Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Your lips are sealed - Phillip

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
J

J

Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 23, 2014 1:47 pm

Phillip fornemmede Williams arme om sig, og hans brystkasse mod sin ryg og skævede bagud, men det var ikke helt så nemt at få øje på ham som han lige troede. "Øh, jo.. jeg kan godt lige.." begyndte han, men William syntedes åbenbart han var ren nok, for pludselig lukkede vandet sig over hans hoved. Han fik plasket sig op til overfladen og forsøgte at få sit hår ud af øjnene og, hvor var William? "Om jeg kan svømme?" sagde han så overrasket, og kunne ikke lade være med at grine "Jeg kan godt svømme!" sagde han så hurtigt. Sagtens, det havde han kunnet siden han var... lille. Han kunne ikke engang huske hvornår eller hvordan, det havde ligesom bare ligget til ham. Og hans forældres hus havde haft en pool.. såå.. Han lod sig trykke op af kanten og lod sin latter stilne lidt af, og så på ham. Han sank stille, hvad skulle han svare på det? Han behøvede heldigvis ikke svare, for Williams læber fandt hans indenfor et par sekunder. Phillip lagde sine ben bedre til rette omkring Williams hofter, fordi han ikke helt vidste hvor han ellers skulle placere dem, og de var så tæt på hinanden alligevel så det gjorde vel ikke noget. Hvis det gjorde måtte han flytte hans ben. Han trak vejret dybt gennem næsen og lod en hånd glide omkring hans nakke og trak ham lidt tættere på så han kunne gengælde hans kys ordentligt.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave

Race : Menneske
Offgame Alder : 29
Antal indlæg : 934

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 23, 2014 2:03 pm

William smilede bare lidt "Mhmm vandhund" hviskede han stille og trykkede endnu et kys mod Phillips læber, han kunne godt mærke hans ben omkring sig, og høre hans dybe vejrtrækning.. mhmm ikke endnu.. han var slet ikke klar det lille pus.. desuden havde de ikke diskutere reglerne endnu.. mhm. "Mhmm så lad os svømme en tur" hviskede han stille og slap ham, han dykkede ned under vand overfalden og svømmede ned i den anden enden.. mhmm, inden han kom op igen og så sig omkring efter Phillip og pjaskede noget vand efter ham. "Babe" grinede han bare og forsvandt igen under vandet. De svømmede rundt i noget tid, eller en time nok nærmer, til det begyndte at blive lidt koldt og de blev lidt rynkede. Han sluttede badningen af med et brugsebad sammen med Phillip, "Har du tænkt dig at tage dem af eller hvad?" brummede han stille, da han selv igen stod nøgen og vaskede sig med sæbe for at få kloren af, imens Phillip stod med sine badebukser på stadig.. helt ærligt. "Skal jo se dig før eller sener" grinede han og rakte frem og trak dem af ham. "Mhmm" brummede han og trak ham ind til sig, "Meget bedre.. kan mærke dig helt nu" hviskede han stille, da de stod.. nøgen krop mod nøgen krop. "Vask dig lige, så finder jeg et håndklæde til dig" hviskede han blidt og kyssede ham i øret.. og så lige et klap.. i den lækre røv der! Han vendte så rundt og gik hen og fandt et håndklæde som han snoede om sit underliv, og tog et med til Phillip. Han slukkede brugseren og gav Phillip håndklædet på. "Kom så kan vi varme os ved pejsen" sagde han stille og trak ham med over til de bløde stole foran pejsen som allerede var tændt, han skubbede Phillip ned i den ene stol, og satte sig i den anden ved siden af. Der stod et bord imellem dem hvor en pakke der lå cigaretter klar til William. Han tændte en hurtigt og gik så fat på en af sine tjener, en af bartenderen, som kom renden med drinks til dem. "Tak" mumlede han hurtigt og sendte pigen væk igen. "Skål babe" mumlede han og drak lidt af sin drink. "Så.. nu fortæl mig noget om dig selv.. har du nogen søskende?" spurgte han så roligt og sendte ham et blidt smil.
J

J

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 23, 2014 2:39 pm

Phillip var overrasket da han trak sig væk, okay.. så... han var overrasket, men det gjorde ikke så meget. Så fik han mulighed for at svømme lidt, det var.. temmelig lang tid siden for at være ærlig. "Hvad?" spurgte han da de endelig stod under brugseren for at få skyllet kloren af, han kunne ikke undgå at blive anspændt da han trak hans badeshorts af ham og trak ham tæt på. Phillip stod helt stille og prøvede ikke at opføre sig som en komplet... socialt handicappet. William var virkelig.. åh han.. iih! Men han var bare så tæt på, alt var tæt på, og nøgent og... ja han burde være forberedt på det her, men det havde han ikke været, det var lige før han havde slugt luft. Han slugte luft da han fik et klask i røven og rødmede, og vendte ryggen til et par sekunder så han lige kunne få lidt privatliv til at blive færdig. Han slappede dog lidt af da han fik håndklædet på, og lod sig trække med over til stolene og lod sig dumpe ned og sidde. Phillip fulgte ham roligt med øjnene og skævede til tjenerne og sendte dem et lille smil "Tak" hviskede han kort, og nikkede til William "Skål" sagde han så og sendte ham et lille smil inden han så ned i væsken og lagde hovedet forskende på skrå, det var først bagefter da William stillede ham et spørgsmål at han tog en tår af drinken, og rystede så på hovedet "Nej, ene barn" svarede han så og kørte en finger langs kanten på sit glas inden han så op og smilede lidt til ham "Har du søskende?" spurgte han så og vendte spørgsmålet mod ham og lagde hovedet lidt på skrå.. så.. "Hvorfor hoteller?" spurgte han så pludselig, og lagde hovedet på skrå til den anden side og fangede hans mørke øjne med sine egne grå.. det var da et validt spørgsmål!
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 4:32 am

William smilede bare lidt for sig selv, var det en boner han så der? Mhmm måske.. lækkert kompliment, det havde han ikke det mindste i mod, han kunne godt lide tanken om at give nogen boner på bare ved at kigge på dem på den rigtige måde.. det var frækt.. det tændte ham.. åh ja. "Intet som helst" brummede han bare og hævede glasset "Skål skat" sagde han så og sendte ham et frækt smil som gengæld til det der skide søde uskyldige smil.. mh! "Ene barn?" mumlede han og tænkte kort over det, det kunne han godt lide.. mhmm.. dog virkede Phillip ikke som en møg forkælet unge der havde fået alting i sit liv serveret på et et sølvfad og altid fået sin vilje.. njaa.. ellers havde han sgu nok ikke været her, hvilket han var pænt glad for han var, uh karma! "Jeg har en søster" sagde han så roligt og sendte ham et kort smil.. det var ikke fordi han behøvede uddybe var det? "Hoteller?" sagde han og smilede kort "Tog bare over da min far døde.. rettede op på hans fejl og blev kendt" sagde han så og trak på skulderen "har altid været god til det med at køre forretninger, så.. det virkede bare som en ret god ide, og det var det så også, det køre stadig ret godt" sagde han og trak igen på skulderen. "Så Phillip.. hvornår har du lyst til at snakke regler? Vi skal igennem dem på et eller andet tidspunkt, og jo før jo bedre.. jo hurtigere får jeg lov til at udnytte den utrolig indbydende krop du har der.." sagde han og lænede sig lidt til siden så han kom lidt tætter på Phillip og sendte ham et langt blik. Han tog et hiv mere af smøgen og lænede sig tilbage. "Så kan vi tage de personlige spørgsmål sener? huh?" mumlede han og rejste sig så håndklædet faldte ned og gik hen og stillede sig foran Phillip. "Hvad siger du babe? Wanna talk sex?" hviskede han og blinkede til ham.
J

J

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 5:38 am

Phillip så kort ned i glasset "Skål" sagde han så hurtigt og så op på ham igen og smilede kort før han tog en tår og lyttede da William fortalte "Lucky you.." sagde han blidt. Han ville godt have haft søskende, han ville ovenikøbet have fundet sig i at være den mindste! Eller.. den største, for den sags skyld. Han lod sit baghoved falde let tilbage mod stolens ryglæn og trak vejret langsomt ned i lungerne, snusede til duften af klorin og den der drink han havde i hånden og.. Han så overrasket på ham "Regler?" gentog han "Hvilke regler?" spurgte han stille. Phillip så hurtigt ned i drinken igen, og så på William "Det.. jo det kan vi godt" sagde han så, og skulle til ligesom at rejse sig, og hvor var det egentlig han havde lagt sit tøj. Han nåede bare ikke så langt for William rejste sig og stillede sig foran ham og.. nøgen.. så... nøgen. Så meget nøgen! Argh! Han rømmede sig og rødmede heftigt og kunne ikke helt finde ud af hvor han skulle hvile sine øjne, for Williams krop var ligesom en magnet, men han havde bare heller ikke lyst til at stirre! Han endte med at se ham i øjnene, hvor rød i hovedet han end var, og nikkede så. "Fortæl mig reglerne..." mumlede han så stille, var det sådan noget med ingen kys? Eller sådan noget? For det ville nok være lidt mærkeligt taget i betragtning af at det havde de faktisk gjort en del.. også på Phillips initiativ. Såeh.. William måtte gerne skære det ud i pap.. eller brænde det i sten. "Faktisk!" sagde han så og rejste sig, oh.. oh.. ja, nøgen William, så stod de pludselig meget tæt igen. "Jeg... jeg kan hente noget papir og noget at skrive med?" tilbød han så stille.
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 6:32 am

William smilede bare ved hans hæftige rødmen, åh altså.. Det altså bare.. alt for sødt.. åh! Han betragtede ham så lidt og nikkede, "godt nok ikke regler som sådan, jeg vil bare gerne diskutere.. hvad jeg må og ikke må" sagde han og sendte ham et frækt smil. Han lod sit blik glide op af ham da han kom op og stå.. meget tæt på.. "Baby.. I want you, I want all of you.. Whenever and where i like to.. All day every day.. And i want to do what ever I want, with you" hviskede han så sensuelt, og kyssede ham skævt på læberne, så han kun ramte halvdelen af hans læber og nappede ham drillende i underlæben.. mh! "Og nu går jeg hen og tager noget tøj på, så du kan koncentere dig igen.. og jeg synes du burde gøre det samme" sagde han drillende og gik et skridt væk fra ham "Må du selv om, smut du bare ud og find en blog.. så mødes vi i spise stuen om et kvarter" sagde han roligt. Han samlede sit håndklæde op og forlod Phillip for at gå på jagt efter noget tøj. Et kvarter sener sad han i spise stuen ved det lange bord, placeret yderst til venstre, så Phillip kunne sætte sig overfor. Han havde en kop kaffe stående foran sig og en mappe liggende ved sin side.. reglerne.
J

J

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 6:57 am

Phillip nikkede til Williams forklaring "Okay.." det kunne han godt sådan.. indfinde sig med. Egentlig så burde han faktisk selv have tænkt tanken.. de var jo sikkert forskellige i forhold til seksualitet. Åh gud hvordan skulle det nogensinde gå særlig godt?, men Phillip bestemte sig for at være åben.. også fordi det her faktisk var et job og han ikke kunne tillade sig at stille særlig store krav. De små nakkehår i Phillips nakke rejste sig og strittede ud til alle sider. Faktisk rejste de fleste efterladte hår sig på hans krop, og han fik gåsehud ved Williams hvisken og sank stille. Han nød kysset og så overrasket ned da William nappede ham i underlæben, hvilket sikkert fik ham til at se lidt spøjs ud eftersom det gjorde ham skiløjet og han kunne ikke se noget alligevel. "Tak" svarede han så uden at tænke over ordet, og så kort efter ham. Han gned sig i ansigtet og i nakken og sine arme og.. prøvede at få rødmen til at forsvinde og de små hår på hans arme til at ligge sig, og kørte så sine hænder gennem sit fugtige hår og sukkede stille. Så fandt han sit tøj og tog det på, inden han gik op til William igen, og fandt ham ved hans spisebord. Han havde også fundet en blog i baren.. for en sikkerheds skyld og han havde altid en kuglepen på sig. Phillip satte sig langsomt ned på stolen overfor ham og skævede til sin blog "Fyr løs" sagde han så og slog nogen kruseduller på sin blog for at teste om hans kuglepen virkede.
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 7:53 am

William ventede på Phillip inden han åbnede mappen op og hev et stykke papir frem. "Hvad?" sagde han og grinede bare lidt "Phillip det er ikke regler i den forstand, af du skal stå op klokken fem og gå i seng klokken ni.." grinede han og rystede lidt på hovedet af ham. "Jeg vil gerne tale om sex Phillip" brummede han så og smilede let til ham "Jeg vil gerne have det hele på plads inden vi.. mhmm" sagde han så og blinkede frækt til ham, "Så jeg ikke udsætter dig for noget, du ikke bryder sig om.. så du ikke stikker af" sagde han, "For det vil jeg ikke have.." sagde han. "Så Phillip hvad kan du godt lide, og hvad kan du ikke lide.. hmm måske skulle jeg også lige spørge dig hvor seksuel erfaren du er? Jeg ved du ikke har været sammen med en rigtigt.. men har du prøvet andre ting?" sagde han så og hævede et øjenbryn og sendte ham et blidt smil, imens han så ned over sit papir og smilede for sig selv.. hmm.
J

J

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 8:12 am

Phillip løftede hovedet fra bloggen og så ham i øjnene, og rødmede stille "Ja... ja.." mumlede han så og klikkede kort på sin kuglepen og skubbede sin blog et par centimeter væk, og vendte blikket mod ham igen. Phillip hævede sine øjenbryn i et overrasket udtryk, okay.. det og rødmenen blev snart permanent, han kom til at ligne en overrasket lille dreng med store øjne og samtidig være helt rød i hovedet, hvilken fremtid.. Han undertrykte et lille fnys af sig selv, inden han smilede til William. "Jeg går ingen steder.." sagde han blidt og tegnede nogen kruseduller igen, mens han lyttede til Williams stemme. "Jeg har haft sex med kvinder.." sagde han så roligt og så på ham, spøjst nok var det ikke mærkeligt for ham at tale om det. Hm. Eller jo, måske hvis han skulle gå i detaljer, så kunne det godt være han blev udfordret, men ellers ikke. "Men med mænd er det.. mere sparsomt, der kan det faktisk koges ned til et enkelt blowjob, kys, men det er jo ikke.." han trak på skuldrende. Det var sex, men det var ikke penetration, og det havde slet ikke været... vildt intimt. Men han ville ikke gå i detaljer. Heller ikke i sine tanker. Han lagde hovedet på skrå, og klikkede kort sin kuglepen igen "Når du spørger.. hvad jeg kan lide.. så taler vi hvad der tænder mig.. ikke?" sagde han stille og bed sig kort i læben og lod kuglepennen glide over papiret uden at tegne noget. "Jeg øhm.." mumlede han stille "Jeg kan lide det mest basale, faktisk synes jeg det.. at på det rigtige tidspunkt kan selv.. åndedræt være vildt ophidsende" han smilede lidt genert og gned sig i nakken "Jeg kan godt lide at skifte stilling, en kan godt blive kedelig" fortsatte han "Jeg er heller ikke.. bange for at det bliver lidt hårdt" sagde han så tøvende "Ikke at jeg har prøvet noget sådan..særlig seriøst, men jeg er ikke bange for at udforske grænser" sagde han så og tog en dyb indånding. "Hvad kan du lide?" spurgte han så, det måtte være naturligt at William også fortalte Phillip lidt så han havde et lille clue om hvad han gjorde rigtigt og hvad han gjorde forkert når de.. ja..
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 8:59 am

William lyttede opmærksomt og smilede beroligende til ham, det var ikke særlig nemt at tale om sex.. hverken med den man havde det med eller med vennerne bag efter, i hvert fald ikke i detaljer.. så han måtte heller stoppe de frække smil og drillende blikke imens de fik talt det her igennem.. jep.. for det var nødvendigt, hvis det ikke skulle gå galt, for William var ikke særlig sparsom i sit sex liv.. han gjorde havd det passede ham, når han lige fik lyst til det.. det var meget spontant somme tider.. men han kunne også godt lide at planlægge.. mhmm. "Aha" sagde han så "Fik du det, eller gav du det, altså blowjobbet?" spurgte han og så ned på sit papir igen og smilede "Hårdt siger du.. eller lidt hårdt.. hvor hårdt taler vi her?" sagde han stille og så op igen, "Okay lad mig bare lige.. nu kommer jeg bare med nogen ting, som jeg gerne vil have du indvilger til.. så må du jo sige ja og nej til det ikke?" sagde han stille. "Okay hvordan har du det med: spanking, pisk, bid, paddling, spanskrør, brystklemmer, is, ild, genitale klemmer og andre former/metoder til smerte?" sagde han så og så op igen og smilede så frækt til ham, det kunne han godt tillade sig nu. "Her" sagde han roligt og gav ham papiret, så kunne han bedre overskue det, William havde en kopi anyways. 
På seddlen stod der også: 

Masturbation, blowjob, at sluge sperm, vaginalt samleje, analt samleje. 
burgen af: vibratorer, butt plugs, bildoer, andet vaginalt/analt legetøj. 
Bondage: Bondage med reb, bondage med lædermachetter, bondage med håndjern/lænker, bondage med tape, bondage med andet. 
fikseret: hænder bundet foran, anklerne bundet, albuerne bundet, hænderne bundet bag nakken, knæende bundet, håndled bundet til ankler, til stationære genstande; møbler osv. Spredebarre, ophægning. 
Bind for øjnene og knebling. 
J

J

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 9:23 am

"Jeg gav det.." sagde han så stille, og så William i øjnene, bare lige... kort. Han rødmede "Det.. øhm.." begyndte han stille og spærrede sine store øjne op til tekopstørrelse. For det første, så vidste han ikke hvad halvdelen af de ting var for noget, for det andet... what. "Jeg.. ved det ikke.." hviskede han forvirret og så lidt på det kække træk ved hans mundvig, og rødmede lidt igen og strøg en hånd gennem sit halvfugtige hår og fik lavet.. mere eller mindre slikhår på trods af det jo ikke var mega vådt. Han tog imod sedlen og så på ordende.. de dansede næsten for hans øjne et øjeblik, der var så meget.. what in the world.. Vaginalt blev det i hvertfald ikke for der var ingen af dem der var kvinder. "Jeg.. Fiksering.. og bondage, jeg.." han rødmede eksplosivt.. åh gud. Men det var den lidt mildere del af det hele "Jeg kan jo sådan set også godt blowjob, og.. sluge" hviskede han. Phillip vendte papiret om og cirkede den første linje ind, den anden satte han spørgsmålstegn ved, resten satte han ring om, og fangede så hans blik "I'm good with this.." sagde han så, og pegede på cirklerne "Men.. jeg ved ikke.." begyndte han. Han vidste godt folk brugte legetøj, men.. han havde ikke gjort det før, han havde heller ikke gjort størstedelen af de andre ting før, men der ville han gå med til det uden at tøve.. eller.. aj, han ville nok være sådan lidt underlig med alting i starten, sådan havde han jo også været i forhold til William. Han trak stille på skuldrende "Jeg har ikke prøvet det meste så jeg kan ikke... du ved.. udtale mig om så meget.." mumlede han og bed sig i læben. Var det her hvad William gerne ville have? Eller det her var nok kun omkring Phillip.
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 9:39 am

William nikkede bare, okay så kunne han nok godt finde ud af at give et blowjob, men det var der jo kun en måde at finde ud af på.. mhmm.. men måske han bare skulle starte i det helt blide? Og lære ham op.. men oral sex var vel også det helt blide.. mhmm. "Aha" sagde han og smilede lidt til hans søde rødmen da han nævnte tingende.. "Ja" sagde han roligt, han fik et ret godt indblik i det hele ved lige at tjekke Phillip efter i tankerne.. vidste ikke hvad halvdelen var.. åh.. så sød og uskyldig! Han var helt perfekt. "Jeg har nok et par tilføjelser, det her er bare den primære udgave, men jeg tror godt jeg kunne finde på et par ting mere jeg kunne tænke mig, nu det er dig" sagde han og smilede lidt drillende.. alle de ansatte som han havde sex med havde selvfølgelig også fået sådan en liste, alle sammen med justeringer af hvad de var med på og ikke var med på.. Men Phillip virkede utrolig åben over for det hele.. det var meget hyggeligt jo. "Okay" sagde han så og smilede "Legetøj? Du har sat et spørgsmålstegn.. kan du ikke lide det?" sagde han stille og hævede et øjenbryn. "To tilføjelser.. kostumer, hvordan ville du have det med at jeg valgt hvad du skulle have på.. og ikke have på, en gang imellem? Og.. hvad med gruppesex, og gangbang? Hvad ville du synes om det?" sagde han så roligt og pakkede papiret væk igen. "Og her" sagde han og fandt en andet stykke papir frem, "Det skal du bare lige vide.. at det kommer ikke til at ske" sagde han stille og rakte ham papiret, hvorpå der stod: 

ingen handlinger der involver: 
urinering eller afføring og/eller produkter af dette
nåle, knive, cutting, pricing, eller blod 
gynækologiske instrumenter
børn eller dyr
permenter mærker på huden
kontrol af vejrtærkning
direkte kontakt med eltrisk strøm 
J

J

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 9:59 am

Phillip nikkede stille og lod kort blikket glide ned over siden igen. Han skævede til ham og skjulte sit skæve smil bag sin hånd, inden han så ned igen. Han anede ikke om han ville være fuldkommen imod at blive bundet til sengen eller få håndjern på i situationen.. det mente han ikke, han ville måske dø af generthed, men det var en anden sag, måske kunne han gemme sig under en dyne.. hm. Hans hoved fløj op fra papiret ved Williams tonefald, lød han ked af det? Phillip så forskende på ham et øjeblik "Nej jeg.." han rødmede igen.. for helvede. "Jeg ved ikke om jeg kan lide det" busede det så ud af ham, og han sank kort og strøg sin hånd gennem sit hår igen. "Undskyld.. jeg ved ikke særlig meget om noget af det.." indrømmede han så stille og skubbede sin blog lidt rundt på bordet. "Så længe jeg ikke skal klæde mig ud som en kvinde, så tror jeg ikke det er noget problem..." sagde han så og smilede lidt, han ville ikke selv kunne holde masken hvis han skulle agere kvinde, og han ville nok heller ikke finde det vildt sexet. Han rynkede lidt på næsen af det, han var tryg ved sit køn så hvis det havde været for sjovt så... men.. i forlængelse af sex ville han nok ikke synes det passede ind. Det kom lidt bag på ham da han spurgte til flere mennesker i soveværelset, og så sig kort omkring som om han ville tjekke om der var plads nok, eller... "Det.. øhm.." han trak på skuldrende. Kunne han overhovedet finde ud af det? Var der så andre der ligesom skulle.. knalde ham? "Det er vel okay?" sagde han så, og så William i øjnene.. han vidste ikke hvad han skulle sige. Han tog imod papiret og læste det kort, han blev bleg et øjeblik men trak så vejret lettet.. det var han glad for ikke var involveret.. meget. Han nikkede hurtigt "Det er jeg glad for" hviskede han så og smilede stille inden han lagde det tilbage.
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 10:23 am

William nikkede da han igen rødmede og stammede lidt.. eller fumlede rundt i ordende, kunne han overhovedet blive mere sød? Næh.. mhm. "Det er okay, vi tager den bare lidt med ro i starten så, ellers kan du altid sige stop hvis der er noget du ikke bryder sig om" sagde han bare og sendte ham et opmuntrende smil, han måtte være lidt rundt på gulvet nu.. det var nok en masse information på meget lidt tid, meget at forholde sig til. "Som en kvinde?" grinede han og rystede på hovedet "Hvorfor skulle du dog det.. hvis jeg ville have sex med en kvinde, kunne jeg da bare gøre det.. jeg vil heller have sex med dig, som du er" sagde han bare blidt og smilede venligt til ham og nikkede så bare. "Super, kom!" sagde ha og klappede mappen sammen og rejste sig, han havde drukket sin kaffe undervejs men lod den bare stå, der var nok nogen der skulle rydde det op.. lige meget hvor meget han rodede, så var der altid nogen der havde ryddet op. Han trak Phillip op og stå, og tog hans hånd som han førte ham gennem den kolosale lejlighed og ind i stuen. "Hey.." hviskede han stille og rakte ud efter Phillip og trak ham ind til sig, "Skal nok starte blidt ud babe.." hviskede han stille inden han trykkede sine læber mod hans, "Hvad mad at vi får dine tanker lidt hen på noget andet nu? Så kan jeg også vise dig hvor.. godt.. det kan blive?" hviskede han stille "Hvad med et blowjob?" sagde han så lidt drillende og skubbede Phillip ned på sofaen, ned og ligge.
J

J

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 10:43 am

Phillip smilede til ham, og så kort på sine fingre. Han grinede stille "Der er nogen der kan lide sådan noget okay?" mumlede han, fred med det, men Phillip ville ikke gøre det. "Hm?" mumlede han uforberedt og og så efter ham da han rejste sig, og trak Phillip med sig. Han stoppede op i stuen og så på William og vaklede ind til ham og sank kort mens han mærkede varmen i sine kinder og i sit ansigt. Han nikkede hurtigt, det vidste han godt. William ville ikke.. skade ham med overlæg, det virkede i hvertfald ikke sådan. Hvis han ville kunne han jo have gjort det ikke? "Hvad..? Nu?" hviskede han og betragtede hans mørke øjne.. et blowjob. Phillip hævede sine øjenbryn og blev så skubbet ned i sofaen og fulgte ham med øjnene.. måske.. han.. ham? Eller.. "Skal.. jeg..?" begyndte han stille og fik sat sig en smule op igen, han havde jo fortalt ham at han havde gjort det før, så det var ikke fordi han.. var fuldkommen nybegynder. Ikke i alting i hvertfald... nogen ting.. mange af de ting som havde stået på Williams seddel... ja okay. Han var vel også lidt forberedt efter samtalen om reglerne kunne man vel sige. Han fik sat sig helt op og han fik fat Williams skjorte og trak ham lidt tættere på og fugtede kort sine læber, og nulrede kort skjortestoffet mellem sine fingre til William enten.. lagde sig ned eller blev stående.. eller.. gav ham et tegn til at fortsætte.
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 10:55 am

William smilede bare og nikkede, den slags var han ikke til, kvinder skulle være kvinder, og mænd skulle være mænd.. bum bum. Han fik sin telefon op af lommen og sendte en hurtig sms afsted. "Hvad er du egentlig mest til babe? Kvinder eller mænd?" spurgte han så og hævede et øjenbryn, nu havde han ligesom fundet ud af at Phillip var lidt til begge dele.. måske mest kvinder? Eftersom det kun var dem han sådan havde været rigtig sammen med. Han smilede lidt da Phillip spurgte til om det var ham eller William der skulle have det, "Hmm.. det har jeg ikke rigtig tænkt over.." mumlede han og så på Phillip da han satte sig op og pillede ved hans skjorte, åh han var så sød! "Mhmm.." brummede han og smilede frækt til ham.. lige som døren gik op og en fyr i små shorts væltede forvirret ind. "Sir?" sagde han højt og så sig om. "hey" sagde William og viftede ham over. "Phillip vil gerne have et blowjob.." sagde han så og blinkede til Phillip. "Åh jov du, nu slipper du ikke" grinede William ved hans meget.. chokerede.. forvirrede.. ansigts udtryk. "Kom babe" sagde han stille og og trykkede ham ned og ligge igen, han kravlede ind over ham og satte sig på hans mave og hævede et øjenbryn, "Igang Justin" sagde han så bare og hørte lyden af Justin der gik ned på knæ og en lynlås der blev lynet op. "I dont du blowjobs" mumlede han så bare og trak på skulderen.. eftersom Phillip nok havde brug for en lille forklaring på.. Justins.. tilstedeværelse. Han bøjede sig ned og trykkede sine læber mod Phillips i steder og udvidede kysset lidt, som han kunne høre bukser der blev trukket ned, og et formentligt blowjob der gik i gang der omme.. som ingen af dem kunne se.. Det her var da hyggeligt, så kunne de også kysse imens! Mhmm!
J

J

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 11:14 am

Phillip havde lyst til at trække på skuldrende, men han havde gjort det så meget, så det ville komme til at se ud som om han ikke havde en holdning til noget. "Jeg har ikke en præference, jeg tror ikke det handler om hverken kvinder eller mænd" sagde han så stille. Det gav et ryk i Phillip da døren gik op og en fyr i shorts? Kom tumlende ind, og Phillip kunne sagtens genkende det forvirrede udtryk i hans ansigt. Han stirrede hurtigt på William... what.. WHAT. "Uhm.. jeg.." begyndte han forvirret, og skævede kort til fyren, han muligvis var på alder med. "Men.. vent, det.." begyndte han, men han måtte indse der ikke var vildt meget han kunne stille op. Han rødmede heftigt da der pludselig skete noget mellem hans ben, som han ikke kunne følge med i, for William sad i vejen. Hans hjerte sad helt oppe i halsen på ham, og hamrede derudaf, stof der blev fjernet og argh, argh! ARGH! Han kunne mærke luften omkring dem mod sin blotlagte hud nu, og så bløde læber og en varm mund både mod sine læber, men også omring hans lem. Han smågispede ind i munden på William og klynkede så kort i afmagt, i... et mindre meltdown, fordi han ikke kunne... kontrollere noget, havde ingenting at sige i den her sammenhæng, kunne ikke tænke.. fik ikke lov. Han stønnede lavmældt og lukkede sine øjne og bed kort tænderne sammen inden han gengældte Williams kys, og lagde sine fingre omkring hans krave og trak ham så lidt forsigtigt lidt tættere på.
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 11:39 am

William smilede ved Phillip små klynk og strittende imod, total frækt altså! Han var bare så dejlig på alle måder! "Shh" hviskede han stille og nappede ham drillende i læben, "du skal ikke tænke så meget lille skat, bare slap af og nyd det" hviskede han stille og trykkede igen sine læber mod hans i et lidt udvidet kys.. mhmm, de læber der, han kunne kysse dem i al evighed. "Mhmm" brummede han stille mod Phillips læber, åh altså.. kunne slet ikke. "Tyler fuck af" brummede han så bare mod Phillips læber.. han ville have ham for sig selv.. hvilket først gik op for ham nu.. mhmm what ever.. nu ville han have ham for sig selv.. mhmm hans Phillip! Ja! Han skubbede sig selv lidt længere ned da Taylor var kommet på benene og var på vej ud af døren, han hørte den smække bag sig og sendte så Phillip et spørgende blik. "Tændt huh?" drillede han stille og fik fat i Phillips t-shirt og trak den over hovedet på ham, "Må jeg godt tage dig nu babe? Jeg kan snart ikke vente mere" hviskede han stille og lod sit blik glide ned over Phillips bare overkrop.. fuck altså. Han hoppede så hurtigt ned fra Phillip og sofaen. Tyler havde kun trukket Phillips bukser og underbukser en lille smule ned.. hm. Han trak Phillips underbukser lidt op.. over hans lem. Han hjalp ham så af med bukser og sokker, og løftede ham op uden en mine, op i sine arme, den måde man bar en baby på. Han løftede ham helt ind til sig så han lige kunne trykke et blidt kys mod hans læber. Så bar han ham oven på i soveværelset og smed ham på sengen. "Jeg vil ha' dig for mig selv" hviskede han så, med hensyn til det med Tyler.. ja.. han ville så. "Du er min nu, og kun mig" hviskede han og strøg ham over håret og så ham kort ind i øjnene og smilede så lidt frækt inden han trykkede et kys mod hans læber igen. "Tag mit tøj af" hviskede han så mod hans læber.
J

J

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 12:06 pm

Phillip svarede med et støn og trykkede sin pande mod hans, sin næse mod hans, trak ham ind gennem sin vejrtrækning, smagte hans læber, hans kind.. hans hage, mest hans læber dog. Da fyren.. hvad end han så hed, Phillip havde ikke fået fat i navnet så endelig slap ham trak han vejret dybt, og åbnede sine øjne lidt og sank hørbart da han spurgte om han var tændt og nikkede så en smule. Ja det var han, det.. kunne det undgås? Han var stadig lidt rundt på gulvet, hvis ikke mere efter han nu også var tændt. Han hjalp med at få sin t-shirt af "Ja.." hviskede han hæst, og rømmede sig så. Det gik så hurtigt at han næsten ikke kunne følge med, og så hang han pludselig i WIlliams arme som et barn der skulle puttes og i seng. Så var der en seng under ham, og han kunne ikke lade være med at ånde lettet ud, det var en seng.. der var dyner og han kunne gemme sit røde fjæs i en pude hvis han var nød til det. Super! "O-okay.." sagde han forsigtigt, og skævede til det der frække smil.. Strangely nok, var det nok der gik lige i bukserne på ham nu hvor der alligevel var temmelig snæver plads. Han gengældte hans kys og nikkede så, og lod sine fingre glide ned over knapperne på skjorten og fik dem op ret hjemmevandt, han gik jo selv med skjorter, så det gik hurtigt. Han lænede sig lidt frem og udvidede kysset et øjeblik før han så langsomt skubbede hans skjorte ned over hans skuldre og slap hans læber for derefter at trykke et par små våde kys mod hans kraveben, og lod derefter kort sin næsetip glide langs hans hansrunding, op forbi kæben til han nåede øret og lod kort sin tunge glide gennem det. I mellemtiden var hans hånd gledet ned af hans veltrænede mave til hans bukser, som han fik lynet op.. denne gang med en smule besvær eftersom da han indså hvor hans hånd var, og synet af William nøgen tideligere fik det hans hånd til at ryste en smule. Argh. Men han fik hans bukser op og skubbet dem lidt ned over hans hofter. Også hans åndedræt syntedes lidt hektisk..
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 12:18 pm

William nød lyden af Phillips vejrtrækning der speedede op og hans hjerte.. der dunkede der ud af, åh det var en lækker lyd! Mhmm. Han lagde dog også hurtigt mærke til at Phillip.. skælvede lidt.. rystede lidt? Han var nervøs, selvfølgelig var han det, det havde han slet ikke tænkt over! Argh.. og lige da han troede Phillip ikke kunne blive sødere.. han gav ham sådan en lyst til at være kærlig og sød og passe på ham.. Jesus altså! Den her dreng, han vendte op og ned på alting.. men han kunne bare ikke få sig selv til at.. vende ham rundt og.. kneppe ham hårdt.. som han normalt ville have gjort.. mhmm.. nej Phillip var anderledes, og han gjorde bare et eller andet.. ved ham.. pisse irriterende.. åh! "Så.. " hviskede han stille og smilede da Phillip fik hans skjorte af.. mhmm de læber der.. det var han nu meget god til, det med læberne.. han stønnede lavt og hjalp Phillip lidt med af få bukserne helt af. Han lagde sig lidt bedre til rette mellem hans ben. "Nervøs?" hviskede han stille og kyssede ham igen "Mhmm behøver du ikke være, skal nok være sød" hviskede han og kyssede ham blidt på kinden. "Jeg tror jeg vil gøre en undtagelse med dig.. fordi du er.. ja.." mumlede han stille og sendte ham et opmuntrende blik, inden han lod små kys danse ned over Phillips lækre krop.. gjorde et kort ophold ved hans lækre brystkasse, og gav den lige en ekstra omgang kys og slik.. mhmm inden han rykkede længere ned mellem Phillips ben. Det var ikke fordi han ikke kunne finde ud af at give blowjobs jo.. han gad bare ikke.. for det meste.. men for Phillip.. tjaa.. han ville gerne, faktisk. Han trak langsomt hans underbukser af.. Phillip var allerede.. pænt hård.. mhmm, han var sgu lækker. "Træk dine ben lidt til dig" mumlede han stille og spredte dem også lidt så han kunne ligge mellem dem og stadig få vejret. Han var ret lækker.. og den røv der! Hmm nå.. Han fugtede så sine læber og tog Phillip i munden, mhm! Han begyndte at bevæge hovedet lige så stille og rolig, så Phillip kunne følge med.. mhmm.. han skulle nok guide ham igennem det hvis det var, bare.. stille og rolig.. så han ikke skræmte ham væk.. det skulle jo også være godt for ham.. så kunne de tage det hårde når Phillip var blevet lidt mere vant til det. han var bare så uskyldig.. puuh.. det kunne godt være det kom til at tage lidt længere tid end han havde regnet med.. at gøre Phillip til en lille sex slave.. nå ja.. det gjorde vel heller ikke så meget, han var fanme dejlig! han kunne godt have blid sex med ham et par gange mere.. helt sikkert.. ja!
J

J

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 24, 2014 12:39 pm

Phillip var ved at blive ædt op af nervøsitet, han følte at han sitrede, at han ikke gjorde noget rigtigt, han vidste ikke.. Han forsøgte at huske sig selv på at han ikke måtte give op på forhånd, de havde lige lagt sig, og William havde ikke sagt av, eller sagt noget. Phillip sendte ham et lille sideblik, om det var undren eller overraskelse.. eller måske bare en blanding der stod skrevet i hans ansigt var uvidst, men det der lille støn han havde fået lokket ud af William.. det... det tog ligesom toppen af nervøsiteten. Phillip trak sine ben lidt op så William kunne ligge der og rystede kort på hovedet, og nød kysset. Han bed sig lidt i læben da William lovede at være sød, og så ham kort i øjnene. Han misforstod det nok lidt.. han ville helst ikke have at William behandlede ham anderledes fordi han var jomfru i forhold til sex med mænd. Men han kommenterede det ikke, han ville ikke snakke om det, og William var.. allerede.. øh. Phillip gav et overrasket støn fra sig ved alle de kys og slik og lagde nakken lidt tilbage og bed sig i læben for ikke at larme for meget. Men så forsvandt han ligesom længere ned og Phillip satte sig nærmest op "Heyheyhey, vent hallå.." hviskede han hurtigt, lettere panisk forvirret "Hvor skal du... h.." gispede han stille da Williams læber gled omkring hans lem. Phillips lår endte automatisk om Williams skuldre alligevel selvom han havde bedt ham trække dem lidt til sig. Men han havde jo troet.. at William ikke.. at han.. og blowjobs "Åh!" stønnede han og gled ned og ligge igen og greb en pude og lagde den over sit ansigt for at skjule den der rødmen som havde bestemt sig for at kigge forbi.
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeTirs Feb 25, 2014 4:55 am

William så kort op da Phillip mumlede et eller andet, egentlig var han ligeglad, han kunne mumle alt det han ville den lille skat. Han fik lyst til at ryste på hovedet af ham da han trak en pude ind foran ansigtet, ikke helt fair mente William, men han måtte nok heller lade være taget i betragtning af hvad han havde i munden, som han nu villigt fortsatte med og skruede tempoet en tak i vejret. For at gøre det mere intenst, slap han Phillips lem et kort øjeblik, for at fugte to fingre, han startede dog blot med den ene og førte den langsomt op i Phillip og holdte øje med hans reaktion på det hele, "Ikke spænde Phillip" brummede han stille, det gik ikke, så gjorde det bare mere undt.. eller han vidste ikke om det gjorde undt på Phillip jo.. det gjorde det nok ikke endnu.. men han kunne lige så godt lære det, at han skulle slappe af imens.. så var det altså bare ti gange bedre.. og ja.. mhmm "Bare slap af.." hviskede han stille, lidt kærligt nok.. hmm.. han slog tanken ud af hovedet og tog ham i munden igen, imens han bevægede sin finger i små fine cirkler, ind og ud.. hmmm.. mh!
J

J

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeTirs Feb 25, 2014 8:49 am

Phillip pressede røven ned i madrassen da William ligesom skruede tempoet i vejret og stønnede ind i puden, da han mærkede hans ene finger presse sig op, og stønnede lidt sammenbidt inden han fjernede puden og så ned på ham, rød i hovedet og med totalt bollehår. "Sorry" stønnede han og lagde sig ned uden puden denne gang, han trak vejret dybt og forsøgte at slappe af i kroppen, mens han hånd langsomt strammede om lagnet, mmhm! "William.." pev han bønfaldende, kom han ikke snart op derfra eller hvad? Han.. han kunne godt, han kunne godt nu.. Han trak vejret dybt da han bad ham slappe af, selvom hans åndedræt ellers var hakkende og ujævn og ofte bøjede sig for støn og små gisp hvis William lige ramte helt rigtigt. Han lagde nakken lidt tilbage og vred sig en smule da endnu en finger gled op i ham og gav et lidt højere støn fra sig og bed tænderne sammen og mumlede et eller andet, og spredte så sine ben en lille smule så William for en gangs skyld kunne være der. Han vidste ikke hvor han skulle gøre af sine hænder, de var enten boret ned i lagner og dyner, eller viklet om sengekanten eller ind i Phillips eget hår, han var ikke helt sikker på William ville have lyst til at Phillip rørte ved ham, han virkede ret travl dernede. Det understregede han med et støn, og lukkede kort sine øjne.
Dave

Dave

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeTirs Feb 25, 2014 9:38 am

William pustede let ud gennem næsen, hvilken var han forsyning til luft, det kunne nu også blive pænt varmt at ligge dernede, mellem Phillips lår.. mhmm, bestemt når han ikke var særlig god til at slappe af og bare sprede de ben der.. men han var vel.. genert.. og flov.. og tændt.. og stresset.. og spændt.. og alt det pis der, så var det jo klart han var helt rundt på gulvet og ikke var så god til at høre efter.. What ever, han var stadig pisse dejlig, og de der støn de gjorde sgu alligevel en del! William kunne ikke længere skjule hvor tændt han selv var, ikke at Phillip ville kunne se det, sådan som de lagde.. men, han havde pænt stor boner på.. bumbum. Han fortsatte ikke længere end to minutter efter Phillips piv og hans navn der blev nævnt.. måske lød det bare lidt for meget som en advarelse, og Phillip skulle helst ikke komme endnu, han var ikke færdig med ham! Han trak så sine fingre ud af ham og slap hans lem, trykkede lidt et hurtigt kys mod hans lår og tørrede sit ansigt af i lagnet mellem Phillips ben, for sved.. og eget savl, and what so ever. Han kravlede op til ham igen og startede ud med et lidt drillesygt nap i halsen, "Havd har du lyst til at lave nu?" hviskede han stille mod hans hals, og kørte sine fingre op af Phillips sider og udforskede hans meget tynde omkreds, meget yndig figur.. mhmm lidt for tynd måske? Måske skulle han fodre ham med nogen pomfritter og noget pizza? Hmm.. så han ikke knækkede når han.. ja når de.. mhm!
J

J

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitimeTirs Feb 25, 2014 10:01 am

Phillip gispede stille, eftersom han blev ved. Men han blev færdig måske et par minutter efter, Phillip havde ikke helt styr på tidsbegreberne lige i de øjeblikke hvor han lå og gispede lavmældt mod Williams loft. Phillip gav et overrasket brum fra sig da William nappede ham i halsen, og lysten ligesom krøb ned langs hans rygrad. Han lyttede til hans hvisken, og kunne mærke varmen fra hans åndedræt når han talte "Hmm.." hviskede han lavt, og lod sine fingre glide ned af Williams brystkasse og stoppede så et øjeblik og gav et halvkvalt hikst af latter fra sig "Nej hold op! Det kilder!" grinede han og fik fat om Williams hænder og var kort lidt ubestemt om hvor han skulle putte dem hen inden han førte dem op til sine skuldre en af gangen og smilede så til ham. "Jeg kan godt komme i tanke om en ting.. eller to.." mumlede han så som svar på hans spørgsmål og fik fat om hans nakke og guidede ham op til sig så han kunne trykke sine læber mod hans. Der var ikke rigtigt noget sikkerhedsnet, men William havde overskredet sin egen grænse for ham, så kunne han nok også komme over sine nervøse trækninger og gå ned på ham. Han fik ham blidt tumlet rundt så han kom til at være øverst.. nå.. William havde stadig underbukser på? Nå, dem kunne han godt fjerne. No worries. Phillip slap Williams læber og strejfede kort stoffet med hånden ved et uheld mens han organiserede sig nedefter og kyssede ham kort over navlen. Det gav et lille gib i ham.. og så et lille rush af et eller andet, okay.. hvad han lige havde strejfet var ikke småt. Han sank kort og sendte ham et lille smil inden han fik fat om underbuksekanten og trak dem ned, væk og blotlagde synet. Phillip kunne have slugt sin tunge et øjeblik, åh gud.. åh hans stakkels bagdel.. Han fik sat sig ordentligt mellem hans ben og lænede sig ned og kyssede ham under navlen denne gang, og nedefter til han ligesom automatisk kom til hans lem. Han rødmede en smule, men han tøvede ikke, for det var jo ikke fordi han ikke havde lyst til det. Han lod sin tunge glide henover det.. wow han var varm, inden han tog ham i munden og kørte sit hoved ned så langt han nu lige kunne uden at blive kvalt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Your lips are sealed - Phillip    Your lips are sealed - Phillip  - Page 4 Icon_minitime

Your lips are sealed - Phillip
Tilbage til toppen 
Side 4 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Anything is hopeless when you are near - Phillip
» Darling - Phillip

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: