Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:39 pm

Han fnøs, "jo jo, jeg holder vagt, og hvis der kommer nogen, så siger vi bare du var min fange eller sådan noget, det kan umuligt gå galt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:40 pm

"Så.." Rhylovir så overvejene på ham "du har tænkt dig at holde vagt, imens jeg har sex med en eller anden i skoven og så hvis nogen så mig, ville du påstå jeg var din fange?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:41 pm

Han overvejede det lidt, "hm ... måske ike den bedste ide, hvad med at du bare er i skoven uden at have sex med en eller anden?" spurgte han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:42 pm

"Det er nok en bedre ide.." Rhylovir så undersøgende på ham og kunne mærke en meget glad følelse fra skyggerne der var med på ideen. "Så.. ville du være villig til at gå med mig ind i skoven?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:43 pm

Han nikkede, "selvfølgelig" sagde han og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:44 pm

"Det ville jeg sætte pris på" sagde Rhylovir ærligt og smilede blidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:44 pm

Han besvarede hans smil, "fantastisk, hvornår ar du tid?" spurgte han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:45 pm

"Hvis det er om natten, så har jeg tid.. ja så har jeg tid imens jeg er i byen" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:46 pm

Han nikkede, "er der så noget tidspunkt der passer dig bedre end andre?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:46 pm

"Jeg.. ville gerne se den snart" sagde Rhylovir "hvis det altså er muligt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:47 pm

Han nikkede, "selvfølgelig" han tænkte lidt, "i aften, eller måske i morgen er bedre?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:48 pm

Rhylovir smilede lidt "hvad der passer dig bedst" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:49 pm

Han tænkte lidt over det, "i aften er fint for mig, men måske det er bedre lige at have en dag til at forberede, og være mindre påvirket af alkohol"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:49 pm

Rhylovir nikkede "det er måske for det bedste" sagde han "mit hovedet er ikke helt let"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:50 pm

Han grinte, "nej, så skal vi sige vi mødes ved mit sted i morgen aften klokken otte?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:51 pm

Rhylovir nikkede "det er en aftale"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:51 pm

Han smilede, "cool"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:52 pm

Rhylovir smilede lidt "jeg må også hellere komme tilbage til hotellet" sagde han og rejste sig "klokken 8"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:52 pm

Han nikkede, "ja, kom godt hjem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:53 pm

"I lige måde" han trak hætten op og smilede svagt. Så forlod han stedet og tog hjemaf.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:53 pm

Manus blev hængende længe nok til at drikke sin drink færdig, så gik han også hjem
//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Møde nye mennesker - Elaina
» At sælge illegale gendstande //Rhylovir//
» Et møde
» Et nyt møde (Markus)
» Et familie møde - Terry

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: