Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:45 am

Manus grinte svagt, "ja, det må være besværgeligt med din hudfarve, du kunne prøve at bilde dem ind, at du har en hudsygdom?" han tøvede lidt, "altså, som jeg sagde tidligere er du velkommen ved mig, hvis du mangler et sted"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:47 am

"Mhm, men min hud er jo så perfekt og dejlig" sagde han og lod fingrene køre over sin hals og grinede så lidt "jo, jeg kunne måske bilde dem ind det var en hudsygdom... og det er venligt af dig, men jeg skal som sagt være her noget tid"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:49 am

Han grinte, "ja, det er hårdt at være perfekt" han smilede svagt, "det ved jeg godt, bare husk det, hvis du skulle komme i problemer eller noget, jeg ville ikke kunne lide at du sov på gaden" han rynkede brynene, "altså, selvfølgelig kun hvis du har lyst".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:50 am

"Det er ikke farligt at sove på gaden" sagde Rhylovir med et smil "din sofa på den anden side.." han drak sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:51 am

Han grinte, "jeg er da ikke spor farlig" sagde han og lavede sit mest uskyldige og harmløse udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:51 am

"Ikke det?" sagde Rhylovir og hævede et øjenbryn "jeg er ikke sikker på jeg stoler på dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:52 am

Han prøvede at se såret ud, "ikke stoler på mig? efter lt vi har været i gennem sammen? jeg er dybt såret".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:54 am

"Det er især efter hvad vi har været igennem..." sagde Rhylovir og smilede svagt "jeg kender dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:55 am

Han sukkede dybt, "sikke en skam, så bliver du nok ikke så nem at narre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:56 am

"Nej.." sagde Rhylovir lidt tvivlene og overvejede om det var et godt tidspunkt at stoppe med at fylde alkohol på sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:58 am

Manus tog en tår mere af sin drink, "men bare rolig, jeg lover" han løftede den ene hånd og placerede den anden over sot hjerte, "at jeg ikke gør dig noget, du ikke vil have, mens du sover på min sofa"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:59 am

"Ingen sagde jeg var bange for hvad jeg ikke v.." han sukkede svagt "jeg vil tænke over det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:59 am

Manus grinte tilfreds, "godt" sagde han og løftede sit glas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:00 pm

Rhylovir bestilte en ny drink og løftede sit
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:01 pm

"til alkohol, musik og et langt liv" sagde han og tømte sit glas med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:01 pm

"Skål" sagde Rhylovir og tømte sit.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:03 pm

Han smilede til ham, "kan du lide din drink? eller rettere sagt, kunne du lide den?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:04 pm

Rhylovir nikkede "det er ikke dårligt" sagde han og smilede svagt "ikke dårligt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:05 pm

"Godt" sagde han og smilede til ham, "det ville også være trist, hvis du sad og drak dig fuld i dårlig alkohol".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:06 pm

"Jeg må hellere stoppe inden jeg bliver fuld" sukkede Rhylovir og lod være med at bestille mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:07 pm

Manus rystede på hovedet, "hvorfor dog det? er det ikke meningen med at drikke+" sagde han me et grin og bestilte selv en til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:08 pm

Rhylovir overvejede det, og havde han været alene.. han bestilte en til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:10 pm

Manus smilte til ham og drak lidt af sin nye drink, "så, er det første gang du er her, siden du kom op?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:11 pm

"Ja" sagde Rhylovir og drak også. Han kunne godt mærke at alkoholen var begyndt at påvirke ham. "Stedet er præcis som jeg husker det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:12 pm

Han nikkede, "ja, det har ikke forandret sig meget" sagde han og så sig om.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Møde nye mennesker - Elaina
» At sælge illegale gendstande //Rhylovir//
» Et møde
» Et nyt møde (Markus)
» Et familie møde - Terry

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: