walter, han var til at brække sig over. "Jeg vil gerne høre det fra Ceit i så fald, jeg synes nu alligevel han skal bestemme hvad han vil og ikke vil, det er trods alt hans liv, og hans pik" sagde han så bare og vendte sig helt væk fra Walter, han gad ikke høre på mere af hans pis.. Ceit passede helt fint ind i Alias verden, Alias var bare dårlig til at.. ja.. få det til at passe, han skulle anstrenge sig noget mere.. hvis altså Ceit ville have ham tilbage. "CEIT!" råbte han så og gik hen mod den første og bedste trailer, han var ligeglad han ville gerne finde sin lille tossede varulv nu.. han var fanme dejlig. "CEIT!" råbte han og åbnede den første dør ind til en trailer, "Ceit?" spurgte han roligt ind og lukkede den igen, da ingen svarede, så gik han vider til den næste.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeMan Jun 16, 2014 11:46 am

Walters ansigt gik fra rolig og fattet til vred, på ca. 00.01 sekund, og han knurrede højlydt af Alias da han mistede besindelsen. "Du ved ingenting om det du taler om!" sagde han så vredt. Og knurrede af ham da han gik forbi "Forstår du det slet ikke? Det er arrangeret Alias, der er intet du kan gøre!" sagde han vredt. Okay, det var faktisk noget han ikke havde præsenteret for Ceit, for han skulle ikke vide noget om det endnu.. det ville ikke blive aktuelt før han var mindst tyve, men Walter havde talt med et andet pack, og det virkede fornuftigt at samle kræfterne istedet for at være to forskellige packs. Det ville hjælpe på meget. Alias vrede toneleje vækkede nogen stykker, der kom overraskede og undrende ud i deres døre for at se hvad der var gang i.
Ceit var så småt faldet i søvn da han hørte noget. Han satte sig op med et ryk som hvis han havde haft mareridt og så sig om i vognen.. men der var stille. Hver nat.. Han sukkede og hvilede sit hoved i sine hænder.. han kunne have sværget at det havde lydt som..
Anden gang hørte han det. Klart og tydeligt. CEIT!. Det var ikke til at tage fejl af. Han væltede ud af sengen og hen til døren som han rev op og var nær stødt ind i Alias der var på vej til at åbne døren. Ceits blik farede rundt på Alias som hvis han ledte efter noget, snusede.. så sprang han nærmest i armene på ham snusede hans duft langt ned i lungerne, hagede sig fast til ham et øjeblik. Making sure he was okay. "Du er okay.." hviskede han så hæst med stemmen fuld af søvn og træthed og bekymring. Så slap han ham pludselig som hvis han havde brændt sig på ham og trådte et skridt tilbage "Du.. lever.." sagde han så tøvende "Du er okay..." hans blik ændrede sig til skeptisk "Hvorfor.. du.. du svarede ikke.. du.." hviskede han, og så flammede han op som et bål. "For helvede Alias! What the fuck were you thinking?!" sagde han så frustreret "Jeg troede der var sket dig noget! Jeg prøvede at tage til frankrig men.. op i røven med hvorfor!" han havde i panik forsøgt sig, ringet rundt, men havde måttet give op.. han havde hverken haft midlerne eller måden til at komme afsted på. "Jeg troede du var død! Der var ingenting.. ikke en lyd i to måneder! TO. MÅNEDER." Ceits vrede havde vækket flere varulve nu, der bekymrede kom ud af deres husvogne og så optrinet. "Couldn't you just have left a fucking note saying Sorry Ceit, shit was boring, France is better. Have a nice life! et eller andet så jeg ikke..." hans stemme knækkede over, og han opdagede at han faktisk.. Han rørte ved sin kind ved sit øje og blev lidt slået af at han græd. Han græd faktisk, han havde ikke grædt.. i... "Fuck this.." mumlede han så og trådte væk, forbi ham, og så gik han. Han kunne ikke deale med at græde og folk der så på ham og fucking Alias. Fuck. Han tørrede vredt sine øjne og satte så i løb ind mellem træerne, og rev sin trøje af og kom ud af sine bukser før han skiftede til ulv det gik hurtigere. He just wanted to be alone.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeMan Jun 16, 2014 12:11 pm

Alias så sig tilbage over skulderne på Walter og trak på skulderne, "Måske jeg kidnapper ham så" sagde han bare, Walter skulle i hvert fald ikke bestemme noget som helst, Ceit skulle selv vælge sin fremtid. Om det var med Alias eller en anden, var.. ja det var selvfølgelig ikke lige meget, han ville helst have det blev med Alias, men han ville gerne give Ceit valget.. Så meget fortjente han da. Han skulle lige til at åbne døren da Ceit åbnede den fra den anden side, og han måtte træde et skridt tilbage for ikke at få den i hovedet. Han smilede så til ham, sådan et afslappet-godt at se dig-smil.. for det var virkelig virkelig godt at se ham igen. Han tog i mod hans længselsfulde kram og gengældte det blidt, han havde også savnet Ceit. "Mhmm " hviskede han blidt "Hej Ceit.." mumlede han så, og slap ham da Ceit gav slip og trådte tilbage. Han så kort tilbage over skulderne og så tilbage på Ceit. "Altså.. det kan man vel godt sige, jeg er her i hvert fald" sagde han så roligt, lever var nok ikke rigtig den korrekte beskrivelse af hvad Alias gjorde, han var ret meget død. Han havde dog også regnet med det næste der kom, for selvfølgelig blev Ceit vred, og det forstod han godt. Han nikkede så roligt som han kunne, "Jeg er ked af det Ceit" sagde han så og så ned, han var nok lidt flov.. ja.. det var han faktisk, "Jeg har bare haft.. travlt, og min telefon gik tør for strøm.. og ja.. jeg har haft travlt.." sagde han og så op, og blev mødt af flere beskyldninger. Han rystede på hovedet "Nej Ceit" sagde han så bare og så først nu at Ceit havde fået tåre i øjnene, "Det har ikke noget med dig at gøre.. " sagde han så og rystede på hovedet "Det var ikke mening at det skulle gå ud over dig, jeg er ked af det" sagde han, fuck hvor var han dårlig til at undskylde. Han så efter Ceit da han valgte at gå, han sukkede og fulgte efter.. det var egentlig også rart at komme væk fra alle øjnene og ørene, og bestem Walter der sikkert stod og nød showet.. fucking idiot. Han fulgte efter Ceit ud i skoven, og kunne nemt følge med. "Ceit!" kaldte han roligt og prøvede at få ham til at stoppe.. uf.. han havde skiftet.. argh.. han hadet ulve.. faktisk brød han sig virkelig lidt om det. "Ceit stop lige!" sagde han højere og fulgte den brune ulv længere ind i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeMan Jun 16, 2014 12:31 pm

Ceit løb på fire ben nu istedet for to, hvilket gjorde ham hurtigere, men åbenbart ikke hurtig nok til at ryste Alias af hvilket gjorde ham frustreret. Til sidst, da han indså at han ikke kunne ryste ham af på den måde, så vendte han brat om og blottede sine tænder truende af ham, mens han knurrede, og lagde ørerne fladt tilbage. Det ville have skræmt alle andre væk undtagen Alias åbenbart. Eftersom det heller ikke fik ham til at gå væk trak ulven sig lidt tilbage. Det var svært at være vred når Alias ikke gjorde noget der kunne gøre ham vred, andet end at følge efter ham, men det ville have været bedre hvis han havde skændtes med ham, så ville Ceit have kunnet holde på forvandlingen bedre. Vrede... det var nøgleordet. Og lige nu var han langt mere frustreret og ked af det. Og han ville ikke tale med Alias om det..eller nogen andre for den sags skyld. Så han skiftede tilbage til han sad i sine underbukser på jorden "Jeg har ikke lyst til at høre dine undskyldninger" mumlede han så. "I dont want anything from you.." hviskede han så, og rejste sig og så på ham. Han gjorde et opgivende træk på skuldrende. Han kunne ikke forblive vred, han var trods alt også lidt lettet over at Alias stadig... ikke var helt død var måske det rigtige at sige. But it still hurt, like... fuck! Alias havde jo bare.. efterladt ham. "Det var aldrig meningen det skulle gå så vidt.." mumlede han så til sig selv. "We were just fuck buddies.." hviskede han og gned sig i øjnene.. fuck. "This is so fucked up.." hviskede han så.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeMan Jun 16, 2014 12:44 pm

Alias stoppede op da Ceit gjorde.. han ville ikke indrømme det, men han skræmte ham faktisk lidt.. han kunne virkelig ikke lide ulve.. men han blev stående og ventede, "Ceit.. skift" mumlede han bare, ikke som en ordre men som et ønske. Ceit skiftede og Alias kunne slappe lidt af igen. Han kiggede bare på ham og rystede bare på hovedet "Nej okay.." mumlede han bare og nikkede forsigtigt og så ned i jorden, hvordan skulle han dog gøre det her godt igen? Seriøst!.. men han ville heller ikke bare give op, ikke endnu.. måske havde han stadig en chance? Måske. Han så virkelig godt ud i underbukser.. øh.. ja nå men.. hvad? Han nikkede så og rystede så på hovedet "Nej vi var ikke, vi var sgu da kærester, og det er vi stadig!" sagde han så stædigt, "Jeg har i hvert fald ikke slået op med dig" mumlede han og gik hen til ham, okay.. rolig nu. "Skat.." mumlede han stille og rakte sine arme frem mod ham, og trak ham så ind til sig, og holdte ham fast, om han så ville det eller ej, han ville holde om ham.. "Du er så varm" mumlede han stille mod hans hår, "Jeg har savnet dig så meget.. jeg er så ked af det.. det var ikke meningen jeg skulle være væk så længe, der kom bare hele tiden noget i vejen.. jeg er virkelig ked af det.. jeg ved godt du er sur lige nu og ked af det.. men du bliver nød til at tilgive mig.. på et tidspunkt" hviskede han mod hans hår, og så spillede han det eneste kort som han håbede ville gøre bare en lille smule.. yearh.. lidt ynkeligt.. men måske virkede det.. og lige gyldigt hvad så var det sandheden. "Jeg elsker dig lige så højt som jeg gjorde da jeg rejste.." sagde han så og lagde sine hænder om Ceits ansigt og bøjede sig ned og trykkede sine læber mod hans.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeMan Jun 16, 2014 11:39 pm

Ceit sukkede tungt og kom med en eller anden uforståelig lyd, han gad ikke diskutere det også. Vreden i ham havde lyst til at råbe af ham, ordene kunne så nemt tages op han kunne såre med dem, som Alias havde såret ham. Han kunne gøre det forbi, og aldrig se ham igen, hvis han ville. Til gengæld havde han også lyst til bare at give efter, at gemme sig hos Alias til han kunne magte verden igen, til han havde slikket sine sår.. Heldigvis var han så splittet så han ikke sagde eller gjorde noget som helst. "Dont do that, dont act all soft I know you aren't!" sagde han så hurtigt da Alias tog et skridt frem mod ham, men det holdt ham ikke fra at hive Ceit ind til sig åbenbart. "Nej!" sagde han genstridigt og strittede en smule imod krammet, men det stilnede af ret hurtigt og hans vrede mumlen blev bare til mumlen. "Jeg hader når du gør det der..." brummede han "How am I supposed to be upset when you talk like that?" fnøs han, måske lidt mere ynkeligt end han lige havde regnet med og han græmmede sig lidt over det. Eek. Han kunne mærke hans åndedræt i sit hår, og det gjorde ham glad... men det gjorde ham også ked af det, det hobede sig bare op i ham, blev ved.. og ved med at virke som sådan en mavepuster. Det her gjorde mere ondt end en brækket arm okay? Ceit would rather break his arm. Heck, both arms wouldn't hurt nearly as bad. "Jeg er ikke ked af det" mumlede han ligeså stædigt. Ceit blev helt anspændt da Alias fortalte ham at han elskede ham, det var bare så uvant.. det... Han løftede sit blik og så Alias i øjnene da han lagde sine hænder om hans ansigt, og da han.. ha-a.. oh fucking hell. Alias læber var bløde, og kolde og savnede! Hele Ceits indre gav efter, jeez... fuck!Han var nød til at slippe og få vejret og gispe lidt, mens han fik fat om Alias hænder der stadig var plantet om hans ansigt og få sin krop til at slappe lidt af. "You owe me a better explanation.." hviskede han så, og fangede hans blik "What happened in France?" spurgte han, men flyttede sig ikke, fordi... fuck, Alias! Og Alias øjne, og mund og... argh! Øv! Ceit... havde ikke, han havde aldrig nogensinde været forberedt på at falde i med begge ben, forelskelse var åndsvagt, og kun noget der eksisterede i bøger. Hvornår havde det besluttet sig for at hoppe ud af bogen og indtage verden?
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeMan Jun 16, 2014 11:51 pm

Alias rystede lidt på hovedet "Jeg kan sagtens være blød og kærlig.." mumlede han bare som lidt i protest, han var da ikke hård og ond hele tiden, var han det? Det mente han ikke, han prøvede at være sød også, han kunne da sagtens være sød, tsk! "Jeg er bare ikke så god til det, men jeg kan godt lide det når jeg er sammen med dig" mumlede han så, og det var rigtig nok, han havde ikke noget i mod at være lidt blød, når det bare var sammen med Ceit.. så gik det lige. "Jov" mumlede han bare, den eneste taktik han kendte, søde ord og kys.. men han mente det jo også, og han havde virkelig savnet at kysse Ceit, han havde de mest perfekte bløde læber i verden. "Ja det ved jeg godt, men jeg kan ikke lade være" mumlede han og smilede lidt af det han sagde, han slap ham ikke. "Jeg har bare savnet dig" sagde han så bare og det var jo også sandt, han havde savnet at være hjemme, og han havde savnet at se Ceit. "Nejnej" mumlede han, "Men det er jeg.." sagde han så bare, han hadet at såre Ceit, det gjorde også undt på ham. Han lod ham få vejret igen, selv om han bare havde lyst til at kysse ham lidt mere.. og lidt mere. "Ja jeg ved det godt.. men du stak jo af inden jeg kunne nå at sige noget" sagde han bare og strøg Ceit blidt over kinden. "Jeg.. " sagde han og tænkte tilbage til Frankrig og gøs let.. "Det.." mumlede han og rystede på hovedet og lukkede øjnene, han skyldte vel Ceit sandheden.. sandheden var bare.. ubehagelig.. så måske.. en lidt fordrejet sandhed.. eller bare en sandhed med mindre detaljer. "Jeg mødte en gammel ven" sagde han så til sidst, "Det.." sagde han og rystede på hovedet "Ble lidt blodigt.. " sagde han så og nikkede og smilede, "Jeg hader at tænke på det.. jeg er bare glad for at være hjemme, hos dig.." sagde han stille og lænede sig frem og kyssede Ceit igen, han kunne bare ikke lade værre. Han gjorde nok kysset lidt vådere.. mhmm.. men han havde bare savnet ham.. og Ceit havde bare næsten ingen tøj på.. og.. for fanden da.. han kunne bare tage ham lige her!
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeTirs Jun 17, 2014 10:48 am

Ceit kom med nogen utilfredse lyde.. mest i protest over at han svarede ham igen, men han ville ikke sige ham imod.. for jo, han kunne godt være soft and sweet... Men Ceit var oprørt og ikke i humør til at give ham ret i noget som helst. Og stædig... selvfølgelig. "You should be who you are, not who you think I want you to be.." brummede han. Ceit skævede til ham da han gav sig til at kaste sig ud i en fortælling om hvad der var sket i Frankrig, men det virkede ikke som om det var særlig nemt. Til sidst fik Ceit dog nogen.. meget sparsomme informationer. Ceits blik gled undersøgende ned over Alias en gang til. Men der var jo ikke noget.. det vidste han også godt. Vampyrer var ikke sådan nogen man burde bekymre sig om, de klarede skærene. "My god.." mumlede han så, og sukkede "You we're driving me ma.." begyndte han stille, men blev afbrudt da hans læber blev introduceret til Alias igen. Ceit havde lidt svært ved at håndtere det.. ret så våde kys. Ikke at han ikke kunne følge med, det kunne han snilt, men det lagde op til meget mere, og Ceits krop kunne protestere mod meget. Men ikke Alias tiltrækningskraft. Godt nok var det ikke en særlig god forklaring han havde fået.. Men han kunne jo selv digte lidt frem og tilbage på det... han kunne sagtens komme med et outcome der virkede sandsynligt og passede overens med at han ikke havde hørt noget fra ham. Han slap hans læber et øjeblik "Du er nød til at lære mig fransk.." mumlede han hurtigt inden han trykkede sine læber mod hans igen for at genoptage der hvor han slap. Ceit lod sine fingre glide omkring Alias og om på hans ryg... oh my god.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeTirs Jun 17, 2014 10:58 am

Alias smilede bare lidt mod hans læber "Tro mig.. det kunne jeg aldrig finde på.. jeg har alt for meget personlighed" drillede han og nappede ham i læben, slikkede på den og slap den igen.. mhmm.. hvor var han bare fantastisk! Han var glad for at Ceit ikke spurgte mere ind til det, han ville gerne skåne ham for detaljerne, og han ville gerne skåne sig selv for at genfortælle det.. det havde været hårdt nok bare at opleve det. Han så lidt på hans bekymrede blik og trak på skulderne "Jeg har det fint nu" sagde han bare stille og kyssede ham lidt igen. "Jeg ved det godt.. jeg havde bare ikke så mange muligheder.. undskyld" mumlede han stille, selv om det ikke rigtig havde været hans skyld, følte han stadig det var det.. han ville have gjort alt.. for at.. mhmm.. undgå det han havde været.. ude for.. selvfølgelig, men han havde bare ikke.. han havde gjort sit bedste.. og han var kommet hjem, i et stykke, og det var det bedste som at han kunne gøre.. og det var nu meget rart. "fransk? Hvorfor?" grinede han og slap Ceits læber. "Måske vi burde finde dit tøj skat, og smutte tilbage? Eller.. måske ikke tilbage til de andre, men hjem til mig en tur? Hvis du har lyst.. jeg har savnet dig" sagde han stille og trykkede et blidt kys mod hans pande.. Ceit var ved at tø op, det var rart.. ja.. Alias havde nogen talenter han var ret glade for, i hvert fald lige nu.. udsende var altid et godt kort at have. Han smilede kort og bøjede sig ned igen og trykkede et langt kys mod hans læber, "Mhmm kan slet ikke lade være" brummede han længselsfuldt mod Ceits læber, inden han slap dem, og fandt hans hånd i stedet for og flettede sine fingre ind mellem hans.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeTirs Jun 17, 2014 11:17 am

Ceit fnøs, men smilede så lidt. "Du er dum er du.." brummede han, men ikke ondt ment. Ikke denne gang. Og han understregede det også ved at køre en hånd gennem hans hår, og ned omkring hans nakke og kærtegnede ham blidt der "Jeg er glad for du er okay" mumlede han så. Måske sagde han det mest til sig selv, for at overbevise sig selv om at han rent faktisk var okay. Alias var okay.. han kunne slappe af nu. "Stop apologising.." mumlede han, der var ikke nogen grund til han gjorde det... igen og igen. Ceit havde hørt ham. Og han havde også accepteret det. "Fordi.." brummede han lidt lavere.. "Fordi jeg råbte lidt meget af nogen franske mennesker i telefonen... jeg vil gerne råbe af dem på fransk." mumlede han stille, og smilede så lidt djævelsk til Alias. Ceit kom pludselig i tanker om at der var en verden uden for, og at han stod i underbukser. Øh.. "Uh... Yeah.. det burde vi måske.." mumlede han i sine egne tanker da Alias kyssede ham i panden, og så et på munden, og Ceit? Kunne bare se til mens det skete. Han lod ham gøre det, også fordi han selv syntedes det var rart. Reassuring.. Han skævede op mod himlen og snusede lidt.. selvom han godt kunne finde tilbage, han var jo opvokset i de her skove. Men det skadede jo ikke at være helt sikker i sin sag. De fik da ogsåfundet Ceits tøj, og han fik det på, mens de gik tilbage "Alias.. måske.. måske jeg skulle snakke med Walter først. Før jeg går.. just.. to make sure he's alright and stuff" sagde han så stille, og så kort på Alias. "Eller.. hvis du ikke gider vente kan vi bare.." han trak på skuldrende "Ses på et andet tidspunkt.." mumlede han. Det var også lidt mærkeligt at skulle tilvænne sig.. Men heldigvis føltedes Alias hånd hjemmelig.. der var noget rart ved den kolde hud, noget velkendt som Ceit bestemt ikke havde noget imod. De første trailere begyndte at vise sig mellem træerne, og Ceit.. stoppede lidt op og så på Alias.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeOns Jun 18, 2014 10:11 am

Alias trak på skulderen, han var vidst meget mere end bare dum.. så lige det kunne han nok godt leve med at Ceit kaldte ham. "Ja" mumlede han bare og smilede skævt til ham og nikkede så "Og jeg er glad for at du er" sagde han. Han vidste ikke hvad Ceit havde lavet imens han var væk, men han kunne sagtens havde forvoldt sig selv ud i problemer.. af værst tænkelige genre.. det var heldigvis ikke aktuelt.. og han var ikke kommet over Alias.. hvilket også havde været en frygt for ham.. at miste Ceit, at han ikke ville se ham mere.. men det var vidst ikke tilfældet. Heldigt. "Gjorde du? Hvorfor?" spurgte han undrende og så lidt på ham og lagde hovedet på skrå, "Jeg kan godt lære dig at snakke fransk" sagde han så blidt, han ville give Ceit hele verden hvis han kunne.. alt hvad han ønskede sig skulle han få.. det var da det mindste han kunne gøre. "Ja" sagde han blidt, han lod ham tage tøj på og ventede høfligt og gik så med tilbage til pladsen. "Skal du?" mumlede han bare lidt irriteret og trak på skulderen. "Nej jeg vil gerne ses nu.." sagde han så bare og så tilbage på trailerne. "Jeg venter ved bilen, jeg bryder mig ikke om din bror" sagde han så bare og vendte sig og gik i en anden retning end Ceit. Han satte sig ind bag rette og skruede op for musikken.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeOns Jun 18, 2014 10:41 am

Ceit så underligt på ham "I'm fine" sagde han så og grinede lidt. Der var ingen problemer der, Ceit healede ligeså hurtigt som Alias, når der ikke var snak om sølv selvfølgelig. Eller Wolfsbane. "Fordi jeg blev sur" svarede han, og smilede så til ham. Han havde jo prøvet at finde Alias, og det bedste han kunne gøre var at kontakte lufthavnen i Paris. Det havde virket som den bedst mulige metode, det kunne være Alias havde lejet en bil, eller checket ind på et hotel fra lufthavnen af, og så ville Ceit kunne have fået den information. Men de snakkede fransk.. og Ceit kunne ikke snakke fransk. Og de havde ikke haft lyst til at snakke engelsk, eller også kunne de ikke. "Tak" sagde han smilende, og så lidt efter ham da han blev irriteret over det med Walter. Ceit sukkede lidt, men han vidste jo også godt at Walter var en hystade og Alias ville ikke finde sig i at blive dårligt behandlet, og det skulle han heller ikke, og Ceit havde meget lidt lyst til at mægle mellem parterne.
Han gik efter duften af Walter, og fandt ham siddende uden foran sin trailer og stoppede et par skridt fra ham. Godt nok var Ceit utilfreds med den måde Walter håndterede situationen på, men skuffelsen i hans storebrors ansigt gav ham dårlig samvittighed. "Walter jeg.." begyndte han, men Walter skar ham af netop som han prøvede at forklare sig med et "Spar dig.." mens han rejste sig. Ceit fnøs vredt ved den information "Fine." sagde han ligeså køligt og gik tilbage ind hvor han havde sovet og hentede nogen ting.. så han i det mindste kunne overnatte ved Alias og have rent tøj til den følgende dag. "I Should call the fucking hunters because of this!" hvæsede Walter iltert fra døråbningen "Yeah! You do that! See if I care! FUCKING hell, Walter, call the whole world, tell them what I'm doing!" råbte han tilbage, og slyngede sin taske over skulderen, og gik hen mod døråbningen. Walter greb fat om hans arm og så ham i øjnene "Jeg mener det Ceit. Det her er ikke for sjovs skyld, er du med?" sagde han ildevarslende og fangede Ceits blik.
Ceit stirrede tilbage "Move." mumlede han så, og skubbede til ham, og fik mast sig forbi og gik ud til Alias. Han stoppede op ude foran passagersiden og bøjede sig ned og bankede på ruden og så ind på ham. Da han endelig rullede vinduet ned, smilede han lidt forsigtigt til ham "Giver du et lift selvom jeg er varulv?" sagde han så... han måtte finde ud af at gøre Alias lidt glad igen... ikke tænke på Walter.. nej.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeOns Jun 18, 2014 10:50 am

Alias sad bare og trommede lidt på rettet til musikken, imens han ventede på Ceit. Han så op da han kom og bankede på, han lænede sig over og åbnede døren "Selvfølgelig, ind med dig" sagde han og hev nærmest Ceit ind af døren og lukkede den bag ham igen, "Sele" sagde han hurtigt, uden selv at tage sin egen på. Han satte i gear og kørte væk, væk fra den lille trailer park. "Blev han sur?" spurgte han så og kunne nærmest allerede se det i ceits ansigt, jep.. det gjorde han.. men så kunne han da også bare lære at blande sig uden om, Ceit kunne sgu da selv bestemme hvad han ville.. også selv om alle de andre troede at Alias havde kastet en eller anden besværgelse på Ceit, og at Ceit ikke bestemte noget som helst, men at Alias styrrede ham som en lille dukke.. det var altså ikke tilfældet. "Hvad har du lavet imens jeg har været væk?" spurgte han så roligt imens de suste gennem landet.. og ind i byen, og gennem gaderne, til de nåede Alias lejlighed. Han steg ud og så åbnede han døren for Ceit og trak ham ind til sig, godt nok ikke helt alene endnu, men det var sørme svært at lade være. "Sulten?" mumlede han bare stille, og snusede ind.. mhmm.. Ceit. Han valgte at bære ham op til lejligheden, da de gik for langsomt at vente på han ville bestige trappen. Han låste op og satte Ceit ned inden for.. puuh. Han gik så hen og smed kaffen ud i skraldespanden, kufferten stod stadig i entreen.. han var lige kommet hjem.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeOns Jun 18, 2014 11:26 am

"Hvorfor skal jeg have sele på, når du ikke skal?" mumlede han, men tog den alligevel på... fordi why not. Ceit rystede på hovedet. Han gad ikke tale om det, der var ingen grund til at tale om Walter. Sure gamle... ting. Som ikke var gammel. Hrmf.. "Øhm.." mumlede han, ikke helt forberedt på spørgsmålet "Snakket med franskmænd.. Aj.. Jeg har ikke lavet det store. Jeg har hjulpet til ret meget derhjemme.." sagde han stille og så kort ned på sine hænder mens han tyggede lidt på sin underlæbe "Faktisk så talte jeg lidt med nogen om at tage nogen fag... og så lave en SAT prøve og..komme lidt videre med min uddannelse" mumlede han stille. Det var bare noget han havde overvejet, men det.. det var da en ret voksen overvejelse.. ikke? Han lænede sig lidt tilbage i sædet og pustede ud. Han havde ikke fortalt det til nogen. Alias var faktisk den første.. hah. Da de kom til lejligheden nåede Ceit ikke at sætte hånden på døren før den var og Alias havde trukket ham tæt ind til sig. Ceit nåede knap nok af få sin taske med ud. Men det gjorde heller ikke så meget, for han blev lidt glad af det. Alias vidste det nok ikke, men nærkontakt, kropskontakt, alt der havde med berøring var en varulve ting. Og Ceit elskede det. Også selvom det nok ikke var noget han lige indrømmede på stående fod. Hvis han overhovedet vidste det. Han snuste sig selv ind på sit yndlingssted lige ved Alias kæbe og hals og brummede lavmældt. Han duftede ikke af Ceit mere fordi han havde været væk så længe. Ceit gjorde ikke engang oprør da Alias løftede ham hele vejen op til lejligheden, istedet lukkede han øjnene nogen sekunder mens han puslede lidt ved hans hals. Da han satte ham ned rystede han på hovedet med hensyn til om han var sulten. Han så sig om i lejligheden, og fik øje på kufferten. Han stod et øjeblik og stirrede olmt på den som om det var dens skyld at Alias havde været væk så længe, og måtte bekæmpe trangen til at slå til den så den væltede. Det virkede lidt sølle at få hævn over en kuffert. Ceit snusede, og gik lidt rundt.. det var også lidt tid siden han selv havde været der... til sidst endte han dog op i samme rum som Alias og fulgte ham med øjnene mens han lavede ting. Til sidst blev endte han op med at hænge på ham, og han slikkede ham vidst også i nakken en enkelt gang... hæhæ.. ups.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeOns Jun 18, 2014 11:38 am

Alias smilede bare lidt hemmelighedsfuldt til ham, men svarede ham ikke. Han skulle have sele på fordi at Ceit kunne dø, ved et måske sammenstød, hvis en anden bil valgte at det skulle gå så galt for dem, og det kunne Alias ikke. Han døde ikke bare.. så let. Han så lidt på ham og nikkede "Det er en god ide" sagde han så, han kunne godt lide at Ceit tog styring over sit eget liv, han behøvede ikke være som de andre bare fordi de andre syntes han skulle, blodets bånd og sådan noget med at blive det som sine forældre var, og deres forældre havde været før dem.. det var alt sammen noget pis, Ceit kunne blive meget mere! Alias kulle nok fortælle ham det, når de andre idioter ikke troede på det.. tsk. "Det tror jeg sagtens du kan klare, du er ret klog jo" sagde han og mente det. Han kyssede ham kort på kinden. Han så sig lidt om i lejligheden da Ceit ligesom synes han skulle hænge lidt på ham, men det var også okay, han havde jo også savnet ham. "Mhmm.. du.." mumlede han bare, som i at han ikke rigtig måtte, men han måtte jo godt. Han vendte sig om da han blev slikket i nakken. Han tog fat om Ceits hofter og løftede ham op på køkkenbordet så let som ingen ting. Han skilte hans knæ fra hinanden og trådte ind mellem dem, inden han fandt hans læber og kyssede løs! Hans hænder på hans hofter gled langsomt op under hans trøje og hev den over hovedet på ham, mhmm hvor havde han savnet ham.. Hans hænder gled langsomt rundt på hans overkrop, skulle lige tjekke om alt var som det plejede, som det heldigvis var, og om at hans magiske finger stadig kunne få den lille hund til at stønne.. mhmm. Hans fingre gled over hans nippels, og nussede dem lidt mere end blidt, inden de gled ned over hans mave og ned til hans bukser, som han hurtigt fik åbent.. han havde savnet ham meget, og var en smule utålmodig nok. Han trak hans bukser af, ved at løfte ham med den ene hånd og hive ned med den anden. Han smed dem over skulderen og trak Ceit helt ud på kanten så han kunne mærke hans krop mod sin egen. Han brummede sagligt og lod sine læber glide fra hans mund til hans kæbe og ned over hans hals, små våde kys langs pulsåren.. mhmm.. Ceits blod.. uuufff.. Han lod sine læber følge hans kraveben langsomt hen over og tilbage igen, og så op til hans læber, hvor han udfordrede Ceits hukommelse og lod sin tunge glide ind mellem hans læber, kunne han mon huske hvordan man kyssede med en vampyr? Sådan rigtig kyssede.. som om ens liv afhængt af det. Han fik fat i hans underbuksekant og sneg et par fingre inden for.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeOns Jun 18, 2014 12:10 pm

Ceit smilede stort da Alias ligesom.. caught his drift. Men det var vel heller ikke så svært, Ceit hang på ham, og Alias hang lidt på Ceit. Der skulle ikke meget til for at skubbe den ene eller den anden ud over kanten, og da Ceit slikkede Alias i nakken.. well.. I guess that sealed the deal. Han lod ham rykke rundt på ham, op på køkkenbordet og spredte ben og så videre.. fandt sig i det betingelsesløst! Eller.. Han kom også med små initiativer som at ligge sine ben over kors på Alias bagdel så han kunne få ham trykket tættere på. Ceit grinede lidt da Alias kyssede ham som hvis han ikke kunne få nok, og hele verden drejede sig om kys og lod ham stjæle hans tøj og fornemmede hvor varmt der blev.. åh så varmt. Han sugede hans underlæbe ind mellem sine og sendte ham et frækt blik... måske lettere selvtilfreds.. because this was nice. He'd missed that. Han trak lidt op i hans trøje da han et øjeblik mistede koncentrationen, mens Alias hænder gik på oplevelse ned over hans torso, og stønnede ham i munden. Det gjorde ikke ikke noget at det hele gik lidt hurtigere end det plejede, Ceit var ligeså utålmodig, måske endda lidt mere eftersom han ikke var helt enig med Alias tøj. Det skulle væk, jo hurtigere jo bedre! Han fik da også trøjen af ham til sidst. Hans fingre stoppede lige i kanten af hans bukser da han skulle til at åbne dem.. hans tøven der skyldtedes Alias kys der distraherende søgte ned over hans hals og.. fuck.. det var så godt. Han kunne høre sit eget ujævne åndedræt samtidig med de små iskolde kys på skoldhed hud. Ceits puls hoppede en enkel gang da Alias trykkede sine læber mod hans igen og fik gjort en enkelt hånd fri af hans bukser, mens han med den anden hånd fik dem åbnet og skubbet ned. Den anden hånd kørte han op omkring hans nakke, lod sine fingerspidser kærtegne den tynde hud på halsen og glide igennem det bløde hår i nakken før han tog et lidt fast greb omkring det og trykkede sin krop mod hans. He could feel the grinding of their hips when being just close enough. Close enough to breathe in sync and taste life on the tip of the tongue.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeOns Jun 18, 2014 9:33 pm

Alias brummede stille og smilede lidt af ham. "Skat" hviskede han stille og lod sine hænder lige op over Ceits ben, langsomt, og op over hans lår og om på hans lænd, så han kunne presse ham tættere ind mod sig. Han smilede lidt da Ceit grinede "Griner du af mig?" mumlede han stille og nappede ham i halsen, lidt hårde en normalt, men dog ikke så det gjorde undt, "Jeg kan stadig nå at hente pisken.." mumlede han truende, men stadig drillende.. det var ikke helt seriøst, og så alligevel, han kunne godt finde på det. "Så opføre dig ordenligt" hviskede han stille og trykkede et kys på det sted han havde nappet ham lidt hårdt, han lod sine læber glide længere op af hans hals og nappede ham med mellemrum. Alias lod ham trække sin trøje af, og smilede kort, han var jo egentlig ret lækker.. uden trøje.. han sendte ham et forventningsfuldt blik, som om at Ceit ville sige et eller andet om hans udsende, men han stønnede bare, og det var jo egentlig også tilfredstillenden nok. Han lyttede til lyden af Ceits hjerte der satte i galop, han smilede "Den lyd har jeg savnet" hviskede han stille og lagde sin hånd mod hans hjerte, og fulgte hans hurtige hjerterytme. Han lod ham skubbe hans bukser af og trådte selv ud af dem, Ceit virkede lige så utålmodig som ham selv, men dog med lidt fummelfingret, men det var ret sødt.. søde Ceit. Han stønnede langsomt og dybt da ceit fik fat i hans hår, han brummede lidt, og lod sine fingre glide ind under hans underbukser og kærtegnede hans lem, han var vidst godt tændt.. mhmm.. det var Alias også, som man kunne se på bulen i hans egne underbukser. Han trak Ceits af ham og smed dem væk, og lod sit blik glide langsomt ned over hans krop, uden at røre ved ham og uden at kysse ham, "Mhmm.." hviskede han stille og lod så sine fingre glide ned over hans krop denne gang, i stedet for blikket. Hans fingre stoppede ved hans lem og han lod sin højre hånd glide langsomt omkring hans lem, og startede nogen bevægelser, langsomt frem og tilbage og op og ned.. han nød Ceits stønnen. "Babe" hviskede han stille, og lagde den anden hånd om hans kæbe, og trak ham ind i et hårdt kys, holdt ham fast.. åhh hvor han elskede den magt.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 1:28 am

Ceit gispede da Alias nappede ham lidt hårdere end sædvanligt og smilede skævt til ham da han truede ham med pisken "That's not a threat, that's a tease.." hviskede han frækt, og fornemmede de kolde læber mod sin varme hals "Okay okay, I'll be good.. I'll be.. oh.. so good!" det sidste ord næsten gispede han ud mellem sine læber, eftersom Alias blev ved med at nappe ham nedover hans hals. Ceit bandede lidt indeni over at være lidt ude af træning med hensyn til at flå tøjet af Alias så hurtigt som muligt.. men det kom vel, han skulle vel bare i træning igen! Desuden fik han trukket hans underbukser af i en glidende bevægelse og lod sit blik søge nedover hans krop "Fuck mig, blev du mere lækker af at tage til Frankrig, eller er det bare..." han gik i stå eftersom Alias stod og så på ham. Ceit åbnede munden, men der kom ikke en lyd ud eftersom de ting han gerne ville sige satte sig på tværs i halsen på ham. Og Alias hånd...Alias hånd! Stoppede ikke bare ved hans mave, men fortsatte hele vejen ned. Hans støn kom helt nede fra maven af og han.. han var ret vild med det. Ret vild med Alias. Ceits hjerterytme blev ved med at crazy! Specielt når Alias rørte ved ham, det sprang gerne et slag over eller hamrede så hårdt at det fik Ceit til at snappe efter vejret. Hans støn ville ingen ende tage, og kysset... dont even get me started. Jeez.. han kørte langsomt sine hænder nedover hans overkrop og smilede langsomt. Men.. åh han kunne ikke bare sidde her! Han var nød til at bevæge sig, røre! Så Ceit slap kysset og knurrede drillende, inden han nappede ham i læben og stønnede lavmælt inden han fik rykket Alias hånd væk fra hans lem - det ville også bare resultere i at han kom hvis de blev ved sådan! - og gled langsomt ned fra bordet så han stod mellem det og Alias. Han så kort ned af ham igen "Oh my god.." mumlede han så bare "Stop being hot you're distracting me..". Det tog ham to sekunder at plante et kys midt på hans brystkasse, og så vende dem om så Alias stod med ryggen til bordet. Ceit spandt drillende, mens han bevægede sig ned over hans overkrop og efterlod sig et spor af kys, slik og nap enkelte steder. Han lavede ovenikøbet et sugemærke fordi han godt kunne lide hvordan det forsvandt efter et par sekunder. Han var til sidst gledet ned på knæ, fordi det var lettere at nå det underste af hans mave og lidt til på knæ. God damnit.. hvis han nåede at komme fire gange før de allerede var igang, så ville det ikke komme bag på ham. Han lod sin hånd glide omkring hans lem og lod langsomt sine fingre lave en glidende bevægelse, op og ned en enkelt gang inden han tog ham i munden.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 5:21 am

Alias fik et frækt glimt i øjet og grinede kort "Du vil gerne have jeg henter den?" hviskede han stille og blev ved med at holde øjnekontakten med Ceit, udfordrede ham. Da han så gav op og gav efter, men så let havde han ikke tænkt sig at lade ham slippe, åh jov han kunne godt lide det! Han gad bare aldrig indrømme det, mhmm men han kunne få ham til at skrige på det, hvis han nu fik lyst. "Jeg er ikke sikker" hviskede han stille og slikkede ham langsomt i øret og nappede ham i øreflippen, han var så varm! Han følte hans hud stod i flammer hver gang han rørte Ceits hud, som et lille stød, fordi det var så varmt, og så koldt.. det var så fantastisk. "Hm?" brummede han stille og grinede bare lidt, "Ja sikkert, tog lige lidt sol dernede" drillede han bare, han havde jo ikke ændret sig, men det vidste Ceit godt, men derfor var han jo stadig lækker.. lige så lækker som altid. Han nød lyden af Ceits støn, åh hvor var det frækt, og åh hvor det tændte ham! Han lod ham trække sine underbukser af, lidt nemmere end med reste af tøjet, han fik sparket sine strømper af og trådte ud af underbukserne. Han hev også lige hurtigt Ceits strømper af. Mhmm helt nøgen. "Stikker du af?" hviskede han stille, da Ceit gled ned af bordet, og han måtte træde et skridt tilbage for at give plads til ham. Han kunne dog allerede godt regne ud hvor det her førte hen, og han fik et drillende grin om læberne. "To sek skat.." hviskede han og forsvandt så, i de to sekunder han havde sagt han ville være om det, og kom tilbage igen med et hemmeligt smil plantet om læberne. "Mhmm.." hviskede han stille og lod sig vende om så han selv nu stod med ryggen mod køkkenbordet.. han kunne nu ellers godt lide at have magten.. men så var det jo godt han havde et par tricks oppe i ærmet endnu. "Mhmm" stønnede han lavt og betragtede Ceit glide på knæ foran ham, og han greb chancen. Der gik ikke mange sekunder og så var Ceits hænder låst på hans ryg i et par håndjern, Alias stønnede bare som svar. Og så lod han pisken glide om nakken på Ceit og lagde en hånd på hver ende af pisken, så han sådan set kunne styre hans hoved som han nu ville, ved hjælp af pisken altså. "Jeg har ikke bedt dig om at stoppe" mumlede han bare, da det kom bag på Ceit med Alias.. lille indblanding.. ingen hænder! "Du kan godt finde ud af det uden hænder ik, skat?" hviskede han drillende, og trak lidt i pisken, så Ceit måtte trykke sit hoved ind mod Alias, og på den måde, få mere af hans lem ind i munden, han smilede frækt ned til ham, og stønnede højlydt.. fuck det var godt! Mhm.. han elskede den øjenkontakt der.. åh hvor han elskede den! "Kig på mig!" sagde han højt og fangede hans blik, og løsnede sit greb om hans nakke lidt, så han kunne flytte sit hovede tilbage igen. "Fortsæt" mumlede han, klar til at pressede ham fremad hvis han så meget tænkt på at slippe.. mhmm.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 10:19 am

Ceit trak hovedet lidt tilbage og smilede lidt skævt til ham. Han havde ikke noget imod pisken.. Men han havde ikke tænkt sig at indrømme det. Fordi det var sådan de legede. Sådan havde de leget lige fra starten. Fra før Alias havde kendt noget til Ceit og omvendt. Før han havde vidst noget om varulve generelt, eller Ceit havde mødt en vampyr. Det gav et lille ryk i ham da Alias forsvandt et par sekunder, men så også var tilbage og havde givet ham håndjern... på... HAN HAVDE GIVET HAM HÅNDJERN PÅ. "HEY!" udbrød han, og skævede om til sin ryg..argh! "Alias du.. din!" grinede han, men kom ikke så meget længere eftersom der pludselig lå en pisk om nakken på ham og trykkede ham tættere på. "Uh.." begyndte han stille, og fnøs så. Selvfølgelig kunne han det! Som svar lod han sin tunge glide op langs hans lem, pinefuldt langsomt mens han holdt øjenkontakten, og smilede så djævelsk til ham til sidst. Vel kunne han så. Han afbrød sit smil da han ikke var så meget for tænder og blowjobs... og eftersom Alias trykkede sit lem længere ind mellem hans læber, så var et smil nok ikke det bedste. Men hans støn.. til gengæld, fik Ceits små hår på arme og benene til at rejse sig og stritte ud til alle sider. Ceit trak vejret ind gennem næsen og blinkede så til ham inden han tog ham til roden, eller så langt han kunne komme. Alias var altså ret stor. Nåmen nok om det, han holdt øjenkontakt, med kun få afbrydelser hvor han var nød til at fokusere på det han var igang med simpelt.. Han lod sin tunge glide om hovedet på hans lem og bevægede sit ansigt hen til hans mave og lår, og trykkede en række varme og våde kys nedover hans nederste del af maven, samt inderlår før han vendte tilbage til hans lem.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 10:31 am

Alias stønnede lavt, sådan en dyb brummen helt nede fra maven af, han nød det. Han elskede det her, Ceit på knæ foran ham, pisken, håndjerne, øjenkontakten.. mhmm, det var nu meget frækt, og helt og aldeles lækkert.. og ja det tændte ham. Meget. "Shh" brummede han bare og lod sin hånd glide langsomt igennem Ceits hår, aede ham, som en lille sød hund.. der skulle opføre sig ordenligt.. mhmm "Opfør dig ordenligt" hviskede han bare og strammede grebet om hans hår og trak sine fingre langsomt igennem det. "Mhmmm" stønnede han dybt og lagde nakken lidt tilbage og lukkede kortvarig øjnene, inden han fandt Ceits øjne igen. Han skulle lige til at spørge om hvad han havde øvet sig på.. men det var nok også at gå over stregen.. og hvis det var andet en agurker og gulberrøder, ville Alias nok også få et eller anden form for anfald, og så var det her nok ikke så sjovt mere. Han stønnede igen, og da Ceit var kommet i gang med en rytme flyttede han pisken, han lod den glide ned over Ceits ryg, drillende, inden han gav ham et klask, på skulderbladende.. han lyttede og stønnede, og fandt så sit rigtige mål, den frække lille perfekte røv der! Han gav ham et klask med pisken, sørgede for altid at starte en smule blidt ud, så blidt man nu kunne med en pisk og en vampyrkraft.. men nå ja, han kunne godt slå meget hårde. Han lyttede til Ceits vejrtrækning, og gav ham endnu et pisk.. mhmm.. "Jeg kunne godt tænke mig at kneppe dig nu" sagde han så total ærligt og holdte Ceits blik fast. Han trak sig ud af ceits mund og bøjede sig ned og tog fat om ham, og løftede ham op igen, tilbage på bordet hvor han sad noget så sødt.. "Hvad jeg ikke ville gøre ved dig" hviskede han og kærtegnede kort hans kind, inden han lagde pisken fra sig og trak Ceit helt ud på kanten, gled ind mellem hans ben, trykkede sine læber mod hans, og trængte hårdt op i ham, hårdt og dybt.. stønnede ind i hans mund.. og begyndte bevægelserne. "Åh" stønnede han højt og lagde sine arme om Ceit og holdte ham fast ind mod sig, ikke noget med at stikke af, nu skulle Alias lige.. lege.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





We all fall down - Ceit Empty
IndlægEmne: Sv: We all fall down - Ceit   We all fall down - Ceit Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
We all fall down - Ceit
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» I fall and now i want to get up (Emne søgning)
» Fuck you boy - Ceit
» down on you'r knees darling. - Ceit
» Ikke et sted for en som dig-Ceit

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: